|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: http://www.osmoseproductions.com/search1-0-1/2/artiste/marduk.html Google, jeweet. |
|
vet die fuck me jezus is bruut |
|
Als je 15 bent... |
|
quote: Als een M, toevallig? |
|
Helaas hahaha |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik heb er denk ik nog twee liggen, één van Bloodletting Europe Tour en één van World Funeral 2003. Allebei XL. Zou wel eens moeten zoeken (plus ben niet zeker over de staat) |
|
Ik verkoop een shirt van Enforcer, dames maat S. Weet zo niet hoe ik een foto bij kan voegen |
|
nog steeds op zoek naar een ts/ls van souvenirs d'un autre monde |
|
|
|
quote: Ah ideaal, ze waren een tijd uitverkocht geloof ik, bedankt |
|
Lijst wordt nog aangevuld (van zodra ik er beter zicht op heb wat er nog allemaal in mijn kast ligt:p) Aangeboden: Blind Guardian - a twist in the myth tour '06 LS L 10 euro bathory - blood on ice LS 12 euro Venom - Black Metal TS L 5 euro Burzum - Aske TS XL 5 euro Burzum - Hlidsjkalf LS L 10 euro Burzum - Logo in runen TS L 5 euro Finntroll - det iskalla trollblod LS 10 euro Finntroll - Troll TS XL 5 euro Bergthron - Frostrunen HSW(white) XL 15 euro Ensiferum - Iron TS XL 5 euro Ensiferum - Tale of revenge HSW XL 5 euro Manegarm - Urminnes Havd TS L 5 euro Manegarm - Vredens Tid HSW L 5 euro Korpiklaani - Finland TS L 5 euro Motorhead - 25 anniversary TS XL 5 euro Darkthrone - Transilvanian Hunger TS L 5 euro Ancient Rites - 'Many people hate us..' LS L 5 euro Dimmu Borgir - Stormblast LS XL 5 euro Six Feet Under - Cannibals crossing TS L 5 euro Enslaved - Frost LS 10 euro Marduk - World funeral tour TS XL 5 euro Heimat - vrank en vrij TS L 4 euro Heimat - hamerbrigade TS L 4 euro Gontyna Kry - The blood of our fathers L 7 euro Dub Buk - Slava Ukraini TS XL 5 euro Natan - volkskracht TS L 5 euro Reden van verkoop: kleerkast begint uit te puilen + er mogen wel wat shirts weg die niet meer gedragen worden. Bij voorkeur af te halen in Gent. Verzending is eventueel mogelijk.(kosten voor rekening van de koper) Nota: sommige tshirts zijn niet in perfecte staat maar het grootste deel op deze (voorlopige) lijst is in goeie kwaliteit Geïnteresseerden kunnen mij voor meer info bereiken via mijn Facebookpagina (Ferre Bulté) |
|
heb je pix van deze Ensiferum - Tale of revenge HSW XL 5 euro en Frost? signature |
|
quote: Het grootste deel van de shirts ligt momenteel op mijn appartement maar een deel ligt stof te vangen in mijn ouderlijke woonst ook dus afhankelijk of ze bij mij of daar liggen zal ik er ofwel vanavond, ofwel dit weekend een foto kunnen van doorsturen |
|
ik zie het wel passeren (mag FB zijn ook ) signature |
|
quote: Foto van Frost heb ik inmiddels getrokken, ik zal ze via fb doorsturen |
|
te koop / for sale SVARTRIT SHIRT limited to 25-sold out fast size Xl(fits like L) perfect condition norwaytroll @ gmail . com http://ancientrecords.se/-/wp-content/uploads/2012/06/141110-300x282.png |
|
Ik verkoop een ongedragen ladies S shirt van Enforcer. Weet zo niet hoe ik een plaatje moet invoegen.. Mail naar thrashdance at live punt nl |
|
Gezien er geen kogelriem topic bestaat, doe ik het maar via hier. Moest er iemand interesse hebben in een kogelriem, ik doe er één weg. Enkel op te halen in Gent gezien het gewicht (verzendkosten zouden wel vrij hoog kunnen oplopen). Doe een bod maar wees redelijk |
|
quote: Ik stuur je even een berichtje via facebook |
|
Actuele lijst. Kijk niet naar de quotes verder in dit topic die shirts zijn namelijk allemaal WEG! ------------------------------------------------------ SHIRTS/LONGSLEEVES/SWEATERS te koop Alle prijzen zijn excl. verzendkosten. Bij interesse of voor meer info aub mailen naar noudv.erp[at]gmail[dot]com Cirith Gorgor "Mystic Legends" T-Shirt, Maat: XL, Merk: Change Fashion €10,- (slechts 75 stuks van gemaakt, zeer zeldzaam shirt van de demo!) Cirith Gorgor/Lux Ferre/Daemonlord "European Tour 2005" T-Shirt, Maat: L, Merk: Gildan €5,- (zo goed als nieuw!) Ewiges Reich "Vernichtet den Feind" T-Shirt, Maat: XL (valt als een L), Merk: Screenstars €5,- (op de achterkant staat in witte blokletters "Vernichtet den Feind") Furze "Dark Mauve" (logo in paars) T-Shirt, Maat: M, Merk: US Basic €10,- (zeer goede staat, streng gelimiteerd!) Tartaros "No Mercy to False Faith and Christian Pigs" T-Shirt, Maat: XL, Merk: Change Fashion €10,- (zeer zeldzaam!) Ved Buens Ende "Those who caress the pale" T-Shirt, Maat: M, Merk: Nath €15,- (zeer zeldzaam shirt van de demo!) [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 02-10-2015 19:12] don't mistake lack of talent for genius |
|
hier met die Abigor signature |
|
quote: Het logo is toch zilver? Heb deze ook nog ergens in de kast liggen, vaag shirt, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zou kunnen. Ik heb er ooit nog een trui van gehad met een foto van Satyr op de achterkant dat was idd een zilvere print. Deze is toch echt zwart op zwart. Hypnos: je hebt mail! don't mistake lack of talent for genius |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |