IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Trapped Under Ice Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 01-12-2011 23:53 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 30 november 2011 18:01 schreef iPim het volgende:
Ik ben een beetje in dillemma met die plaat. Aan de ene kant rockt hij de pan uit, maar is in een ander opzicht een stapje terug van de eerste twee platen. Toch ga ik hard op die plaat, misschien top 1 van 2011.
quote:
Op 1 december 2011 23:34 schreef BenKnuckles het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid de plaat van het jaar voor mij.
Ik doe er nog even moeilijk over, maar hier misschien ook wel nummer 1.

Vinylversie opgepikt vandaag. Ziet er mooi uit, alleen is het met doorzichtig vinyl lastig om op een nummer te zetten en zijn ze weer vergeten om kant A/B duidelijk aan te geven. Mooie poster van de frontcover zit er ook nog bij en een downloadcode, is voor sommige mensen héél erg belangrijk, schijnt.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-12-2011 23:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2011 23:53 schreef bokkie666 het volgende:
en een downloadcode, is voor sommige mensen héél erg belangrijk, schijnt.


DIE WIL IK!!!1!!ELF!!EENEEN!!!!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-12-2011 0:08 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



Het is wel een simpel papiertje deze keer, bij Secrets Of The World stond hij op een creditcard. Zag er leuk uit.

quote:
Op 9 oktober 2011 14:03 schreef iPim het volgende:
Hoor ik nou de hele tijd Johnny Depp in die audio-samples?
Kan kloppen denk ik. Johnny Depp staat ook op een kant van het label op de plaat. Uit de film Cry-Baby volgens mij, waarschijnlijk komen de samples daar ook uit.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-12-2011 0:11 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2011 0:08 schreef bokkie666 het volgende:
Kan kloppen denk ik. Johnny Depp staat ook op een kant van het label op de plaat. Uit de film Cry-Baby volgens mij, waarschijnlijk komen de samples daar ook uit.


Ik dacht het al, het bleef me elke keer rondspoken toen ik die film zag. Cry-baby makes sense. Ik heb die film toch twee keer gezien ofzo. GAY!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-12-2011 0:14 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik ook 2 keer, of zo. Laatste keer was wel een jaar of 9 geleden, dus ik heb hem niet meer helemaal helder voor de geest.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-12-2011 0:16 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2011 0:14 schreef bokkie666 het volgende:
Ik ook 2 keer, of zo. Laatste keer was wel een jaar of 9 geleden, dus ik heb hem niet meer helemaal helder voor de geest.


Zus en moeder zijn hier monsterfan en alle DVD's van hem staan in de kast. Soms zijn ze ineens wel in m'n muziek geinteresseerd als ik de intro van Mutiny van Parkway Drive hard aanzet.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-12-2011 0:20 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Check!: http://www.imdb.com/title/tt0099329/quotes?qt=qt0421666

Wade "Cry-Baby" Walker: Grandmother, Uncle Belvedere, you've made me the happiest juvenile delinquent in Baltimore! And guess what? I met a girl!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-12-2011 0:28 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

LESS IS BALTIMOOOAAAAHHHHH


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 09-12-2011 23:48 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



quote:
Op 6 oktober 2011 23:38 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik vraag me nog steeds af welke track het is. Maar RU zelf is inderdaad niet mis!
origineel
http://www.youtube.com/watch?v=yhdh8kSM7lY

Nina Simone heeft hem ook gedaan: http://www.youtube.com/watch?v=tzaafODAYng&feature=fvwrel
Deze versie is ook chill. http://www.youtube.com/watch?v=Wo4svHZfnG4&feature=related
Maar ik kan de goede versie niet vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 25-12-2011 1:39]


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 01-04-2012 0:30 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Hoe was het PimI?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-04-2012 0:45 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

FUCKING HARD. Heel de sugar factory lag plat. Twee nummers van de demo- alles kapot bij reality unfolds dus. Nummers van BKG kwamen ook goed over. Beestende pit, mooi om te zien. Al had ik er liever ingezeten, maarja met een gebroken duim kan dat niet! Zanger ging ook van trui naar afgeknipt tshirt (hilarische, maar ik miste die wifebeater wel) naar ontbloot, lekker hoor. Alleen iets teveel armenzwaaiers in de pit.

Nu ik het er over denk; your demise was écht heel goed deze keer. Ook de drie nummers van het lachwekkende the golden age. Twee gave nummers van ignorance never dies ook. Veel stagedivers, veel respons en een puike sfeer. Echt heel tof, had ik mooi niet verwacht! Duidelijk dat deze gasten met enter shikari getourd, ze hebben nu dezelfde fanbase .

Mooie avond, shoutout voor man overboard; cringeworthy


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-04-2012 1:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2012 0:45 schreef iPim het volgende:
Alleen iets teveel armenzwaaiers in de pit.

Zoiets is onmogelijk

Maar ik ben wel jaloers, zeker als YD ook vet was.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-04-2012 1:24 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2012 1:09 schreef BenKnuckles het volgende:
Maar ik ben wel jaloers, zeker als YD ook vet was.


Ik zeg je: ze kregen, zeker in vergelijking met vorig haar, heel veel respons. De ene crowdsurfer na de andere, grote drukte voor het podium, zanger die qua optreden ook veel goed deed (de zang not so much). Goed geluid ook, deze gasten blijven groeien.

En TUI wil ik ook snel nog een keer beleven.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 01-04-2012 1:25 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Netjes Pim. Misschien toch maar naar Hengelooooo dan. *twijfel*

Armen horen bij het moshen gewoon beneden de schouders te blijven. Molenwieken doe je maar met hoog water op de dijk.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-04-2012 1:28 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2012 1:25 schreef bokkie666 het volgende:
Netjes Pim. Misschien toch maar naar Hengelooooo dan. *twijfel*

Armen horen bij het moshen gewoon beneden de schouders te blijven. Molenwieken doe je maar met hoog water op de dijk.


Zo hoort dat! Als de treinen meewerken en het op een doordeweekse dag is, kom ik misschien ook wel, want ays is ook baas.

Goeie avond was dit!

Wel n minpuntje nog; de bass nam bij TUI alles volledig over, klonk wel vet.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 01-04-2012 1:41 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Op een donderdag volgens Last.fm, maar ik hoop nog op een iets bereikbaarder show. Alhoewel 2 uur reistijd valt mij nog mee. Als er maar niet teveel voorprogramma's zijn. Kwart over elf laatste trein.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-04-2012 12:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik ken het niet dus het zal wel kut zijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-04-2012 12:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2012 12:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik ken het niet dus het zal wel kut zijn.



gelukkig kennen wij elkaar


signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-06-2012 16:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

http://hate5six.com/HDplayer.php?album=1937819

Die zanger is de Mick Jagger van de hardcore.

Fuck die barriers. En check Cruel Hand en Wisdom In Chains ook van die show.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 08-06-2012 16:23]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 21-06-2012 4:52 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2012 4:38 schreef G.I.R.L. het volgende:
Fanboi's.
(1)


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 21-06-2012 4:55 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Kreeg bij het doorlezen van dit topic telkens de gedachte: mijn reactie's hier héél snel aanpassen.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 21-06-2012 5:00 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 24-08-2012 1:25 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:


Kitty Pryde said she liked TUI and also said “stay cold”

Thank you, again, for making my night.

i will always stay collllllllllllllldah

http://kittydothedishes.tumblr.com/post/28755518122/arlenebuckshot-kitty-pryde-said-she-liked-tui#notes

OMG WTF !11!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-08-2012 19:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zo hoort dat.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-09-2012 22:52 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Bokkie, kijk mij een limited 75printonly TUI shirt kopen voor charity

http://www.somekindofhope.bigcartel.com/product/trapped-under-ice-x-skoh-x-childrens-home-baltimore


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen