|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
present! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Pronostiek? 1. Contador 2. Andy Schleck 3. Frank Schleck 4. Gesink 5. Van den Broeck Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Pff, lastig. Ik denk: 1. Contador 2. Andy Schleck 3. Gesink 4. Van den Broeck 5. S. Sanchez |
|
Gesink denkt er aan om af te stappen. Jammer, eindelijk weer eens een Nederlander die mee kan doen voor het klassement... |
|
Mwoah, meedoen. Goede klimmer, maar heeft geen explosiviteit, en zijn tijdrit is ook niet geweldig (al maakt dat deze tour relatief weinig uit). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Normaal gesproken denk ik dat hij de top 5 zou moeten kunnen halen. Komende jaren misschien mee doen om een podiumplek. Maar misschien ben ik te optimistisch |
|
Neuh, hij heeft het twee jaar geleden al bewezen dat hij erbij kan zitten. Maar persoonlijk denk ik meer dat hij daarvoor gewoon een keer goed moet meezitten in een bergontsnapping, waarna hij met die tijdwinst aan kan blijven plakken bij mannen als Schleck en Contador. Zelf zijn stempel drukken door bij zulke jongens weg te rijden zie ik niet gebeuren, maar als Evans (of Ullrich ooit) met zo'n taktiek top-3 noteringen kan halen dan is er geen reden waarom Gesink in goede vorm dat ook niet zou kunnen. Alleen is die vorm er dus even niet, jammer maar helaas. Denk dat hij de rustdag niet haalt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Vandaag zal inderdaad een kritieke dag worden. Haalt hij de rustdag, zou het nog wel eens goed kunnen komen. Witte trui, dagzege, top 5 wellicht. We blijven hopen.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Garate is er inmiddels ook uit en dat was Gesink's beoogde knecht in de bergen. Dus dat klassement wordt sowieso al lastig, zelfs als hij in prima vorm zou verkeren. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Oh, van die opgave wist ik niet. Niet echt verrassend , maar toch balen. Lees ook net dat Gesink bij de eerste beklimming vandaag moeite had het peloton bij te houden. Wordt heel spannend vandaag.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Vallende ziekte, niet normaal. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Kelere, nou, zie het net op tv. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jezus, arme Hoogerland edit: gelukkig rijdt ie weer, maar wat jammer zeg! [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 10-07-2011 17:00] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Jammer? Ze moeten die mongool van de Franse televisie gewoon voor het leven schorsen voor de Tour Gewoonweg schandalig, wat een randdebiel! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dat staat buiten kijf natuurlijk. Zeker na terugzien van de beelden.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Schandalig idd! Erg zonde voor Hoogerland. Gesink reed vandaag wel oke, zat goed van voren. |
|
Net bij de samenvatting die jongen huilend op het podium zien staan met z'n bollentrui. Dat deed me wel wat zeg. Echt schandalig. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik volg de hele Tour totaal niet, maar what the fuck zeg, die kerel moeten ze gewoon strafrechtelijk vervolgen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dat interviewtje daarna ook wat een klasbak wel. "Het eerste wat je denkt is verder fietsen". Raakte mij ook wel. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja, zeker als je hoort dat de bestuurder het verzoek van de tourleiding om weg te gaan negeerde en vervolgens Flecha schept.. Indrukwekkend dat interview ook [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 10-07-2011 20:00] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
En van den Broeck heeft een gebroken sleutelbeen, gebroken ribben, een gebroken schouderblad en een klaplong Vinokoerov dijbeenbreuk en staartbeenbreuk Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
De bestuurder is inmiddels uit de tour gezet. http://www.velonation.com/News/ID/9028/Driver-involved-in-FlechaHoogerland-crash-expelled-from-Tour-de-France.aspx?utm_source=feedburner&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+velonation_pro_cycling+%28Cycling+News+%26+Race+Results+|+VeloNation.com%29&utm_content=Twitter |
|
quote: Gaat echt helemaal nergens meer over dit jaar. Het is inmiddels zowat niet meer de sterkste renner, maar de renner die het langst ongelukken kan ontlopen, die er straks met het geel vandoor gaat. Waanzin. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Op deze manier is het idd niet leuk meer. Zowat 5-6 outsiders/favorieten voor de top-10 zijn al uitgeschakeld. Erg jammer voor Van den Broeck, die erg goed in vorm leek. Daar werk je dan een heel jaar voor. Gelukkig hebben we als Belgen nog een ijzersterke Gilbert. En dat auto-incident was echt de druppel, absoluut klote voor Flecha en Hoogerland. Mooie, serene reactie wel van die laatste achteraf. Faustian Spirit of the Earth |
|
Hoogerland Held. Mooi ook dat Gesink weer aan de betere hand is. Hoop dat hij dat vol kan houden. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |