|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Had het een tijd geleden ook al gehoord. Blijkbaar een tweet over "TUI" en "up in this bitch" ofzo. Tijd om de TUI-brigade weer te uniten hierzo. quote: North Side Kings, yep! Maar er zou historie achter zitten. En ik kan me goed voorstellen dat Danzig zich niet altijd even populair maakt achter de schermen. Zelfs op het podium. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
quote: Kom je ook? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Fakking Tilburg. |
|
quote: Je was laatst ook gewoon vier dagen in Fakking Tilburg. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Toen was er een stadscamping. |
|
|
|
Dat ander nummertje was heel erg Angel Du$tig. Maar ik ben abnormaal siked voor die nieuwe schijf. Beste moderne hardcoreband die er is. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Plaat van het jaar. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Meh. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Meer draaien. Wat een schijf weer. Beste schijf van TUI, na SotW, BGK en Stay Cold. En de demo. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: nee dat is die van brick by brick. thin the herd. TUFKAM |
|
quote: De minste van TUI dus Ik vind deze plaat teveel Angel Du$t/Turnstile. Maak gewoon een knakenharde TUI-plaat met lompe breakdowns in plaats van die 90's afgeripte RATM/Snapcase-kopiën met 'feel good'-vibes en zang. Flikker toch op. Rossen moet het!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Maar hij blijft briljant Overigens vind ik de split met Dirty Money nog iets minder. Hoor het wel vaker dat het niet als TUI, maar als de zijprojecten klinkt. Heb daar helemaal geen last van. Zo zwaar wegen de invloeden niet door en zo’n track als No Relief, oomph. Ga ik weer old school trappen uitbreken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Ik ook niet. Deze is zoveel beter dan die. |
|
Die anderen zijn ook best geniaal, maar dit is weer zo ongelooflijk TUI. Kan niet misgaan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nee nee. Best wel kut. |
|
Zo bij herbeluistering van Crown of Thornz Mentally Vexed is het wel duidelijk welke invloeden ze hebben, of toch zeker hadden tem Secrets of the World. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 13-01-2020 16:34] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Uiteraard, origineel zijn in de hardcore valt niet mee |
|
quote: De laatste keer moet Bad Brains geweest zijn. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |