|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaat de voorverkoop van Enslaved zo slecht dan? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik vroeg het me gewoon even af meer niet. Ga naar allebij niet maar wel apart dat ze dit doen, is tog een aardig bedrag wat ze indirect weg geven zo waar voor hulde aan de organisatie. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Cannibal Corpse en Behemoth zijn beiden zeer saaie voorspelbare bands geworden... beiden gezien in betere tijden... keihard afwezig! Overtuig mij eerst maar weer eens met een waardig studio album. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: valt toch wel mee? Er zijn legio andere voorbeelden op te noemen waar dit eerder voor geldt. |
|
Minder dan Cannibal, dat zeker. Laatste twee Behemoth platen vind ik trouwens wel dodelijk saai. Live spelen ze ook steeds maar dezelfde nummers, nog altijd niks van Pandemonic Incantations (hun meesterwerk). Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik heb liever de nieuwere Behemoth, en live staat het in ieder geval als een huis CC geef ik je qua platen gelijk, live heb ik ze maar een keer gezien in 2010 en dat was vet Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Misery Index mensen! |
|
Misschien nog wel even naartoe voor Misery Index. |
|
Kaartje over 25,- info(a)monolith-deathcult.com |
|
Nog even uitbuiken van ontbijt in Grunnen, en dan naar Enschede! [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 12-02-2012 10:54] Black seeds of bunny! |
|
Was me potverdikkeme een mooi fessie Your mother ate my dog! |
|
Nog konijnen gezien? Black seeds of bunny! |
|
quote: jij was die met die knijne oortjes? dan heb ik je nog ff gesproken Your mother ate my dog! |
|
Dat was ik ja :p Bunny hop!!! Black seeds of bunny! |
|
Waarom ga je in godsnaam met konijnenoren oplopen tijdens een concert... Vroeger te weinig aandacht gekregen ofzo? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Niet alleen vroeger denk ik zo. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 13-02-2012 16:48] don't mistake lack of talent for genius |
|
Stelletje zeikerds... laat dat meisje toch gewoon lekker doen waar ze zin in heeft joh. Your mother ate my dog! |
|
Bijna alle vrouw/meisjes-achtige creaturen in metal doen mee voor de aandacht. Er zijn er maar weinig die echt voor de muziek gaan en daar ook nog enige kennis van hebben. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: beetje érg kortzichtig, vindt je zelf ook niet? Your mother ate my dog! |
|
quote: Niet vergeten in Tilburg hoor, dan kan ik je ook van een afstand herkennen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Verbitterde, oude man. |
|
Verder heeft ie natuurlijk wel gelijk |
|
quote: Sowieso Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hoi! Er zijn natuurlijk uitzonderingen.. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |