IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Urfaust pt. II Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-11-2011 20:34 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hihi, jood..


spelfout weggehaald...


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-11-2011 20:39 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Shalom...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-11-2011 20:41 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2011 20:39 schreef irritante klootzak het volgende:
Shalom...


Ja, want het is koud buiten


spelfout weggehaald...


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-11-2011 9:09 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Daarom doen we binnenkort zipper hooded sweaters
Je most met de seizoenen mee gaan, we harden van de zomer al wifdbeaters


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-11-2011 9:33 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik voel een bikini aankomen


spelfout weggehaald...


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 18-11-2011 9:37 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Urfau(s)t- ik vind dat jullie het uitstekend en slim doen. En iedereen die loopt te janken over een merch overload, denk eens na. Als je zelf een bandje zou hebben die populair zou zijn, iets wat voor het gros hier nog steeds een natte trekdroom is en altijd zal blijven, waarom de hel niet? Mag je geen geld verdienen aan je eigen creatie?

Stelletje domoren.

Urfaust GO!


Ja hoor...


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-11-2011 9:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Precies.
Shows en Merch, dat is tegenwoordig de enige manier nog om iets te verdienen aan je band.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 18-11-2011 10:09 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Precies en in het geval van Urfaust zijn de shirtjes niet de gebruikelijk vierkante plakaat van de albumhoes op een zwarte achtergrond. Er wordt behoorlijk aandacht besteed aan de typerende tekeningen op de shirts.

Wacht nog wel op boxers met het Urfaust logo op de band



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-11-2011 10:56 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

thanks, ook eens leuk om een positief geluid te horen...


wij kiezen er voor om vaker kleine oplage te doen, dan elke keer maar een re-print van hetzelfde shirt.. dat is namelijk iets wat de meeste bands doen.....


wij brengen wellicht wat meer verschillende ontwerpen uit van shirts dan de meeste bands, maar er zijn zat bands die veel en veel meer merch verkopen (maar minder designs hebben)....


anyway, thanks!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-11-2011 11:04 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2011 9:37 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Urfau(s)t- ik vind dat jullie het uitstekend en slim doen. En iedereen die loopt te janken over een merch overload, denk eens na. Als je zelf een bandje zou hebben die populair zou zijn, iets wat voor het gros hier nog steeds een natte trekdroom is en altijd zal blijven, waarom de hel niet? Mag je geen geld verdienen aan je eigen creatie?

Stelletje domoren.

Urfaust GO!


Hele dikke +1!


spelfout weggehaald...


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 18-11-2011 11:15 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Amon Amarth (tu tu tududu..Amon Amart tu tududtu...) of een Cradle of Filth... DIe gasten zijn echt merch-fabrieken. Jezusmina, toen Displeased vroeger nog krantjes maakte (those were the days) stond die minimaal voor de helft vol met Cradle-merch. En dat was allemaal lelijk.

Als vormgever ben ik sowieso erg voor de ontwikkelingen die zich in BM-land afspelen, want los van de cliché's (je kan er niet zonder) zijn er ook een boel bands die echt op een hoger artistiek niveau artwork dragen. Veel leuker dan de standaard death metal crap.

Maar, de mooiste hoezen m.. uit heavy metal land zijn nog altijd:







Ja hoor...


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-11-2011 12:36 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2011 11:15 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Als vormgever ben ik sowieso erg voor de ontwikkelingen die zich in BM-land afspelen, want los van de cliché's (je kan er niet zonder) zijn er ook een boel bands die echt op een hoger artistiek niveau artwork dragen. Veel leuker dan de standaard death metal crap.



Word.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 18-11-2011 12:37 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2011 12:36 schreef jbassist het volgende:
Word.



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-11-2011 13:26 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Zijn idd ook zat bands die genoeg, zo niet veel meer verkopen waar geen commentaar over is.

Met vaak mindere designs als bij een Urfaust en ook beduidende minder kwaliteit qua shirt/textiel.

Dus wanneer gaat men nou eens ophouden met janken over dit soort onzin.

9 van de 10 sjappo's hier laat zich elk jaar uitkleden door een wacken open air maar zeurt en jankt hier wel om, get a life.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 18-11-2011 13:28]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-11-2011 14:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb nog niet veel jankerds gezien in dit topic als ik eerlijk ben, of krijgen jullie het ergens anders wel te horen?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 18-11-2011 14:25 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 18 november 2011 14:12 schreef spectre het volgende:
Ik heb nog niet veel jankerds gezien in dit topic als ik eerlijk ben, of krijgen jullie het ergens anders wel te horen?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-11-2011 14:32 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2011 9:37 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Urfau(s)t- ik vind dat jullie het uitstekend en slim doen. En iedereen die loopt te janken over een merch overload, denk eens na. Als je zelf een bandje zou hebben die populair zou zijn, iets wat voor het gros hier nog steeds een natte trekdroom is en altijd zal blijven, waarom de hel niet? Mag je geen geld verdienen aan je eigen creatie?

Stelletje domoren.

Urfaust GO!


Helemaal mee eens.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 18-11-2011 14:33 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Héérlijk dit positieve Libelle achtige.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-11-2011 14:34 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

En daar heb je haar weer.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 18-11-2011 14:40 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

laat die bitch maar kletsen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 18-11-2011 14:55 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 18 november 2011 14:33 schreef G.I.R.L. het volgende:
Héérlijk dit positieve Libelle achtige.


Dude, ik ben zondag zelfs op de Margriet Winter Fair. Ik weet mijn shit, yo.
JBasskick, ben je in Willemeen vanavond? Moejespeulen?


Ja hoor...


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-11-2011 14:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2011 14:25 schreef G.I.R.L. het volgende:



iedereen weet hier zo onderhand wel dat jij de hele dag de tijd hebt om te zeiken dus ik noemde je bewust niet op


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 18-11-2011 14:57 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

die wajongers ook altijd, bah.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 18-11-2011 14:58 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 18 november 2011 14:57 schreef Black Jew het volgende:
die wajongers ook altijd, bah.
I wish.

Ook @ Spectre.

[Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 18-11-2011 14:58]


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 18-11-2011 15:12 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Even voor de goede orde mensen:

Ja ik was/ben de zeikstraal wat betreft de shirtjes. Dit was/is puur gericht aan Irritant Kneusje. Verder staat dit los van zowel Urfaust als Herder.
Het begon trouwens wel serieus; het viel me gewoon op dat in ALLE bands waar het kneusje in speelt, er shirt gemaakt worden alsof het niks is. Vervolgens schuwt het Kneusje geen enkele weg om z'n product aan de man te brengen. Het joodse aspect was het feit dat de shirts elkaar wel erg snel opvolgen.

Urfaust is een toffe band, Herder is een toffe band. /fact
Irritant Kneusje daarintegen is gewoon irritant. /mening



Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen