|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zondag 16 Oktober Taake (NO black) Byfrost (NO black / thrash) Donn The Philosophy (UK black) Christ Agony (PL black) Panchrysia (BE black) Vvk € 14,00 Entree € 16,00 Zaal open 15.00 uur. www.baroeg.nl/tickets.htm [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 13-10-2011 11:02] |
|
@baroeg: je ondertitel is wat gedateerd.. Maar vet, zeker aanwezig (: |
|
Al bekend, wordt doorgegeven en aan gewerkt! :-) |
|
Aanwezig, ook al speelt Inquisition niet. |
|
*Schop* |
|
Toevallig al een tijdschema bekend? |
|
Timetable! 15.30-16.10 Panchrysia 16.30-17.10 Christ Agony 17.40-18.20 Donn The Philosophy 18.40-19.25 Byfrost 19.45-20.45 Taake |
|
Tot zondag! Bla |
|
Flyer toegevoegd! |
|
quote: Dankzij Hub de Gallier transport geregeld, morgen goede muziek en veel bekenden: zin an! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Tot snel...heb ditmaal eens voor de verandering geen kater dus het gaat helemaal goed komen vandaag Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vond het al vroeg voor je . "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Ben altijd vroeg op, kater of niet hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Weet iemand hoe het zit met de kaartverkoop? Heb plotseling een vrije middag en dan is een concert nooit weg natuurlijk. Uitverkocht of gewoon gaan? And the wind cries .. |
|
quote: Zou gewoon gaan, weet uit ervaring dat er met dit soort shows altijd nog wel kaarten aan de deur zijn! Helaas super gaar van Bloodshed en heb nog schoolwerk te doen dus sla even over. |
|
Zie dat taake gewoon met ss polsbandjes mag optreden. Hopelijk zie ik het verkeerd. And the wind cries .. |
|
Voor hetzelfde geld zijn ze fan van SS Decontrol. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 16-10-2011 20:52] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ach... beter dan die swastika in Essen, toch? |
|
Taake was fijn. Alleen jammer dat de banjo uit een bandje kwam |
|
Hebben ze veel nieuwe nummers gespeeld? Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
Gaaf optreden, alle klassiekertjes kwamen langs. Ik geloof dat ze maar twee nieuwe nummers speelden. |
|
quote: Hmm, die zijn me niet opgevallen. Sneu weer als ze die aan hadden. |
|
Polsbandjes heb je niet aan, maar om Vanavond @ De Gloppe, Leeuwarden. Ben benieuwd! |
|
Heeft iemand enig idee welk nummer Taake als laatst voor de encore speelde? Kon het niet plaatsen en dacht eigenlijk aan een cover of iets dergelijks. Verder weer een geweldige show zoals gewoonlijk |
|
Het zijn polsbandjes met schedels, geen SS bandjes (en als WOII militaria verzamelaar weet ik waar ik het over heb). Ze hebben een cover gespeeld ja, "Die when you die" van GG Allin maar dat was volgens mij niet net voor de toegift?! [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-10-2011 16:31] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |