|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe plaat "Descend Into Depravity" komt op 17 September uit via Relapse Records. Bruce Banner |
|
quote: Ben benieuwd |
|
Moet nog steeds naar War of Attrition luisteren Ben wel grote fan van het Killing On Adrenaline-album. |
|
|
|
Fuck yeah, hebben die nieuwe cd!! |
|
enorm ruige hoes: |
|
En een enorm vette plaat kan ik je zeggen! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: |
|
Fijn plaatje geworden. |
|
Ik heb Descend into depravity intussen ook een aantal keren geluisterd en ik moet tot de conclusie komen dat ik War of attrition beter vind. Descend into depravity vlamt minder, hij kent minder agressie dan War of attrition. Ook mis ik de sterke songs. Het is allemaal erg bruut maar het blijft niet echt hangen. Dying fetus is een van mijn favoriete death metal bands en dat veranderd ook niet met Descend into depravity maar toch vind ik hem minder sterk dan z'n voorganger. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik vind hem veel beter dan war of attrition ! Vind wel de productie een beetje scherp klinken |
|
Een betere productie is voor mij geen reden om een plaat ineens geweldig te vinden. Het kan meehelpen maar het is zeker geen hoofdreden. Bij mij draait het meer op songwriting en gevoel. En ik vind War of attrition gewoon veel meer spetteren dan de nieuwe. D'r zit veel meer agressie in. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
In mijn ogen is Dying Fetus er voor de tweede maal niet in geslaagd een betere plaat te maken dan Stop at Nothing, laat staan dat het beter is dan Killing on Adrenaline. Ze zijn net iets te technisch geworden naar mijn mening. |
|
Oeh, Stop at nothing vind ik dan weer het minste album van de heren. Killing on adrenaline is en blijft een van hun beste. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Spelen ze deze nog tegenwoordig? Je moeder. |
|
Ja, die spelen ze nog steeds live. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Bet0r. Skullfucked ook? Je moeder. |
|
quote:Hm ik vind DiD juist een van hun betere platen! Zowel qua songs als qua productie is ie absoluut beter dan Stop at Nothing en War of Attrition imho. Maar ik kick dan ook vooral op die slam/groove/beuk stukken die op dit nieuwe album weer meer aanwezig zijn en waardoor ik 'm júist meer in your face vind klinken. Maar ik ben dan ook nog steeds fan van Destroy the Opposition... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Geweldige band! descend is supercool en de voorlopers ook. Moet alleen de cd's nog kopen waarop ze nog teksten hadden over onzin (ouderwetse deathmetalplaten) nl 'Infatuation With Malevolence' en 'Grotesque Impalement' [Dit bericht is gewijzigd door Kaaskop op 13-11-2009 20:08] |
|
quote: Destroy The Opposition vind ik ook hun beste. Die nieuwe is ook wel gaaf! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 13-11-2009 21:32] |
|
|
|
Godverdomme, wat een gave band blijft dit ook. Voor het eerst in tijden Destroy The Opposition en Stop At Nothing maar weer eens opgezet Descend Into Depravity is ook weer een knaller trouwens! Frisser, feller en simpelweg gewoon beter dan War Of Atrittion. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Mooi, maar eens proberen dan. War of Atrittion vond ik saai. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nieuwe album is leuk ja. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |