|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat hoop ik juist niet |
|
quote: Spannend!!!!! Ben erg benieuwd en heb er weer enorm veel zin in! |
|
jammer dat ik er niet geraak, maar Doom over Vienna gaat me ook bevallen www.marchefunebre.be - doom death metal |
|
Komt Why Angels Fall nog? |
|
Japie woont in Vlaardingen dus hij is erbij hoor Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? |
|
De flyer! |
|
*Schop* |
|
De headliner voor de zaterdag is bekend! Abysmal Grief uit Italië! |
|
En de laatste band is ook bekend, Spancer uit Duitsland. |
|
Ik denk dat ik de 13e toch wel aanwezig ben, mooie line up 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Misschien de vrijdag en/of de zondag. Zaterdag denk ik niet. |
|
ik heb er godverdomme veel zin in! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Die zondag wel aanwezig denk ik. Jammer dat Abysmal Grief niet ook op de zondag staat. Enige band van eerdere dagen die ik graag wil zien. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Friday 11th of November Dutch Doom Days X The 11th Hour (NL doom / death) Spina Bifida (NL doom / death) A Dream Of Poe (PT melodic death / doom) Presales € 10,00 Entree € 12,00 Doors open 19.00h. www.baroeg.nl/tickets.htm Saturday 12th of November Dutch Doom Days X Abysmal Grief (IT horror doom) Before The Rain (PT doom / death) Spancer (DE sludge doom) Black Oath (IT classic doom) Shattered Hope (GR melodic death/doom) Helevorn (ES melodic death/doom) Presales € 16,00 Entree € 18,00 Doors open 15.00h. www.baroeg.nl/tickets.htm Sunday 13th of November Dutch Doom Days X The Devil's Blood (NL occult 70's rock) Herder (NL stoner doom) Ophis (DE death / doom) Procession (CL classic doom) Night Of Suicide (FI/NL funeral doom) Abysmal Darkening (NL darkened doom) Presales € 16,00 Entree € 18,00 Doors open 14.00h. www.baroeg.nl/tickets.htm DDD festival tickets (3 dagen) kosten € 35,00 in de voorverkoop en € 40,00 aan de deur. www.baroeg.nl/tickets.htm www.myspace.com/11thhourdoom www.myspace.com/dreamofpoe www.abysmalgrief.com www.myspace.com/beforetheraindoom www.myspace.com/spancerdoom www.myspace.com/blackoath666 www.myspace.com/shatteredhopegr www.myspace.com/helevorn www.myspace.com/thedevilsblood www.myspace.com/stonerherder www.myspace.com/ophisdoom www.myspace.com/processionburn www.myspace.com/nightofsuicide www.myspace.com/abysmaldarkening [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 29-09-2011 13:19] |
|
Binnenkort maar eens kijken of ik een Primera kan vinden in plaats dat achterlijk online betalingsysteem van de Baroeg. |
|
Paylogic? Heb 'r geen problemen mee. |
|
quote: Ik heb nooit problemen met Paylogic. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik ook niet maar ik hoef dan ook geen kaarten te kopen. Iets wat jullie via deze link kunnen doen overigens. http://www.baroeg.nl/tickets.htm |
|
Ook nooit problemen met Paylogic. Je weet dat je bij de Primera nog 2 of 3 euro kwijt bent aan zogenaamde servicekosten? |
|
Paylogic niet dan? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Niet zoveel als bij Primera dacht ik? |
|
quote:Paylog 2,50 per ticket.. En dan doe ik alles zelf. Natuurlijk, zo'n servicesite draait niet op lucht, maar het doet toch pijn aan de anus. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Oh ja dat is wat meer dan ik me meende te herinneren. Dan maakt dat eurootje meer bij de Primera ook niet zo'n verschil meer. Never mind then : ) |
|
Kaartjes inmiddels binnen, gewoon online besteld. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |