![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Okman ![]() |
|
thanks Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
zeg es, wat is het verhaal rond Gauhaert? signature ![]() |
|
o. signature ![]() |
|
Hey ik verkoop wat Urfaust-prullaria, iemand geïnteresseerd? Trade is ook goed tegen materiaal van de volgende bands: Urfaust (haha), Inquisition, Heretoir, Woods of desolation, Lantlôs, Trist (cze), Amesoeurs, Alcest, Falkenbach, Agalloch, Peste Noire, Nyktalgia, Lugubrum, Secrets of the moon, Wolves in the throne room, Whirling, Dissection, Miserere Luminis ... Het aangeboden gerief: Der Freiwillige Bettler clochard edition LP (1st press, grey vinyl) 2 x Der Einsiedler deluxe gatefold 12" MLP (1 met en een zonder poster) Brussels is burning shirt (rood, size M) Ik ben te bereiken op jeremy_herremans@hotmail.com P.S.: aan de gasten van Urfaust, sorry voor de topic-hack ![]() ![]() |
|
geen probleem ![]() Dit weekend de testpersingen gekregen van Vám Records van de herpersing van de 3 Rituale plaat en de verzamel lp.. klinkt geweldig... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Mijn eerste kennismaking met Burpfaust was dat drummert Willem mij een promo gaf van geist ist teufel. Deze heb ik vervolgens twee weken lang grijs gedraaid in de cd speler van mijn W140/S350 TD Benz. Prachtige muziek om treurig op te masterberen met een viva of flair in je hand, de nieuwe bon prix catalogus mag ook ![]() ![]() |
|
![]() ![]() geweldig ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Het begin van hun eerste topic is mijn ZM favoriet... het opzoeken waard. Waar zou die Hatred (zaadband) knurft zich hedendaags ophouden? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote:Fanboy. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
ik heb zo het idee dat G.I.R.L. die gast is... ![]() ![]() ![]() ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Ik hoorde wat over een Urfaust/King Dude 7" en een compilatie met nummers van de uitgebrachte split releases... is hier wat over te melden? ![]() |
|
quote: ![]() Urfaust - Ritual Music For the True Clochard The release of this compilation is only a few steps from here... When we are back from the Roadburn festival those will be available for order from us. In accordance with Urfaust we decided to realize a small edition exclusively for the Roadburn festival which comes in solid forest green cartonstock and with matching wax colour, but w/o poster. If there will be any copies left after the festival, - those remaining copies will be sold at Deathkult Festival. Please understand that we cannot take any reservations or offer any presale for this edition (nor for the others which will be available via our mailorder in the week after Roadburn). Further we won't answer any questions about that edition somewhere and somewhen else than on the mentioned festivals face to face. Do not worry if you are not attending the festival as we will have very nice and exclusive editions available via the mailorder later as well... ![]() |
|
Thanks man, die pik ik op Roadburn wel even op dan! ![]() |
|
quote: ![]() Ik moet er ook eentje hebben. Probleem is dat ik niet naar Roadburn ga. ![]() Even kijken wie ik daarvoor kan hosselen. ![]() |
|
quote: Dat drugsfeestje? Voor... 40 euro neem ik er een voor je mee! No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Sonic Titan neemt er dan wel eentje voor me mee voor 14,88 en verstuurt hem voor 7,77. ![]() |
|
quote: Ach er zijn genoeg mensen die jij kent die erheen gaan. En ik geloof dat ik jou de 18de in dB's zie? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 04-04-2012 13:04] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Ik neem nu pre-orders voor AL het Roadburn-only materiaal. Gaat jullie wel 100 euro per stuk kosten, dat wel. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: On-topic! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
en nieuwe releases uit op Van Records... zowel de cd's als vinyls zien er te gek uit... http://www.van-records.de/products/de/CDs/Urfaust-Ritual-Music-Drei-Rituale-digisleeve-CD-bundle.html bestellen kan met doen op www.van-records.de Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
23 pleuro? ![]() edit: oh wacht, voor beide cd's? [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 21-04-2012 21:22] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
yep, voor beide cd's... ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Ah ok, dat is netjes. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |