![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij is het oorspronkelijk 'voor het optreden bedoeld' ipv erna. Om extra snel te spelen. hehe ![]() |
|
quote: Waar haal je dat vandaan? je zweet drugs wel uit maar de zouten zuren en het water lijken me het meest corrosief. Nu is het wel zo dat je van de meeste drugs meer gaat zweten, maar het lijkt me stug dat je zweet agressiever wordt. Eerder jij zelf. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
"Fast Fag" zei Steve DiGiorgio een keer, toen ik mijn snaren ermee deed. Dat was wel NA ons optreden. En nog VOOR hij op mijn basversterker moest spelen. Dus hij bedoelde er verder niks mee. ![]() |
|
Ik let eigenlijk nooit op roest op mn snaren. Volgens mij is het op een bas ook niet echt nodig. duurt toch wel 10 jaar voor zo'n snaar van de roest zou knappen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Rick nielsen van cheap trick deed er nog een brugje bovenop. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
A bridge too much ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |