|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
we gebruiken trouwens niet alleen dezelfde artwork dude, we hebben gebruik gemaakt van meerdere mensen in de loop der jaren... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Die van Manuel Tinnemans vind ik nog steeds een van de beste: Jammer dat ik je toen nog niet kende, mooie rocker! |
|
ja, die is baas ja.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
uitverkocht [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 15-09-2012 9:32] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: De klassieke iphone houding. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
next Urfaust Ritual: NIDROSIAN BLACK MASS IV(BRUX) [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 18-10-2012 17:05] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Doe maar ééntje voor mij ! Zal u wel mailtje sturen . De mensen van vandaag peizen allemaal dat ze 't zijn, maar ze zijn 't niet ! |
|
mail binnen, mail je vandaag nog terug! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Leuke patch, maar past volgens mij niet op een Eastpak. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ach naai die dan onderaan de Eastpak als vaandel en klaar is Kees ! De mensen van vandaag peizen allemaal dat ze 't zijn, maar ze zijn 't niet ! |
|
voor de liefhebber, er zijn nieuwe shirtjes... dit keer een design door JINX DAWSON van COVEN! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Gaat die split met King Dude nog door? |
|
oh jazeker...... we hebben alleen besloten er een nieuw nummer voor op te nemen overigens: er zijn weer patches: [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 14-11-2012 11:00] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Cool |
|
metal badges voor de liefhebber.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
DARKNESS RISING FESTIVAL, Belgrade - Serbia Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
aankomende concerten: 07-02-13 / 09-02-13 @ Nidorsian Black Mass IV - Brussels (Belgie) SOLD OUT! 24-04-13 / 27-04-13 @ SWR Festival - Barrroselas (Portugal) 30-05-13 / 01-06-13 @ Darkness Rising Festival - Belgrado (Servie) 22-08-13 / 25-08-13 @ Bunker Festival - Oslo (Noorwegen) Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Jezus christ, wie verzint die onzin? Het volgende is een Urfaust broodtrommel. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 02-01-2013 9:59] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Aaah, meneer wil weer wat aandacht.......... Fijne oud en nieuw gehad jongen? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Sorry, nu even geen tijd om je aandacht te geven... Wellicht dat andere zm'ers even tijd voor je hebben! Gelukkig nieuw jaar nog he? Maak er wat moois van! Hopelijk succesvoller dan 2012! Proost! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
lol Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |