|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Die zondag is idd wel erg vet... Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Saturnalia Temple heeft gecancelled. Abysmal Darkening is de vervanger. Ken de nieuwe plaat nog niet van AD, maar volgens user Marcel H. is ie zeer de moeite waard. Binnenkort toch maar eens luisteren dan. |
|
Afwezig. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Zonde dat Saturnalia Temple gecancelled heeft, weet jij het hoe en waarom? Mooi om te zien dat Abysmal Darkening speelt. Maar had sowieso op ze gehoopt als een van de laatste vijf bekend te maken bands. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Heb het van Pim op FB. |
|
quote: |
|
quote: Zag het ook net, ja. Had tevens het stukje over shirts van de 18de gemist en meteen daar maar geantwoord. en hoezo tegen intothevoid dat ie afwezig is? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Die begrijp ik ook niet helemaal. You have time. You are doing fine. |
|
Ik wel. Posers die maar voor 1 band komen, hoeven ze niet. |
|
Ah, ja, dan val ik af. You have time. You are doing fine. |
|
Door de afwezigheid van Saturnalia Temple ben ik er naar alle waarschijnlijkheid ook niet meer bij, jammer dan. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Hehe |
|
De drummer van Saturnalia Temple is al een tijdje zoek. Op Hell's Pleasure hebben ze met een stand-in gespeeld maar die is dit najaar niet beschikbaar. Ze zien geen mogelijkheid om voor die tijd een andere drummer te vinden en in te werken. |
|
Specificeer 'zoek'. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Kut dat ST heeft gecancelled. Geniale vervanger, dat wel! Goeie line-up zo te zien! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Ah, zuur. Even kijken nog, staan nog paar goede namen maar was toch een belangrijke reden om te gaan. |
|
zoek als in missing, van de aardbodem verdwenen, geen contact mee te krijgen etc. |
|
tegelijk met langweiligkeit... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kodiak niks voor op DDD? Goderv wat is die rerelease lekker |
|
Ik hoop nog steeds op AHAB! |
|
quote: Dat zou mooi zijn idd. Live ook zeker de moeite. |
|
Er zijn weer twee bands aan de line-up van Zaterdag toegevoegd. Black Oath uit Italië en Before The Rain uit Portugal. Er komen nog twee namen bij! |
|
Gave toevoegingen weer! Wat een feest wordt dat weekend! |
|
quote: Gezellig laat je baard maar vast groeien |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |