IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Steven Wilson Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 26-07-2011 11:36 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Zag dat de beste man nog geen eigen topic had. Bij dezen.

Potver, de samples van z'n nieuwe solo-album klinken weer veelbelovend! Kijk als fanboy enorm uit naar deze release

http://www.gracefordrowning.com


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-07-2011 11:38 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-07-2011 11:40 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Drie keer raden van wie de 3e post in dat topic was.


 


Daops
Usericon van Daops
Posted 26-07-2011 11:43 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ja die zag ik ook wel in de search. Dat is een speciaal topic voor zn Insurgentes album, pipoos Er was nog geen 'algemeen topic'.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-07-2011 11:46 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Oké oké. Rustig maar!

Ik zal straks even luisteren, hoewel ik een af en toe hoop dat Wilson even een tijdje rust neemt..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 26-07-2011 11:50 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

25 oktober staat ie met solowerk in Paradiso


the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Daops
Usericon van Daops
Posted 26-07-2011 11:53 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ja, ik weet het.. zit dan net in het buitenland


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 26-07-2011 12:22 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

hij is ook een album aan het maken met Mikael Akerfeldt toch?


... hoe de hazen lopen ...


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-07-2011 13:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Daops
Usericon van Daops
Posted 26-07-2011 21:55 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2011 13:14 schreef spectre het volgende:
http://www.soundonsound.com/sos/jun10/articles/porcupinetree.htm
Erg tof artikel, thanks!

Gaaf om te lezen hoe hij tegen alles aankijkt, van produceren tot de PR-kant. Lekker ontnuchterend, die foto van z'n studio


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 25-08-2011 10:53 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2011 11:53 schreef Daops het volgende:
Ja, ik weet het.. zit dan net in het buitenland


30 oktober een herkansing, dan staat ie in de Boerderij, Zoetermeer


the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Daops
Usericon van Daops
Posted 28-09-2011 19:27 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Zo, net een paar dagen de special edition binnen. Ben echt diep onder de indruk..

Compleet nieuwe ervaring om een album als blu-ray in surround te beluisteren, incl. videobeelden/fotocollages ter ondersteuning. Verpakking, produktie, de uitvoerende musici en natuurlijk (nog altijd het belangrijkste) de muziek, kippenvel vaak!

Wellicht album van het jaar, zeker één van het beste wat Wilson ooit maakte


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-09-2011 14:57 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik heb twee nummers gehoord en die klinken verrassend duister en aangenaam. Alleen wat Staalman zegt. Ik heb door de grote hoeveelheden releases geen overzicht meer en dus geen neiging om me er in te verdiepen. Die nummers motiveren me dan toch wel weer.



ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 26-10-2011 19:16 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

dat was een redelijk geniaal concert gisteravond geweldige muzikanten meegenomen ook, marco minnemann

zondag nog een keertje in de Boerderij


the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-10-2011 19:26 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hij komt op mij over als een nare, arrogante man.

Wel een liefhebber van zijn muziek natuurlijk.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-10-2011 19:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2011 19:26 schreef Schaep het volgende:
Hij komt op mij over als een nare, arrogante man.

Wel een liefhebber van zijn muziek natuurlijk.

+miljoen miljard Typisch hoe dat samengaat. Al moet ik wel zeggen dat ik het materiaal van de heer Wilson na Insurgentes wel een beetje zat ben.

En ondertussen begin ik dit trouwens ook van Akerfelddtsdytdttd te vinden. En nerds dat het zijn, nerds!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-10-2011 23:37 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2011 19:55 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
+miljoen miljard Typisch hoe dat samengaat. Al moet ik wel zeggen dat ik het materiaal van de heer Wilson na Insurgentes wel een beetje zat ben.

En ondertussen begin ik dit trouwens ook van Akerfelddtsdytdttd te vinden. En nerds dat het zijn, nerds!


Binnenkort Grace For Drowning dan maar eens checken. Inderdaad wel enorme nerds!


Daops
Usericon van Daops
Posted 27-10-2011 9:57 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Hij schijnt reuze mee te vallen qua karakter. Hoewel hij in interviews misschien wat zuur overkomt soms. Lijkt me eerder verlegen en typisch brits (stiff upperlip). Wel een workaholic van de bovenste plank ja.

Ben het niet eens met die Ipod-haat, maar bewonder de man om z'n integriteit en streven naar perfectie. Hoe Grace For Drowning gepresenteerd wordt is op alle gebieden kwalitatief ongekend.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-10-2011 23:18 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2011 19:55 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
+miljoen miljard Typisch hoe dat samengaat. Al moet ik wel zeggen dat ik het materiaal van de heer Wilson na Insurgentes wel een beetje zat ben.

En ondertussen begin ik dit trouwens ook van Akerfelddtsdytdttd te vinden. En nerds dat het zijn, nerds!


nee joh, gewoon gay





... hoe de hazen lopen ...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-10-2011 23:33 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2011 9:57 schreef Daops het volgende:
Hij schijnt reuze mee te vallen qua karakter. Hoewel hij in interviews misschien wat zuur overkomt soms. Lijkt me eerder verlegen en typisch brits (stiff upperlip). Wel een workaholic van de bovenste plank ja.

Ben het niet eens met die Ipod-haat, maar bewonder de man om z'n integriteit en streven naar perfectie. Hoe Grace For Drowning gepresenteerd wordt is op alle gebieden kwalitatief ongekend.


Live vond ik hem de laatste keer ook wat arrogant overkomen, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen. Verder is hij inderdaad wel lekker bezig!


Daops
Usericon van Daops
Posted 24-04-2012 19:54 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Videoclip Storm Corrosion:



Muzikaal eigenlijk precies wat je kon verwachten op basis van de interviews. Verder is de clip erg gaaf gemaakt

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 24-04-2012 19:56]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 25-04-2012 14:40 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Dit nummer van Storm Corrosion smaakt in elk geval naar veel meer!
Ik was deze samenwerking uit het oog verloren en ben dan ook erg blij te lezen dat deze binnenkort al uitkomt. Die clip is inderdaad nice gedaan.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-04-2012 15:39 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik heb plaat even van het net geplukt, kan er (nog) niets mee. Nog een paar keer beluisteren. Heb wel sterk het vermoeden dat als de namen van dit project niet bekend waren iedereen het denk ik had laten liggen..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Daops
Usericon van Daops
Posted 25-04-2012 19:04 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Maar ja, dat geldt voor een boel bands natuurlijk. Nieuwe Slayer en Maiden-platen klinken bijvoorbeeld ook maar als mindere varianten op hun eigen klassiekers .

Afgaande op dit ene nummer is het overigens wel muziek die een stuk interessanter lijkt met visuele ondersteuning. Had de plaat al wel besteld op blu-ray voor de surround-mix. Ben benieuwd!


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-04-2012 19:16 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2012 19:04 schreef Daops het volgende:
Afgaande op dit ene nummer is het overigens wel muziek die een stuk interessanter lijkt met visuele ondersteuning.


Dat ben ik absoluut met je eens...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Daops
Usericon van Daops
Posted 08-02-2013 19:51 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen