IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 11 tm 13 nov: Dutch Doom Days X @ Baroeg, R'dam Vorige pagina
daVid
Usericon van daVid
Posted 12-11-2011 12:37 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

1e dagje was leuk! Met name the 11th hour (:

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-11-2011 17:39 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Goed geluid ook!

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 12-11-2011 21:51 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

The 11th Hour was SUPER. Echt genieten!

We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 13-11-2011 0:12 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Net terug, was gezellig ondanks dat het niet echt heel druk was.

Shattered Hope was wel aardig maar niet heel spannend.
Black Oath vanaf de bar bekeken, niet echt mijn ding.
Spancer was tof, hadden er zelf ook veel lol in zo leek het.
Before the Rain was ook goed te doen, leuk om Gary van Morgion daar ineens als zanger te zien. En goed om te horen dat Morgion weer actief is

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-11-2011 0:53 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik heb me 3 dagen lang prima vermaakt!

Hoogtepunten: Spancer, Herder, Procession, Shattered Hope en ondanks de door het vroege uur ontbrekende sfeer Abysmal Darkening. Ook Ophis was erg sterk deze keer.

edit: Ik vergeet heel 11th hour te noemen, ook deze band was enorm sterk.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 14-11-2011 7:32]

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-11-2011 12:04 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Epic dat S-T, Schuurman en ik dit alle drie vergeten waren terwijl we hier i.e.i. een Kontplasuitje van zouden maken.
Zeg genoeg over de lineup, dunkt mij.
:')

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 14-11-2011 12:04]

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

metalmook
Usericon van metalmook
Posted 14-11-2011 12:15 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

Was weer een mooi weekend.

Hoogtepunten: Procession (geweldig optreden!) Ophis, Shattered Hope, Abysmal Darkening, Black Oath (verrassing van het festival, als ik het op cd luister krijg ik jeuk van het overmatig gebruik van keyboards, maar live (zonder keyboard) was het goed te doen).

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 14-11-2011 12:39 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

was gezellig, niets van de bands meegekregen...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-11-2011 14:26 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Was weer een top weekend!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Dirge for november
Posted 14-11-2011 15:03 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2011 12:15 schreef metalmook het volgende:
Was weer een mooi weekend.

Hoogtepunten: Procession (geweldig optreden!) Ophis, Shattered Hope, Abysmal Darkening, Black Oath (verrassing van het festival, als ik het op cd luister krijg ik jeuk van het overmatig gebruik van keyboards, maar live (zonder keyboard) was het goed te doen).

Geweldig dat die ene dude die net binnen kwam wandelen de mic pakte en een nummer mee gruntte met een meer dan prettige grunt! Meteen het vetste nummer van het Black Oath optreden. Het bleek een kennis van de band van (geloof ik) Deense afkomst.

metalmook
Usericon van metalmook
Posted 14-11-2011 15:12 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

dat was de zanger van Denial of God.

Dirge for november
Posted 14-11-2011 16:04 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Juist, was de naam even kwijt. De Cult of Disease EP van Procession draait hier. Genieten!

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-11-2011 16:06 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik trok het wel, was nog steeds brak van de vrijdag. Maar was leuk!

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com