![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Heb je niet liever zoiets als gedragen werksokken? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: Mijn onderbroekjes zijn onbetaalbaar Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote: Van zn dikke zweterige gozer die 1 keer per week douched Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote: Sokken verkoopt ze blijkbaar ook. Voetenfoto's in ieder geval wel. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
quote: Nee, die koopt dan jouw sokken. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
quote: Nu snap ik waarom je je shirts verkoopt. Lale schijnt trouwens wel 500 euries voor een onderbroekje te krijgen, toch snel verdiend. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
quote: En dat weet jij hoe? Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote:Ik wil bedragen horen. Alles heeft een prijs. Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
quote: Door te lezen. https://www.rtl.nl/boulevard/entertainment/artikel/5497832/lale-gul-verdedigt-verkoop-gedragen-slipjes Ze legt uit dat ze de onderbroeken en kiekjes van haar voeten verpatste aan mannen die daarom 'smeekten'. "Ik heb het voor 500 euro verkocht", zegt ze over het verstuurde slipje. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
quote: Ken heel dat mens niet, vandaar de vraag. Vind het wel een ranzig idee dat iemand aan mijn onderbroekjes ruikt. Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote: Nope jongeman.. Ga vinted maar afzoeken naar mevrouwen die dat wel verkopen. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 02-02-2026 12:51] Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Zou je zoiets ook kunnen retourneren? Zo van, de slipjes vielen tegen... Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets. |
|||||||||
|
quote: Dan moet je ze niet verkopen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote:Je wil als vrouw waarschijnlijk niet het type man aan je deur die hard wordt van ruiken aan jouw slipje [de mevrouw d'r slipje, niet die van jou Wim]. Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Ik verkocht ooit een paar hoge hakken aan een kerel die vroeg of ik ze wel met blote voeten gedragen had. Natuuuurlijk. Alleen niet verteld dat ik ook twee keer per dag m'n voeten was, nooit de illusie verbreken voor zo'n stakker. |
|||||||||
|
quote: Wil je 14 dagen retourgarantie, Wim? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: En ook niet buiten aan de waslijn hangen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote: Gelukkig doe ik dat ook niet. Sokken in het verleden wel eens gedaan. Alleen krijg je dan de vraag of je wilt weten wat er gedaan word met de sokken. Wel een nieuw woord geleerd: Sockjob ???????? Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Hahaha wut??? Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets. |
|||||||||
|
Ik denk gewoon afberen met een sok op je lul. Post aub geen foto's van die ene band. Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
quote: Ja nou dat heb ik dus ook moeten opzoeken.. het is precies zoals je denkt dat het is. Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
| Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
| Index / Algemeen |