|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb gehoord dat D_F de donderdag voor Graspop in de Bosuil te Weert speelt. Het is wel nog niet bevestigt. if you don't like the topic don't reply.. just let it die |
|
samen met.........................Malevolent Creation |
|
Gisteren Destroy The Opposition van Dying Fetus aangeschaft en die plaat bevalt prima. Toch vind ik Misery Index vetter |
|
Ik vind Dying Fetus echt weer zo'n typische saaie death band. Beetje inhoudloos technisch beuken; Nee niet aan mij besteed. Ik heb de cd 'killing on adrenaline' dan ook niet lang in m'n cd rek gehouden. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 06-04-2004 11:47] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hoe is die killing on adrenaline eigenlijk? Ook zoiets als DTO? Heb alleen SAN en DTO en wil graag wat meer cd's van deze klasse band |
|
quote: zeker net zo goed. typisch DF zou ik zeggen. Trouwens , als je DF goed vind moet je suffocation is probereb. Ik vind dat DF daar veel van heeft geleend, alleen heeft DF extra van die groovy stukken. |
|
Na ze niet gezien te hebben doordat ze op het laatste moment niet op kwamen dagen in Hardenberg, ze het concert in Groningen hadden uitgesteld en ik een week voordat ze eindelijk kwamen een barstwond en een hersenschudding opliep, hoop ik ze toch eindelijk te gaan zien op Graspop! |
|
quote:Moet je idd aan mij vragen voor een objectief/positief antwoord als ik 'm weg gedaan heb Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Goede band ,Zit zeker in het lijstje van mijn favorite. Or you children of today are Children of the Grave. |
|
quote: Suffocation ken ik wel. Die gasten beuken ook flink door |
|
groovy stukken zijn bruut |
|
quote:Killing on Adrenaline is zeker de moeite waard. Vind DTO persoonlijk de beste DF schijf. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 07-04-2004 19:49] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Als dat waar is ben ik zeker aanwezig. |
|
en hoppa nog een tour die niet doorgaat, om gek van te worden: Dying Fetus: The European dates have been cancelled due to booking agent problems. Stay tuned for possible updates - we are still trying to maintain our appearance at Fury Fest and Graspop if this is feasable http://www.dyingfetus.com/index2.html |
|
Wordt dit de nieuwe Morbid Angel frontman? DYING FETUS Part Ways With Singer - Oct. 5, 2004 DYING FETUS have parted ways with vocalist Vince Matthews. "This action was taken due to a number of musical, professional, and personal reasons that we feel do not need elaboration at this time," the band write on their web site. "However, Vince remains a longtime friend of several DYING FETUS members and we wish him the best of luck in the future. This change will not affect any of our present tour plans. We intend to continue with our current four-piece lineup, and we will handle the vocals accordingly (something we have done many times, as our Canadian fans already know)." DYING FETUS have been confirmed as main support on GWAR's "Mock The Vote Tour 2004" beginning on October 25 in Richmond, VA. Also appearing on the bill are ALL THAT REMAINS. A complete list of currently confirmed tour dates can be viewed at this location: http://www.dyingfetus.com/tour.html The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
War Of Atrition klinkt weer als een klok! |
|
Leg uit, maak me gek Ik heb hem al gereserveerd dus [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 06-02-2007 14:09] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: inderdaad hier vind ik de hardcore-invloedjes niet storend omdat ze echt om een bruute manier gebracht worden, deathbruut signature |
|
Doe mij maar old skool, Grotesque impalement |
|
Die laatste plaat heb ik in de auto liggen. Ik kan niet zeggen dat ik er warm van wordt. Erg matige produktie en oersaai op een enkel nummer na. Vroeger konden ze me toch beter bekoren. |
|
quote: +1 |
|
Inderdaad, Killing On Adrenaline ftw!1 |
|
Die nieuwe is ook niet mis zeg! Typisch nieuwer-wetse DF; geen fratsen, BEUKEN. En het is ze gewoon weer gelukt een nieuw drumbeest in de band te halen Geen vernieuwende plaat, maar het beukt als een tiet. Zoals ik mijn DF graag heb ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |