|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
DIE NIEUWE IS VET. tot nu toe. Hakt er wel in. Kusjes voor knuistjes |
|
Sterke openingspost voor een nieuw bandtopic. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Oldschool ZM stijl www.myspace.com/underdaice http://www.facebook.com/trappedunderice Baltimore Hardcore. Een melodieuzere Biohazard ten tijde van Urban Discipline met kortere nummers. |
|
Matige band, live zeker |
|
Wat ik niet begrijp is dat de band door velen dertien-in-een-dozijn genoemd wordt. Erg vreemd, want ik vind het juist een van de bands die erg origineel uit de hoek komt zonder de hipster uit te hangen (lees: door nog steeds overduidelijk hardcore te spelen). I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik weet niet zo goed wat ik aan moet met Trapped Under Ice, bij de Rebellion Tour konden ze mijn aandacht ook niet vasthouden. Ze hebben wel een paar knallers van nummers geschreven, STAY COLD!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Het heeft vaak wel enkele keren luisteren nodig eens het je echt raakt. Of het kan je ook gewoon niet liggen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Believe me, I tried. T U I, TILL I DIE! Ik ben hem nu aan het neerhalen, als jullie beiden positief zijn ben ik SYYYYKED Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
TUI 'till they break my jaw! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Born To Die opent mokerhard, maar er is te veel punk. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik vond live alleen de zang minder, maar volgens mij had de zanger zelf ook door dat hij niet in vorm was want hij liet het publiek ook heel veel zingen. Zanger van Cornered klinkt ook goed bij Trapped Under Ice, die stond in de pit. |
|
Best goede plaat na 1 luisterbeurt, maar dat ouwe spul hakt er harder in. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Die nieuwe langzamere versie van Reality Unfolds is ook lekker lomp. Jammer van dat outro wat ze er achteraan geplakt hebben. Te hiphop voor mij. |
|
Ik vind ze sowieso nogal gimmicky op dat gebied aanvoelen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Die dubversie van Evelyn kon ik anders wel waarderen. |
|
quote: Ik vraag me nog steeds af welke track het is. Maar RU zelf is inderdaad niet mis! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Van Bitter End ken ik eigenlijk alleen de eerste EP. De rest van het materiaal maar eens opsnorren. A metalheart is hard to tear apart |
|
Guilty As Charged is verplichte kost en volgens mij ga je die heel goed trekken I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
GAS is duidelijk het beste werk van bitter end. |
|
De téring die nieuwe is vet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Goed zo iPim. Zal die Bitter End ook eens proberen dan, ken ik nog niet. edit: ik mis Count Steel en XnegativeX in dezer topic tot nu toe. Prawl [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 09-10-2011 2:26] |
|
quote:STILL COLD!! BITCH!! |
|
Born To Die knalt echt als de neten. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hoor ik nou de hele tijd Johnny Depp in die audio-samples? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Niks mis met de replayablevalue. Ik ga er misschien nog wel harder op nu. Minpuntje voor de autotunezang in Dead Inside vanaf 0:20. Absoluut. edit: welke audiosample precies, iPim? EDIT2: BITCH!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 12-10-2011 2:27] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |