|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
voorkomen is beter dan genezen, regelmatig onderhoud doet dus wonderen. de schroefjes kan je er 1 voor 1 uitdraaien en verwisselen voor roestvrij stalen. sweet drap kan je gewoon met een licht vochtige doek verwijderen. Be quick or be dead |
|
Ik ehb nog een vraagje over de elementschakelaar. Ik heb 3 verschillende elementen (2 single coil en een humbuck) op mn gitaar zitten en de schakelaar heeft vijf standen, welke allemaal een ander 'geluid' geven. Is een van die standen alle 3 gecombineerd ofzo (of wat doet die elemntschakelaar nou eigenlijk)? [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 28-09-2002 0:56] |
|
3 elementen 4 standen is meestal 1 stand voor elk element appart en 1 voor allemaal tegelijk. maar dat kan verschillen per gitaar. Be quick or be dead |
|
quote: Heb ook dat probleem, ook op de plaat met het serienummer achteraan komen zo van die plekken door de zwarte laag en zo van die verdikkingen. Ook op de plaat waar de volumeknop en hendel staat, zeer vervelend! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
http://www.xs4all.nl/~marinusk/switch_standen.jpg Hier staat wat de switch (op mijn gitaar dan) doet bij welke stand. (Dat "dubblele" element wat bij stand 4 half gebruikt wordt, dat is één element alleen er wordt maar een van zijn spoelen gebruikt in die stand) |
|
quote: Gaat die van jouw ook steeds vetter klinken als die van stand 1 (met maar 1 spoel) naar stand 5 gaat (met de humbuck). |
|
Roest krijg je toch, da's kut maar ja niet zo heel veel aan te doen. Gewoon doorspelen tot de hele zooi is doorgeroest en dan een nieuwe gitaar kopen |
|
quote: Van boven naar beneden: 1-Brugelement 2-Brug+midden 3-Midden 4-Midden + 1 spoel van je humbucker (die aan de halskant) 5-Humbucker Soms is de volumeknop een puhs-push of push-pull knop waarmee je je humbucker kan "splitten".. En sja, vetter klinken.. Hangt er vanaf wat voor elementen er in je gitaar zitten heh Er zijn stacked humbuckers (dus humbuckers in single coil formaat) die harder scheuren dan de meeste humbuckers.. Er is zelf een "motherbucker", een ding ter grootte van een humbucker waar 2 stacked humbuckers inzitten.. |
|
quote: Kutvocht op een gitaar? Wat doe jij met zo'n ding? |
|
quote: lol@frietbal maarre, ik heb dit ook gehad, heb het gewoon met licht schuurpapier weg gekregen. ik hou de boel een beetje ingevet met iets olie. doe ik als ik snaren wissel. of het goed is, weet ik eigenlijk niet. heb dit ooit zo verzonnen en ik speel al 17 jaar op dit gitaar, dus bij mij werkt het. Oud Vuil. |
|
Idd de hals iets invetten met (meubel)olie, de fretten licht opschuren en oppoetsen met RVS-poets en je gitaar is weer als nieuw! Don't blush when I rip you open |
|
Er is ook een nieuwe brug hier in het centrum, van plastic dus geen roest meer. open: dicht: |
|
Kan je er misschien wat meer over vertellen? [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 03-08-2010 23:50] |
|
quote: rexona? |
|
Hij is van plasticcomposiet, dat is nogal wat lichter dan het traditionele materiaal en onderhoudsvriendelijker. En hij gaat nogal apart open. Het brugdek gaat horizontaal omhoog ipv dat hij kiept, ligt het wegdek ineens op ooghoogte. Eerste in Europa op dit formaat. Het zal niet lang meer duren voordat hele hordes toeristen hier zullen verschijnen. Wel een beetje jammer dat je er niet op mag als hij omhoog gaat. Gemiste kans. |
|
Bedankt voor de info! |
|
Graag gedaan. |
|
quote:Ben ik nu de enige die bij deze woorden bepaalde associaties krijgt? [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 03-08-2010 23:59] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja. |
|
quote:Hoe weet jij dat nou? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
bruut man een nieuwe brug. bij ons hebben ze laatst een nieuw fietspad aangelegd, je had er bij moeten zijn. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Heb je er foto's van? |
|
Mooie brug hoor bokaj, je zal er wel blij mee zijn. Kom je er zelf ook vaak langs? |
|
als ie naar de andere kant wil kan ie beter over de brug gaan. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |