|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wou de grap al niet maken. |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Les Discrets! Aanwezig |
|
Hoeplijk aanwezig |
|
jeetje die show is ver weg! Nog tot feb wachten om les discrets te zien |
|
ik ga mooi hopen op ook een belgische data denk ik erg mooie line-up in elk geval! |
|
Hopelijk aanwezig. |
|
quote: |
|
Dan moeten we met de ooootooo. Alleen ben ik misschien die week op vakantie. Luxe probleem! |
|
het zal zeker de moeite waard zijn hier een stukje voor te reizen! |
|
Wellicht aanwazig. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
|
|
Ze geven ook optreden in Hoboken - Belgie, niet zo heel ver van Nderlandse Grens denk ik. Een sympathieke Belg. |
|
quote: Mods, kan er wat aan die ronduit ridicule nick gebeuren? Overduidelijk provocerend bedoeld!!!!111! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Ticket in de pocket. Tevens mag ik Neige interviewen |
|
quote: Ah, succes. Neige is een interessant persoon. Ik heb hem in mei mogen interviewen in Nijmegen. |
|
Ah, net te horen gekregen dat we ook Les Discrets mogen interviewen |
|
quote: +1 alleen eff vervoer regelen |
|
quote: Ik ben een grote fan van anathema en geboren in 1988.. wat is daar dan mis mee? |
|
quote: Ik vrees dat iemand doelt op de 88, wat helaas ook gebruikt wordt om te verwijzen naar de achtste letter in het alfabet oftewel de H. Hierin staat dan HH symbool voor het welbekende Heil H....(olland!) wouter023 |
|
quote: Het denkniveau van die 'iemand' mag inmiddels bekend zijn, niet teveel aandacht aan besteden lijkt me verstandig. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: +1 wouter023 |
|
quote: over een weekje is het zo ver, ik heb online al een clipje gezien dat ze amesoeurs - gas in veins spelen [Dit bericht is gewijzigd door anathema88 op 14-02-2012 12:17] |
|
*Katja en/of Birgit op schopstoel zetten doet* Kan je weer proberen normaal te doen? Bedoel, voordat we provocerende users gaan bannen enzo. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 14-02-2012 12:26] Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |