IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Steven Wilson Vorige pagina
HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 03-02-2021 16:03 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 3 februari 2021 14:09 schreef Ktulu het volgende:
Zwoel en soulvol zijn niet echt adjectieven die ik vereenzelvig met de muziek van Wilson. Ah well, smaak.


Ik normaal ook niet, maar het nieuwe materiaal heeft vaak een David Bowie/Trent Reznor-achtige sfeer in zich waarbij ik graag wat meer spanning in de vocalen zou willen. Ik vind Steven's vocalen echt vlak vergeleken met de rest van de instrumentatie. Als dat de bedoeling was, OK, maar voor mij doen de vocalen het album echt tekort.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 03-02-2021 16:03]



Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 04-02-2021 8:42 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2021 16:03 schreef HierIsMike het volgende:
Ik normaal ook niet, maar het nieuwe materiaal heeft vaak een David Bowie/Trent Reznor-achtige sfeer in zich waarbij ik graag wat meer spanning in de vocalen zou willen. Ik vind Steven's vocalen echt vlak vergeleken met de rest van de instrumentatie. Als dat de bedoeling was, OK, maar voor mij doen de vocalen het album echt tekort.


quote:
Op 3 februari 2021 14:09 schreef Ktulu het volgende:
Ah well, smaak.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-02-2021 13:40 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Hij lag net op de deurmat dus kan hij zo gelijk de autoradio in onderweg naar mijn werk.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 10-02-2021 12:56 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Bijna twee weken ver intussen, echt een album-album als in dat ik hem eigenlijk altijd van begin tot einde luister. Nu doe ik dat meestal wel, maar hier hebben de nrs elkaar echt nodig en is de synergie tussen de nummers groter dan normaal.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 10-02-2021 13:14 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Het album blijft groeien bij mij.
Vond het vanaf de eerste luisterbeurt mooie muziek, maar twijfelde of ik het echt een goed Steven Wilson album zou vinden.
Na enkele luisterbeurten hoor ik steeds meer potentieel om verder uit te groeien tot een erg mooi Steven Wilson album.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-02-2021 13:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Hij is nog aan het indalen maar vooralsnog trek ik hem wel.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-03-2021 12:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

En het concert in September 2021 is afgelast.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 22-03-2021 12:59 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Jammer dat hij de tour nog eens moet uitstellen, maar er komen wel 2 nieuwe albums aan in 2022 en 2023.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-03-2021 13:20 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dan hebben we nog even tijd ons in te luisteren voor als tegen die tijd het leven misschien weer op gang komt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 22-03-2021 13:41 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Godverdomme, daar gaat de hoop op concerten in het najaar.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-03-2021 13:45 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2021 13:41 schreef Ktulu het volgende:
Godverdomme, daar gaat de hoop op concerten in het najaar.


Dit is een beslissing van Wilson zelf.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-03-2021 13:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

In een officieel statement laat Steven Wilson weten:


‘’Sadly for the second time I am forced to postpone my tour to promote The Future Bites. The rescheduled dates were due to begin in September. While recent developments made me at least optimistic that the UK shows might have been able to go ahead (though no guarantee), the same is not true of much of the rest of Europe. With it now clear that it would not have been possible to proceed with many of the shows I have reluctantly made the decision to cancel the whole tour.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 22-03-2021 14:19 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Ik loop wellicht op de feiten vooruit.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 23-03-2021 8:52 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 22 maart 2021 13:41 schreef Ktulu het volgende:
Godverdomme, daar gaat de hoop op concerten in het najaar.


Ik snap werkelijk niet dat iemand op dit moment, met constant verlengde maatregelen en ook voor de komende weken kennelijk amper versoepeling überhaupt nog hoop heeft op concerten later dit jaar. Als de terrassen in april al niet opengaan, verwacht je dan echt dat je, in ieder geval hier in Nederland, in het najaar al samengepakt in een zaal bij een concert staat?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 23-03-2021 9:23 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2021 8:52 schreef Ralph het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat iemand op dit moment, met constant verlengde maatregelen en ook voor de komende weken kennelijk amper versoepeling überhaupt nog hoop heeft op concerten later dit jaar. Als de terrassen in april al niet opengaan, verwacht je dan echt dat je, in ieder geval hier in Nederland, in het najaar al samengepakt in een zaal bij een concert staat?


Ik had hoop op concerten in het najaar ja met het idee van sneltesten en een hoge vaccinatiegraad dan wel vaccinpaspoort. Wellicht naïef en 50% wensdromen, maar dat maakt deze boodschap niet minder kut.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-09-2021 17:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ben niet echt liefhebber van Steven's muziek, maar wel van zijn podcast serie dat ie die samen met Tim Bowness: The Album Years. Basaal lullen ze een uur over een bepaald random gekozen jaar over de albums van dat jaar (de goede en de slechte volgens hun).

Zelf zijn ze van mening dat die periode liep van midden jaren 60 tot zo ongeveer het begin van de jaren 90, maar ze pakken zo af en toe een jaar uit het huidige millennium

Spotify link


Ik heb al een paar erg leuke albums opgepikt die ik nog niet kende

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 29-09-2021 9:20]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 29-09-2021 9:02 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2021 8:52 schreef Ralph het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat iemand op dit moment, met constant verlengde maatregelen en ook voor de komende weken kennelijk amper versoepeling überhaupt nog hoop heeft op concerten later dit jaar. Als de terrassen in april al niet opengaan, verwacht je dan echt dat je, in ieder geval hier in Nederland, in het najaar al samengepakt in een zaal bij een concert staat?


Had ik toch gelijk.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen