|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Iedereen die gemaild heeft heeft reactie. |
|
Ah ok, dan zet ik hem voor dikke $$$ op ebay. Geintje uiteraard. |
|
Ik geef hem maar even een schopje. De oudste zomermode, op de vorige pagina. |
|
signature |
|
quote: Wat voor nut heeft deze post precies? Voor mensen die hun mail vergeten te checken? |
|
Reserveer dat Klingonshirt maar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Niet zo bijdehand Vinnie. Als je een poetslap wilt hoor ik het graag. |
|
quote:Yo is goed. Ik neem hem aankomend weekend wel mee naar de gameavond. |
|
Ik heb je net gemaild over dat Cathedral shirt! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Je hebt mail terug. |
|
postuur Varg ≠ postuur Staal arm shirt. |
|
Maakt niet uit, hehe. Zolang hij hem maar koopt vind ik het best. Is trouwens een zo goed als nieuw shirt. |
|
Hehe, jij probeert met enkel een tandenborstel richting Brazilie te gaan? |
|
Nee hoor, maar ik heb zat andere dingen die mee moeten dus ik moet gewoon een zooi shirts die ik toch (bijna) nooit meer draag kwijt. |
|
quote: Wat is er mis met mijn postuur???? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Is dat Black Sabbath shirt (Reunion) al weg? Had hem in Rotterdam gekocht, maar ben hem kwijt geraakt... Boeiender |
|
Die is er nog. Stuur me anders even een mailtje dan kijk ik er vanavond naar. |
|
quote: Het neemt iets meer ruimte in dan dat van Varg. |
|
quote: U have mail. Kan hem dus eventueel ook ophalen (thuis of werk... maakt niet uit). Hmm, kreeg net de mail terug, failed delivery? [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 21-03-2012 8:41] Boeiender |
|
quote: Ken jij mij dan? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Hmm, vaag. De mail in mijn profiel zou moeten werken. Net nog geprobeerd. Probeer het nog eens? |
|
quote: iek probier nu! Verzonden... [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 21-03-2012 19:47] Boeiender |
|
En nu is hij wel aangekomen. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |