|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Cannibal Corpse + Behemoth + Misery Index + Legion of the Damned + Suicidal Angels + Nexus Inferis Het metalfestival Full of Hate komt naar Enschede! Het reizende gezelschap gaat opnieuw door Europa door, na het grote succes in 2009. Dit keer wederom een beestachtig pakket van bands uit de internationale death- and thrash-metal-scene. Killer-acts als Cannibal Corpse & Behemoth, Legion of the Damned, Misery Index, Suicidal Angels en nog meer die volgen blazen alles weg met hun enorme kracht van extreme metal. Full of Hate wordt een groot festival vol met de meest uiteenlopende metalgenres. Florida-death, black-metallic beinvloedt door science-fiction-death-metal, onvergeefelijke horror thrash metal, death/grind and thrash metal met een flinke old-school-attitude zijn een paar van de smaakmakers. Alle zalen van Atak worden volledig overgenomen door deze stormvloed van metal die tijdelijk neerstrijkt in Enschede. Zalen: Hele pand Zaal open: 15:30 Aanvang: 16:00 Genre: Metal Ticket: €30,00 (e-tickets hier!) Aan de deur: €32,50 http://www.atak.nl/agenda/1499/ [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 05-01-2012 16:12] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nexus Inferis toegevoegd. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Voor Behemoth is dat misschien wel de moeite waard Getting drunk on the wrath of God |
|
Dabei, tevens aanwezig in Antwerpen en Tilburg Black seeds of bunny! |
|
quote: Ik ook, dat is de zondag van Neurotic Death Fest! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 14-01-2012 22:25] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
JAAA!!! Je komt ook eindelijk eens ergens heen waar ik ben!!! Black seeds of bunny! |
|
quote: Komt het er toch een keer van! Ik ben het hele weekend in Tilburg, dus technisch gezien kom jij een keer ergens waar ik ook ben [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 14-01-2012 22:30] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Hahaha beter laat dan nooit he :p Overigens, als je iemand rond ziet springen met zwarte konijnenoortjes op, dat ben ik :') [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 14-01-2012 22:34] Black seeds of bunny! |
|
quote: Oh dat moet te herkennen zijn, komt vast goed! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zeker aanwezig in Tilburg, misschien ook in Antwerpen. |
|
Tijdschema (onder voorbehoud) 16.10 - 16.40 - Nexus Inferis 17.00 - 17.35 - Suicidal Angels 17.55 - 18.30 - Misery Index 18.50 - 19.35 - Legion of the Damned 20.00 - 21.00 - Behemoth 21.30 - 22.30 - Cannibal Corpse Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Minimaal dertig Euro entree voor slechts een uurtje Behemoth? Neh. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dertig euro voor een avond Behemoth + redelijke death [/mening]. Ik zou het doen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik wacht wel tot NDF 2012, daar staan ze allemaal in 1 weekend!! |
|
In 1 weekend nog wel... |
|
quote: nu staan ze er op 1 middag/avond 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: Dan heb je full of hate en headbanging Enschede in 1 keer te pakken. Op een paar bands na. |
|
ik snap echt niet waar jij het over hebt, maar dat zal wel aan mij liggen 100% anti-Kvelgeest |
|
Boeien, beter lekker Grolsch drinken in Enschede! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Volgens mij is het heel simpel. Nagenoeg alle bands die op 12 februari februari en 31 maart in de Atak spelen staan in Tilburg (Neurotic deathfest). Aangezien ik dit festival al bezoek, ga ik niet deze festivals in Enschede ook nog bezoeken. Persoonlijk vind ik dat zonde van het geld en kan ik daar andere leuke dingen voor doen. Maar ik snap het best als andere mensen wel heen gaan, want gezellig is het altijd!! Dus cheers voor degene die wel gaan!! |
|
quote: In welke instelling woon jij? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Nagenoeg? Alleen Napalm Death van de line-up op 31 maart in Atak speelt op Neurotic Deathfest... Of weet jij er meer van? |
|
Afwezig! Jammer genoeg.. |
|
De eerste 250 bezoekers van het festival op zondag 12 februari krijgen een GRATIS kaartje voor het concert van Enslaved op 26 februari! Zo maar voor de niks. Nog geen kaartje voor Full of Hate? Er zijn nog kaarten beschikbaar maar wees er snel bij! Via: https://www.facebook.com/pages/Hard-Atak/204703842953628 Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zondag! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |