![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: oh gelukkig, ik was al bang. ![]() |
|
quote:De drijvende kracht achter de economie. ![]() ![]() |
|
quote:Ik las laatst een interview met Hans Dijkstal, die zei dat Nederland meer bruggenbouwers nodig heeft. Blijkbaar gold dit ook voor Friesland. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
waar gaat dit over? signature ![]() |
|
Bruggen. ![]() |
|
quote:Bruggen en elementen en de roest en zweetvlekken daarop. ![]() ![]() |
|
Een echte gitaarkenner die hypnos ![]() |
|
Ik ken ook niet zoveel gitaren, althans niet persoonlijk. Ik zie ze wel eens in de verte. ![]() |
|
quote:+1. En dat wil ik graag zo houden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: De gitaren zijn niet het probleem maar degene die daarop spelen! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
ik dacht dat het ging over de film "een brug te ver..." ![]() ![]() |
|
Nee het was jimmy page die een brug te ver ging. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Het schijnt heel persoonlijk te zijn. Niet iedereens zweet is hetzelfde van samenstelling. Sommige mensen hoeven hun hand maar op een Floyd Rose te leggen of hij begint weg te roesten. Andere mensen spelen 20 jaar op een gitaar die nog steeds roestvrij is. Overigens willen frets nog wel eens roesten als je een gitaar te weinig gebruikt. ![]() |
|
quote:Bruggen, inderdaad. Hoe is het met de lange wapper? ![]() |
|
quote: speel al 3 jaar op dezelfde bassnaar... zonder roest, zonder dat die knapt... grind? [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 04-08-2010 1:15] ![]() |
|
quote: wil je hem es zien? ![]() signature ![]() |
|
quote:Niet de jouwe, die van Antwerpen. ![]() |
|
quote: Minder zuipen en minder drugs gebruiken. Je zweet kan daardoor agressiever worden, met als gevolg dat de metalen onderdelen van je gitaar sneller gaan slijten. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! ![]() |
|
quote: Ik denk dat elke week een snaar knappen meer grind is ![]() ![]() |
|
Tremelogebruik is ook niet echt bevorderlijk voor de levensduur van je snaren. ![]() |
|
quote: Hehe, dat lukt mij dan wel weer (bijna). Stom overigens dat ik vergeten was mijn gitaren nog even met Fast Fret in te smeren voor de vakantie, nu kan ik 2 exemplaren opnieuw besnaren. ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
Geniaal spul dat fast fret ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Als je het na een optreden niet vergeet wel ja. ![]() ![]() Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |