|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
als die maar een betere instelling krijgt... krijg echt enorme jeuk als ik hem zo hoor praten. Paar keer gevallen "... tja ik denk dat ik ga stoppen in de tour ..." WTF !! Beetje meer Johnny style ajb I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik snap wat je bedoelt maar ik denk dat dat ook door die druk komt... Lijkt mij normaal ook geen type die echt snel op geeft. Misschien dat hij zelf het kopmanschap ook nogal onderschat heeft. Half Nederland verwacht bij wijze van dat hij wel even mee kan doen voor een podiumplek. Ik denk dat hij daar gewoon nog niet klaar voor is. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-07-2011 20:16] |
|
laten we het hopen, we kunnen nu iig uit gaan kijken naar een etappe in de alpen ? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Zie edit Maar mogelijk dat hij nog wel wat kan doen deze tour. Zou erg gaaf zijn |
|
hij is toch het hele jaar al soort van kopman van rabo ? Tja laten we hopen dat er iets komt.. mag wel weer een keer dat NL serieus aan de tour mee doet... de belgen beginnen nu ook uit een diep dal te klimmmen... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Maar kopman in de Tour of kopman de rest van het jaar is heel iets anders. De Toour is zo belachelijk groot qua aandacht en alles. De rest van het jaar verbleekt daarbij (ongeacht wat de Italianen zeggen mbt de Giro en de Spanjaarden mbt de Vuelta) De Tour is eerlijk gezegd zelfs belangrijker dan het WK en ik durf ook wel te zeggen, de Olympische Spelen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Johnny, la gente esta muy loco.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Heel Rabo (op LtD na) was om te huilen gisteren. Erg jammer weer. |
|
quote: +1!! |
|
ik begin zo langzamerhand te twijfelen aan de winners mentaliteit van de Rabo ploeg. Het moet altijd netjes geregeld zijn, moderne technieken en trainingsmethodes, alles is aanwezig, niets is ze te dol. Ze winnen wel koersen, maar echt aansprekende resultaten blijven toch wel een beetje uit. Een top drie klassering hier en daar zou voor deze ploeg toch geen doelstelling moeten zijn. Ze hebben talentvolle renners, goed ook dat het merendeel uit Nederland komt, maar een killersmentaliteit ontbreekt. Als ik de ploegleiders ook hoor..zakt mijn broek af en toe van af. Geen greintje overtuiging, het allemaal wel goed vinden, we ons best gedaan, als het lichaam niet wil.., blablabla Een heel verschil met Vacansoleil, daar zie ik die die wil om te vechten wel, alleen is het nog een beetje onbesuisd hier en daar. De ploeg is in potentie minder dan die van Rabo, maar kijk er 100x liever naar. |
|
Etappe viel wat tegen vandaag, wel leuke winnaar. Als dat zo doorgaat wint Voeckler nog de gele trui, hij klimt erg goed mee. Rabobank was weer niets vandaag. |
|
Nou, Laurens Ten Dam ging toch wel aardig mee? Jammer dat hij viel. |
|
Godverdomme, Vanendert... wat een heerser De favorieten zijn een bende homo's trouwens. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: +1 op beiden! Vanendert verrast alles en iedereen (ook zichzelf blijkbaar ) de favorieten bleven maar kijken naar elkaar je zou denken dat niemand zich echt goed voelt |
|
quote: Als de Alpen komen dan heeft Voeckler geen schijn van kans tegen de Schlecks en de Evans van deze wereld. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Dan gaat hij het inderdaad heel moeilijk krijgen maar toch zie je hem wel elk jaar een stukje groeien, vooral in de klim. |
|
was het de vorige keer ook niet dat hij 1 bergen reeks wel over kon met de besten, maar 2 toch iets te veel zijn? Maar hij geeft wel alles, mooi om te zien ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ja klopt. Zou leuk zijn als hij het toch vol kan houden, maar ik denk niet dat dat hem gaat lukken. |
|
die laatste twee berg etappes zijn echt echt zwaar mooi dagje tv plezier hoop ik.. evans conta en schleck I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Vlak Basso ook niet uit, die is stiekem ineens toch weer aardig terug van weggeweest. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
klopt... vond hem alleen niet zo sterk rijden, maar het kan nog komen. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Basso demarreert als een oud wijf, kunnen de Schleckjes en Evans makkelijk volgen. Dus ik zie Basso geen tijd terug kunnen pakken op de rest. |
|
Mooie rit vandaag, eindelijk werd er eens echt gekoerst onder de favorieten Het ziet er imo wel steeds beter uit voor Evans, wat natuurlijk jammer is, ondanks dat hij wel een goede vorm lijkt te bezitten. Alleen kan/wilt die man niet aanvallen. Ok ja, in de afdaling vandaag. En de Schlecks moeten nu maar niet dom doen en gewoon alles op Fränk zetten. Faustian Spirit of the Earth |
|
inderdaad mooie rit vandaag,... toch contador... dat worden mooie alpenritten. Ik zie nu ook Evans winnen.. vooral met zijn tijdrit ! Schleck... die komen nog wel terug I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |