|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Gelukkig heb ik mijn kaartjes al een poosje binnen No regrets and no remorse... |
|
Ze zullen ook nummers van Amesoeurs spelen. |
|
Ik weet 99,9% zeker dat die er niet bij zal zijn. Wil je muilperen? |
|
Kwam zojuist achter het vreselijke nieuws dat het is uitverkocht. Toch maar even proberen: Welke gek wil van zijn kaartje af? Wil er desnoods meer voor betalen dan de oorspronkelijke prijs. Niet allemaal tegelijk... Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Hier wordt ook nog een kaartje gezocht. Jouw prijs is de onze. SKWUIG! |
|
Heb 1 kaartje over. Te koop voor 13 euro. |
|
Morgen aanwezig in Hoboken. Hier verlang ik erg hard naar! |
|
quote: Daar wou ik ook heen, maar bleek al tijdje uitverkocht te zijn. Baal flink dat ik Les Discrets moet missen. Maar goed, ze komen nog wel eens terug. |
|
Schedelmanneke. Is het een elektronische ticket? Ik heb er zeker interesse in om 'm te kopen. SKWUIG! |
|
Edit: ticket is al verkocht. Helaas [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 23-02-2012 10:49] |
|
Het was echt overzalig in Hoboken!! Die "zaal" ook, als een droom Tijdens de set van Les Discrets hebben ze een nummer van Amesoeurs gespeeld Alcest begon met een stuk of 4 songs van het nieuwste album (wat ik zeker niet erg vond) en erna nog ruim aandacht gegeven aan de 2 vorige albums. |
|
Ik heb een kaartje over. Laat even weten of je geïnteresseerd ben. E-ticket is 13 euro. VERKOCHT. [Dit bericht is gewijzigd door markvandemaat op 23-02-2012 17:12] |
|
E-ticket ook nog steeds te koop voor 13 euro. Tel: 06-49120104. |
|
*op verzoek verwijderd* *kaartje is reeds vergeven* [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 23-02-2012 16:48] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Nog bedankt en tot vanavond! Leuk dat jij er ook bent Onweerwolf! |
|
Het was mooi. |
|
Het was heel mooi. Alcest altans. Soror Dolorosa was wel interessant, maar niet mijn smaak verder. Les Discrets had te slecht geluid (qua gitaren) en teveel pratende mensen. Alcest was briljant. Bij 'Sur L'ocean couleur de fer' ben ik een heel stuk naar voren gaan staan om het gepraat te ontlopen, voor de rest kwam Alcest er dik bovenuit. Al met al: waarschijnlijk het beste concert van 2012, en dit was pas mijn eerste |
|
quote: Ja, sloegen ze weer toe, "de pratende mensen"? Conform de fantastische column in NRC Next deze week, stel ik voor dit soort mensen massaal op een bierdouche te tracteren. 100% anti-Kvelgeest |
|
oei, pratende mensen bij een metalconcert, moet niet gekker worden, dat zou niet moeten mogen!!! |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Dat gepraat leidt maar af tijdens het naar de vloer staren met je handen in je zakken. Zijn er nog medicinale aidsremmers verstrekt bij de entree in verband met een sterk verhoogd risico op seksueel overdraagbare aandoeningen, of hoe zit dat? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Ja, want als een band speelt kijk ik altijd naar de grond. |
|
Oh dat is toevallig bij een Alcest show kijk ik ook altijd naar de grond. [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 24-02-2012 12:12] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |