IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Tour de France 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-07-2011 23:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hoe dan? Beide Schleckjes kunnen niet tijdrijden. Tenzij het nog flink gaat spoken in de Alpen, is deze Tour met twee vingers in de neus voor Evans.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-07-2011 23:39 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Het ziet er goed uit voor Evans, maar hij kan ook nog mentaal ten onder gaan in de tijdrit. Remember de Tour die Sastre won, toen had Evans hem nog voor de start van de tijdrit ook al hypothetisch gewonnen.


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 19-07-2011 23:59 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Evans heeft zeker het voordeel, maar ik denk dat zo'n tijdrit op het einde van de tour meer een kwestie van "fit" zijn is

Contador maakt een goede indruk, maar ik betwijfel of hij Evans ruim een minuut aan kan smeren voor zaterdag


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-07-2011 11:33 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2011 23:01 schreef Mark het volgende:
Hoe dan? Beide Schleckjes kunnen niet tijdrijden. Tenzij het nog flink gaat spoken in de Alpen, is deze Tour met twee vingers in de neus voor Evans.


ik denk dat ze gister verrast waren, en dat het slechte weer heeft meegespeeld. Als het mooi weer is, en aankomst berg op, dan kunnen ze nog wel iets doen gok ik, iig volgen


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-07-2011 12:53 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

AMSTERDAM - Andy en Frank Schleck waren dinsdag de verliezers van de dag. Beide renners van Leopard verloren tijd op Cadel Evans en zagen Alberto Contador tijd winnen. Volgens Andy brak de "veel te gevaarlijke" afdaling hem op.

Andy Schleck bekende zich in de klim al niet zo sterk te hebben gevoeld, maar vooral de naar zijn mening "veel te gevaarlijke" afdaling naar Gap had hem opgebroken.

"Is het nu echt hun bedoeling dat de Tour bergaf wordt beslist? Iedereen heeft familie thuis", reageerde Schleck tegenover de Australische TV.

---------------------------------------------------

Wat een zeikwijf zeg. Iedereen rijdt daar zonder kleerscheuren naar beneden, maar hij vindt het onverantwoord omdat 'ie zelf niet durfde.



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 20-07-2011 14:30 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik vind het ook maar zever, maar vind een aankomst vlak na een afdaling niet ideaal.
Dat ze de aankomst dan op een berg leggen of een stuk of 15km na de afdaling.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 20-07-2011 14:37 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2011 12:53 schreef Tenderstrike het volgende:
AMSTERDAM - Andy en Frank Schleck waren dinsdag de verliezers van de dag. Beide renners van Leopard verloren tijd op Cadel Evans en zagen Alberto Contador tijd winnen. Volgens Andy brak de "veel te gevaarlijke" afdaling hem op.

Andy Schleck bekende zich in de klim al niet zo sterk te hebben gevoeld, maar vooral de naar zijn mening "veel te gevaarlijke" afdaling naar Gap had hem opgebroken.

"Is het nu echt hun bedoeling dat de Tour bergaf wordt beslist? Iedereen heeft familie thuis", reageerde Schleck tegenover de Australische TV.

---------------------------------------------------

Wat een zeikwijf zeg. Iedereen rijdt daar zonder kleerscheuren naar beneden, maar hij vindt het onverantwoord omdat 'ie zelf niet durfde.


Zeer slechte verliezer, die afdaling lag al minimaal voor de 4de keer in het parcours.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-07-2011 19:21 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Vandaag was de afdaling er wel echt wat over, itt gisteren.


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-07-2011 20:03 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ach, er is een gezin dat kan zeggen dat Hivert en Voeckler even op de koffie zijn geweest in de achtertuin.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-07-2011 20:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2011 11:33 schreef DaVinz het volgende:
ik denk dat ze gister verrast waren, en dat het slechte weer heeft meegespeeld. Als het mooi weer is, en aankomst berg op, dan kunnen ze nog wel iets doen gok ik, iig volgen


Nou, dan kunnen ze het al helemaal vergeten, er wordt noodweer in de Alpen voorspeld geloof ik.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-07-2011 23:53 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Koud en nat wordt het in ieder geval ja.


Faustian Spirit of the Earth


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 21-07-2011 0:08 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

je ziet nu dat als het mooi weer is de schleks niks verliezen ... ben benieuwd morgen, kan helaas niet alles zien... maar ben erg nieuwsgierig of er iets gaat gebeuren.. conta verspilt wel veel krachten op die kleine colletjes...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-07-2011 15:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

A Schleck is weg


signature


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 21-07-2011 18:31 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Geweldig was dat! Eigenlijk verdienen ze het allemaal, het was gewoon echt man tegen man vandaag.


Dear dirty delightful old drunken old days


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 21-07-2011 20:43 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

vandaag niet kunnen zien.. maar wel gehoord dat schleck goed bezig is geweest... al had hij een voorsprong van 4 min en dat is wel terug gelopen, toch ?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-07-2011 21:46 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ook niks van gezien helaas, maar Andy Schleck staat nu op 15 seconden van Voeckler.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 21-07-2011 21:50 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Een Evans die een hele klim op kop lag! Ik wist niet wat ik zag, maar hij kan het dus TOCH! Hij moest ook wel, want het resterende peloton hield collectief de benen stil.


Dear dirty delightful old drunken old days


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-07-2011 0:28 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Respect voor Andy Schleck en zeker ook voor Evans, die alles alleen opknapte op de Galibier en er een strak tempo op nahield.

Ben wel benieuwd of deze twee morgen gerecupereerd zullen zijn. Andy moet zeker nog tijd pakken op Evans en Fränk al helemaal. Maar die laatste verwacht ik sowieso in de aanval morgen. Evenals Vanendert, die moet voor Alpe D'Huez iets ondernemen om zijn bollentrui te redden.


Faustian Spirit of the Earth


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-07-2011 18:35 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Heersch etappe!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-07-2011 19:19 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 22 juli 2011 18:35 schreef Mark Z het volgende:
Heersch etappe!


Zeker!


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 22-07-2011 19:44 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

was zeker de moeite
ik gunde Contador wel de overwinning

ziet er sterk naar uit dat Evans geel pakt en de broers op het podium zullen staan


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 22-07-2011 20:17 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Je weet het niet. Naar etappes kijkend lijkt (ik zeg lijkt!) de tour schoner dan de afgelopen jaren. De renners hebben zowaar menselijke trekjes en lijken zich echt compleet kapot rijden. Wel wat anders dan een Lance of een Contador van een aantal jaar geleden die iedereen al dansend met speels gemak kapot maakt.

Ben benieuwd morgen!


Dear dirty delightful old drunken old days


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-07-2011 20:44 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik vind het wel gaaf dat de tour nu gewoon meer open is dan bijvoorbeeld onder de periode Armstrong. Nu ben ik sowieso nooit een Armstrong fan geweest, maar goed.

Overigens niks af te doen aan zijn prestatie's maar ik was gewoon geen fan...meer fan van Pantani en Ullrich


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-07-2011 20:51 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-07-2011 1:30 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Zowel Andy Schleck als Evans zouden het imo verdienen deze keer, maar die eerste heeft natuurlijk nog tijd genoeg om de Tour eens te winnen.


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen