|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
heb alles van hun en ik vind ze nog steeds roelerennnn Let´s bring back the METAL |
|
streets is een super cd, black winter day ook, nu ik er over nadenk, ik vind ze allemaal goed !! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: op de re-releases staan wel een paar extra goede nummers. ik denk ook dat ze nog nooit eerder zijn uitgebrtacht. toch wel weer kut voor een fan als jij. |
|
titels?? Let´s bring back the METAL |
|
op "dungeons...." - metalhead - before I hang - stranger in the dark op "sirens" - target - living on the edge of time |
|
nu ik erover nadenk nog nooit gehoord! |
|
quote:Houden zo . Bombastische heavy/power metal of zoiets en dan 'orkestraal' weet je wel. Niets voor ons soort infernale blasfemen. |
|
ik heb gehoord dat het idd een soort GRAVE DIGGER ACHTIGE POWER METAL is nou, dat zegt dan wel genoeg |
|
quote: de eerste twee cd's van savatage zijn toch anders van stijl, meer "agressiever". Ik vind dan ook niet voor niks alleen de eerste twee zeer goed. |
|
Savatage behoort tot mijn favorieren.Heb helaas nog niet alle cd's maar ze zullen zeer zeker ooit in mijn bezit komen. Groetjes van flytje |
|
Ik heb er ook bijna alles van, behalve Dead Winter Dead, heb ze ook al een keer of 6 live zien spelen tijdens concerten en festivals en live zijn ze ook waanzinnig goed !!! |
|
Vond er weinig aan als ik eerlijk moet zijn. |
|
quote: nou, tijdens hun laatste tour viel ik toch wel bijna in slaap. ze speelde veel te veel ballad's naar mijn smaak. ik ga gewoon voor het oude savatage werk (en de doctor butcher-cd). |
|
op graspop rulden ze |
|
quote: toen vond ik het ook best wel acceptabel. |
|
quote: dat kan kloppen maar normaal vind ik t toch wel vet, vooral de oudere nummers.... |
|
quote: Grave digger = heavy/speed !!! Teminste geen gepingel en geen hoge zang... en rost dus wel !!! En oja savatage is ruk... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: zet dat dan in een afzeik topic als je dat kwijt wilt btw ik vind eigenlijk de nieuwe savatage ook erg goed, wake of the magellan vind ik bv een erg goede cd.... [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 11-06-2002 21:30] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Afzeiken ? Huh.... En ik vind savatage gewoon niet zo boeiend.... Ik, Wil Schuurman |
|
Ik vind de cd's van voor Gutter Ballet niet zo (dat is namelijk gewoon 'standaard' metal...). Gutter Ballet zelf vind ik wel ok en alle cd's daarna vind ik supergoed. Ik vind vooral de meerstemmige stukken zang in Chance en in een aantal nummers van Dead Winter Dead, Wake of Magellan en Poets and Madmen zeer geslaagd. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Jon Oliva nieuws op de mainpage: http://www.zwaremetalen.com/nieuws/463.html Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Wat vinden de mensen hier van Trans-siberian orchestra? De muziek ligt redelijk in het verlengde van Savatage alleen is Savatage metal met klassieke invloeden en TSO is klassiek met metal invloeden. De eerste 2 kerst cd's vond ik niet veel aan maar Beethoven’s last night vind ik echt een prachtig album. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Savatage!!! Ook met het orkest klinkt het zwaar cool al zeg ik het zelf www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik begrijp nogsteeds niet helemaal waarom Zak Stevens nou is opgestapt uit Savatage. Het verhaal was dat hij niet meer wou touren. Maar nu richt hij Circle II circle op waarmee hij een cd uitbrengt en gaat touren. Deze band klinkt bijna hetzelfde als Savatage (dus muzikale onenigheid is ook uitgesloten) en zelfs John Olivia doet nog even mee (dus persoonlijke onenigheid kan het ook niet geweest zijn). Ik hoop gewoon dat hij weer bij Savatage komt zingen. De man was daar gewoon op zijn plaats. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Het vertrek van Zack Stevens had persoonlijk redenen en iets met familie, Savatage heeft hem daar de tijd voor gegeven alleen op een gegeven moment duurde het voor Savatage allemaal telang omdat er weer getourd moest worden en toen is Zack vertrokken. Nu z'n problemen opgelost zijn staat er een of andere schreeuwlelijk in z'n plaats en is Zack maar Circle II Circle begonnen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |