IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 23-02: Alcest (fr), Les Discrets (fr), Soror Dolorosa (fr) Exclusive NL show! Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-02-2012 17:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2012 13:29 schreef Willemeen_W1 het volgende:
Best mensen,

De kaartverkoop van Alcest gaat SNOEIhard, op het moment zijn er nog maar 20 kaarten beschikbaar. Dus wil je er donderdag de 23ste van februari nog bij zijn, koop dan heel snel je kaartje via www.willemeen.nl.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 15-02-2012 19:14 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Gelukkig heb ik mijn kaartjes al een poosje binnen

No regrets and no remorse...

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 15-02-2012 19:25 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Ze zullen ook nummers van Amesoeurs spelen.

Ate
Usericon van Ate
Posted 19-02-2012 22:56 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2012 19:25 schreef holysjit het volgende:
Ze zullen ook nummers van Amesoeurs spelen.

Ik hoop dan dat die zangeres daarvan er ook bij is.

Heeft iemand nog een kaartje over voor een vriend van mij?

jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 19-02-2012 23:30 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Ik weet 99,9% zeker dat die er niet bij zal zijn.

Wil je muilperen?

Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 19-02-2012 23:45 by Bijlensmid Wijzig reactieProfiel van BijlensmidQuote dit bericht

Kwam zojuist achter het vreselijke nieuws dat het is uitverkocht. Toch maar even proberen:

Welke gek wil van zijn kaartje af? Wil er desnoods meer voor betalen dan de oorspronkelijke prijs. Niet allemaal tegelijk...

Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.

Skwuig
Usericon van Skwuig
Posted 20-02-2012 1:19 by Skwuig Wijzig reactieProfiel van SkwuigQuote dit berichthttp://www.langenort.nl

Hier wordt ook nog een kaartje gezocht. Jouw prijs is de onze.

SKWUIG!

schedelmanneke
Usericon van schedelmanneke
Posted 21-02-2012 20:12 by schedelmanneke Wijzig reactieProfiel van schedelmannekeQuote dit bericht

Heb 1 kaartje over. Te koop voor 13 euro.

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 22-02-2012 1:11 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Morgen aanwezig in Hoboken. Hier verlang ik erg hard naar!

Northward
Usericon van Northward
Posted 22-02-2012 18:31 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2012 1:11 schreef Tool-fan het volgende:
Morgen aanwezig in Hoboken. Hier verlang ik erg hard naar!

Daar wou ik ook heen, maar bleek al tijdje uitverkocht te zijn.
Baal flink dat ik Les Discrets moet missen. Maar goed, ze komen nog wel eens terug.

Skwuig
Usericon van Skwuig
Posted 23-02-2012 1:32 by Skwuig Wijzig reactieProfiel van SkwuigQuote dit berichthttp://www.langenort.nl

Schedelmanneke. Is het een elektronische ticket? Ik heb er zeker interesse in om 'm te kopen.

SKWUIG!

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 23-02-2012 9:30 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Edit: ticket is al verkocht. Helaas

[Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 23-02-2012 10:49]

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 23-02-2012 10:19 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Het was echt overzalig in Hoboken!!
Die "zaal" ook, als een droom

Tijdens de set van Les Discrets hebben ze een nummer van Amesoeurs gespeeld

Alcest begon met een stuk of 4 songs van het nieuwste album (wat ik zeker niet erg vond) en erna nog ruim aandacht gegeven aan de 2 vorige albums.

markvandemaat
Usericon van markvandemaat
Posted 23-02-2012 12:59 by markvandemaat Wijzig reactieProfiel van markvandemaatQuote dit bericht

Ik heb een kaartje over. Laat even weten of je geïnteresseerd ben. E-ticket is 13 euro.

VERKOCHT.

[Dit bericht is gewijzigd door markvandemaat op 23-02-2012 17:12]

schedelmanneke
Usericon van schedelmanneke
Posted 23-02-2012 14:00 by schedelmanneke Wijzig reactieProfiel van schedelmannekeQuote dit bericht

E-ticket ook nog steeds te koop voor 13 euro.
Tel: 06-49120104.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-02-2012 16:03 by Onweerwolf Profiel van OnweerwolfQuote dit bericht

*op verzoek verwijderd*

*kaartje is reeds vergeven*

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 23-02-2012 16:48]

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 23-02-2012 16:30 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2012 14:00 schreef schedelmanneke het volgende:
E-ticket ook nog steeds te koop voor 13 euro.
Tel: ...
Nog bedankt en tot vanavond!

Leuk dat jij er ook bent Onweerwolf!

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 23-02-2012 23:34 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Het was mooi.

HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 23-02-2012 23:56 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

Het was heel mooi. Alcest altans. Soror Dolorosa was wel interessant, maar niet mijn smaak verder. Les Discrets had te slecht geluid (qua gitaren) en teveel pratende mensen. Alcest was briljant. Bij 'Sur L'ocean couleur de fer' ben ik een heel stuk naar voren gaan staan om het gepraat te ontlopen, voor de rest kwam Alcest er dik bovenuit.

Al met al: waarschijnlijk het beste concert van 2012, en dit was pas mijn eerste

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 24-02-2012 9:12 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2012 23:56 schreef HubbyMe het volgende:
Het was heel mooi. Alcest altans. Soror Dolorosa was wel interessant, maar niet mijn smaak verder. Les Discrets had te slecht geluid (qua gitaren) en teveel pratende mensen. Alcest was briljant. Bij 'Sur L'ocean couleur de fer' ben ik een heel stuk naar voren gaan staan om het gepraat te ontlopen, voor de rest kwam Alcest er dik bovenuit.

Al met al: waarschijnlijk het beste concert van 2012, en dit was pas mijn eerste

Ja, sloegen ze weer toe, "de pratende mensen"? Conform de fantastische column in NRC Next deze week, stel ik voor dit soort mensen massaal op een bierdouche te tracteren.

100% anti-Kvelgeest

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-02-2012 9:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

oei, pratende mensen bij een metalconcert, moet niet gekker worden, dat zou niet moeten mogen!!!

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 24-02-2012 9:28 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 24-02-2012 9:38 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 24 februari 2012 9:12 schreef Latebloomer het volgende:
Ja, sloegen ze weer toe, "de pratende mensen"? Conform de fantastische column in NRC Next deze week, stel ik voor dit soort mensen massaal op een bierdouche te tracteren.

Dat gepraat leidt maar af tijdens het naar de vloer staren met je handen in je zakken.

Zijn er nog medicinale aidsremmers verstrekt bij de entree in verband met een sterk verhoogd risico op seksueel overdraagbare aandoeningen, of hoe zit dat?

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 24-02-2012 10:09 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2012 9:38 schreef Sonic Titan het volgende:
Dat gepraat leidt maar af tijdens het naar de vloer staren met je handen in je zakken.

Zijn er nog medicinale aidsremmers verstrekt bij de entree in verband met een sterk verhoogd risico op seksueel overdraagbare aandoeningen, of hoe zit dat?

Ja, want als een band speelt kijk ik altijd naar de grond.

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 24-02-2012 12:12 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Oh dat is toevallig bij een Alcest show kijk ik ook altijd naar de grond.

[Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 24-02-2012 12:12]

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com