|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Vieze ouwe man? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
dat gezeik over konijnen, hoe was het? |
|
Dat gezeik over konijnen viel wel tegen. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Bruut!!! De atmosfeer was geweldig, super show en gave setlist!!! Ze zijn terug, en harder dan ooit Overigens, Seth kon de oortjes wel op prijs stellen, en daarmee was mijn doel bereikt. Lekker boeiend wat de rest vind. Volgende week en 4 maart weer oortjes, dus wie gaat, dat ben ik [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 14-02-2012 10:27] Black seeds of bunny! |
|
Hij zal je blote tieten ook wel op prijs stellen... wellicht een tip voor de volgende show! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
En bedankt voor de overduidelijke doch zinloze input, Captain Obvious! [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 14-02-2012 10:35] Black seeds of bunny! |
|
Ben wel benieuwd naar die oortjes, kom ze tijdens Neurotic ff showen bij de Goddess stand, hopenlijk ben ik dan niet zo apengaar als op EMM, haha. |
|
Hahaha is goed Edit: derp, ik heb er een foto van!!! [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 14-02-2012 11:03] Black seeds of bunny! |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
:') Genant. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
... Met die oortjes loop je niet meer- of minder voor lul dan het overige publiek bij een gemiddelde metal show. Einde oortjes-discussie. Ja hoor... |
|
Nooit gedacht dat ik het hier nog eens mee eens zou zijn, vooral gezien hoe ik er vroeger zelf bijliep. Maar lekker boeiend, ik vind het wel humor, ieder beleeft zn feestje op zn eigen manier, lekker laten doen. |
|
quote: +1 @Nyghtslave: Deze oren kan ik gewoon niet missen op Neurotic Death Fest, tot dan! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Toch prachtig dat deze hele pagina vrijwel alleen maar over die oren gaat. Maar iemand moest weer offtopic gaan en het over tieten hebben |
|
Hazentanden ook maar ingedaan zo te zien. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 14-02-2012 12:05] don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: :') Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: :') Beetje klieren, OK, alleen nog maar ruzie maken: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1437414?hl=flame Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Belangrijkste vraag, hoe was Misery Index? |
|
quote: Stomme vraag, gave band is gaaf. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hoi! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: De correcte term is geloof ik overbeet Black seeds of bunny! |
|
Gezellig avondje. Jammer dat ik snipverkouden was. Maar op zich mocht dat de pret niet echt drukken. Suicidal angel was een aardige band maar begon na een tijdje toch wel een beetje te vervelen. Misery index blies me volledig weg en bleek later voor mij de band van de avond te zijn. Tijdens Legion of the damned zijn we even wat gaan eten. Ik heb verder niks tegen de band maar ze hebben mij nog nooit weten te boeien. Het optreden van Behemoth straalde brute kracht uit. Het was een victorieuze terugkeer van Nergal. Op de sfeer was niks aan te merken. Mijn enige probleem was met de setlist. Ik vond het allemaal wat mak. Nergens werd het echt explosief. Dat was wel een klein minpuntje. Cannibal corpse rukte met de eerste seconde m'n hoofd van m'n romp en beukte hem daarna met een spade de grond in. Je kunt gerust stellen dat men stevig tekeer ging. Maar na een uur van dit geweld had ik het wel gezien. En wat betreft konijnen: I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hoe laat eten we? Black seeds of bunny! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |