IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Dying Fetus Vorige pagina | Volgende pagina
Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-04-2003 18:50 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

WeEt EiGeNlIjK nIe.
WiL gElIeK kRiJgEn, MaAr KrIjG dAt NiE.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-04-2003 18:54 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

hehe, ik denk dat ik me meer vermaak om jou loze houding dan jij om onze reacties


"This one is older than shit, heavier than time!"


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-04-2003 18:58 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 18:54 schreef 0Tolerence het volgende:
hehe, ik denk dat ik me meer vermaak om jou loze houding dan jij om onze reacties

Misschien wel zeg, ik vermaak me ook om mijn loze houding en jij om jou reaktie.


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 13-04-2003 19:18 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Ik weet niet of men het weet, maar Suffocation is weer terug. Kijk maar even op www.suffocation.us Wat betreft Dying Fetus is gewoon donders goed. Maar dat ze er nou hardcore invloeden in hebben, wat maakt dat nou uit. Het is gewoon extreme muziek en om origineel te zijn of om "op te vallen" tussen de rest moet je soms gewoon experimenteren of nieuwe dingen doen. Stilstand is achteruitgang. En wat betreft de naam is het nog niet zo extreem. En dat er moeders zijn met die levenloze kinderen krijgen, dat gebeurt. Kan je de naam toch niet aan aan gaan passen. Kijk maar eens naar Death. Ging ook over ziektes, dood en verderf. En helaas stierf Chuck hier ook aan en vele anderen binnen het extremere genre .... Daar dacht hij ook niet aan. Kortom zit elkaar niet af te zeiken om zijn smaak. Of omdat iemand de band minder vind. Zulke mensen zijn jaren bezig, verkopen hun hart en ziel aan de muziek om naar jaren eindelijk een stukje erkenning te krijgen. En zijn ze zo ver wordt ze dat noch aangerekend ook. I.p.v. elkander af te zeiken, zou je elkander voort moeten helpen.



Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 13-04-2003 19:19 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Ik weet niet of men het weet, maar Suffocation is weer terug. Kijk maar even op www.suffocation.us Wat betreft Dying Fetus is gewoon donders goed. Maar dat ze er nou hardcore invloeden in hebben, wat maakt dat nou uit. Het is gewoon extreme muziek en om origineel te zijn of om "op te vallen" tussen de rest moet je soms gewoon experimenteren of nieuwe dingen doen. Stilstand is achteruitgang. En wat betreft de naam is het nog niet zo extreem. En dat er moeders zijn met die levenloze kinderen krijgen, dat gebeurt. Kan je de naam toch niet aan aan gaan passen. Kijk maar eens naar Death. Ging ook over ziektes, dood en verderf. En helaas stierf Chuck hier ook aan en vele anderen binnen het extremere genre .... Daar dacht hij ook niet aan. Kortom zit elkaar niet af te zeiken om zijn smaak. Of omdat iemand de band minder vind. Zulke mensen zijn jaren bezig, verkopen hun hart en ziel aan de muziek om naar jaren eindelijk een stukje erkenning te krijgen. En zijn ze zo ver wordt ze dat noch aangerekend ook. I.p.v. elkander af te zeiken, zou je elkander voort moeten helpen.



B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 13-04-2003 19:29 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Mooi gesproken, en dat Suffocation terug is was al bekend. Er staat zelfs ergens al een topic over.


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 13-04-2003 19:32 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Kwam het vandaag toevallig weer tegen. En omdat er hier ook over werd gesproken, haalde ik het maar weer aan.



grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 18-04-2003 8:53 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Niemand raakt mijn favo band aan
Stelletjes maffers
Ben fan vanaf Purification through violence(1996)
En met je nu-metal invloeden?
Heb je stront in je oren?
Het is geen Pricking Prak(nieuwe naam )
Ik heb stop at nothing al
En het is een moordplaat
En voor de muziekanten onder ons, probeer maar eens We are your enemy te spelen.
Kill your mother, rape your fucking dog.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-04-2003 10:20 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

hoe kom je daar al zo snel aan?
Promo ofzo


"This one is older than shit, heavier than time!"


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 18-04-2003 10:50 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Zal niemand van opkijken dat ik het album ook al een tijdje heb..

Maar wederom een botte plaat die het heerlijk zal doen in de auto met dit lekkere weer, alhoewel "Killing on Adrenaline" mijn favoriet blijft.



grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 22-04-2003 12:09 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

hahahaha leve soulseek


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-04-2003 12:49 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Dying Fetus vind ik eigenlijk maar een beetje slap klinken


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-05-2003 22:56 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik heb Stop At Nothing vandaag ook binnen gekregen en hij rost de pannen van het dak af...



Styhn
Usericon van Styhn
Posted 02-05-2003 23:47 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 13 april 2003 17:38 schreef Heer Krieg het volgende:
Wat is dit intressant allemaal, tralalalalalalala, de zon schijnt, en de heren hebben het over de stoutste Hardcore band sinds jaren, gewoon Hardcore met een grund rand, ik kan toch niet tegen jullie op.
Maar dat hoef ook niet, want het kan me geen barst schelen, wat zeg ik, geen reet schelen kan het me, die naam zegt al alles, zelf hebben deze mannen kinderen, en noemen zich Dying Fetus(net als Dani Cradle of Filth stoer doen en s'avonds op de bank bij vrouwtje en kind). Kom we gaan een band beginnen met invloeden van buiten af de Death Metal scene, twee vliegen in een klap.
Zowel Hardcore als Death metal liefhebbers tuinen er wel in. Ha ha, ik heb trouwens de laatste (Destroy) ingeleverd bij Displeased, en kreeg er een andere cd voor terug. Zo zie je maar. Stop at nothing? Stop A.U.B. en laat het aan de echte Death Metal bands over.
En geef maar reaktie's hoor, het intreseert me geen moer, ik lach er alleen maar om.
Death Metal heerst, love is all you need.


Noem nou eens een concreet stukje in een nummer (of een heel nummer, wat jij wil) waar je echt hardcore invloeden hoort?

Goed, je hebt gelijk als je zegt dat er wel langzame, zware riffs inzitten. Maar dat maakt toch niet meteen een Slipknot kloon?

En, waarom denk je dat ze de naam Dying Fetus alleen maar hebben genomen om te shockeren? Waar haal je dat vandaan? Van die bandleden zelf?


11.45: restate my assumptions


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 02-05-2003 23:54 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine




Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-05-2003 1:14 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Die van mij zal spoedig hier op de frontpage verschijnen... Collega Dennis heeft hem in de nieuwe Lords of Metal al besproken...



No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 08-05-2003 22:25 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Hmmm, heb net wat van de ftp gehaald maar 't zijn bestande van wel zeker 0 MB.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-05-2003 0:20 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Vond Dying Fetus altijd al errug goed, maar op Wacken 2002 waren ze live echt erg strak!



..."Hate can only create more hate"...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-05-2003 1:31 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl




Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 15-05-2003 1:38 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik vond hem op eerste gehoor tegen vallen.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 15-05-2003 1:43 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik zal hem binnenkort ook eens luisteren, Dying Fetus heerscht.


4 stringed axe
...whetterkhupje...
Usericon van 4 stringed axe
Posted 15-05-2003 18:06 by 4 stringed axe Wijzig reactieProfiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 1:43 schreef B6R6A6M het volgende:
Ik zal hem binnenkort ook eens luisteren, Dying Fetus heerscht.


Correct


Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in...


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 24-05-2003 19:45 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ik heb vanmiddag de nieuwe schijf Dying Fetus geluisterd.
In 1 woord HEERSCH!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-05-2003 19:46 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 19:45 schreef No Nonsense het volgende:
Ik heb vanmiddag de nieuwe schijf Dying Fetus geluisterd.
In 1 woord HEERSCH!


Heb em ook een paar keer doorgeluisterd. Op een 1 of andere manier is ie niet zo vet als de vorige


"This one is older than shit, heavier than time!"


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 24-05-2003 19:49 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 19:46 schreef 0Tolerence het volgende:
Heb em ook een paar keer doorgeluisterd. Op een 1 of andere manier is ie niet zo vet als de vorige


Wat me wel opvalt is dat de zanger van Dying fetus niet alleen meer zo gruwelijk diep grunt en die gast die Misery Index is gestart die gaat nu wel wat dieper. Om elkaar een beetje op te heffen.

Maar verder vind ik hem 100% Dying Fetus.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen