|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
OMFG....Daar MOET ik heen !! Groetjes DMTR... |
|
LOl ik heb daar ook nog ergens een CD van, vind het niet echt om over naar huis te schrijven, geef mij dan TON maar! |
|
hoe kom je er in hemelsnaam bij om die met elkaar te vergelijken??? |
|
quote: dat vroeg ik mij dus ook af I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
FUCK!!! 5-11 das toch tegelijk met maiden in ahoy??!! |
|
Naar LOA dus. Maiden hebben we toch al gezien of niet dan. (behalve als je van je mamma nog niet naar een festival toe mocht natuurlijk) Ahoy is trouwens een onwijze kutzaal |
|
quote: heb maiden zeker 6 keer gezien ofzo, en de laatste keer op waldrock von ik ze niet zo geweldig. dus ga ik naar LOA!!! |
|
Dan maar naar LOA ahoy is toch een galm bak en ik ga toch al in Duitsland naar Maiden Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote: [offtopic] Vette nick en vette avatar [/offtopic] |
|
hey weet iemand al of die data die ik poste klopt? ik heb 't namelijk van een ander forum, en je weet hoe betrouwbaar forums soms zijn |
|
quote: hmm, ik heb juist gehoord van mensen dat het erg vet was met die whitfield crane dude.. |
|
quote: Daar vond ik dus echt niks aan.irritant stemgeluid. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
hmmm eens kijken of ik kan keith speelt hier ook in de buurt binnenkort geloof ik Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ach laat ook maar, ik ben blij voor de fans dat ze weer bij elkaar zijn! maar er is wel degelijk een vergelijking mogelijk, het is allebei nogal melancholisch, beide verwerke zware sabbath achtige riffs in de muziek etc etc! Ik heb trouwens de Ugly en de RRR CD best wel aardig, zeker die eerste, maar ik weet het spreekt me toch niet echt aan heb het al in geen jaren meer uit de kast getrokken. |
|
quote: Op pagina van 013 staat het ook op DUS zal wel waar zijn Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote: oke dan |
|
Eindelijk Life Of Agony terug bij elkaar The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
Zit Sal Abruscato er eigenlijk nog bij? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ja, het is de R.R.R. line up. Maar is ook al bekend welke stijl ze nu spelenm ? |
|
quote: 'Belachelijke' contrasten tussen snel en langzaam die je ook op ouwe TON-platen, hoort. Ook al was het geen kopie. Ze waren trouwens ook vriendjes. Een aantal LoA- luitjes maakte, geloof ik, deel uit van het "Bensenhoist Lesbian Choir." [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 21-07-2003 14:37] Touché, pussycat! |
|
Ah fuck, was al eerder gepost. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 21-07-2003 15:48] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: wat nieuwe shit betreft komt er in aug/sept een live album, River Runs Again live 2003, zoiets. en dit is de tracklist: Disc One River Runs Red This Time Other Side Of The River I Regret Weeds Seasons Hope Method Of Groove How It Would Be Bad Seed Heroin Dreams Disc Two Tangerine Lost At 22 My Mind Is Dangerous Let's Pretend Underground My Eyes Through And Through dit zullen ze op die tour dan ongeveer ook wel doen denk ik over een nieuw studioalbum stond er nog niets bij. anyway, hopelijk komt er nog meer tour data bij voor NL want tilburg is een ***eind weg |
|
quote: Ja die zit er weer gewoon bij. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
En Breed77 is support!!!!!!!!!!!!!!!!! OKTOBER 18 th BELGIUM Antwerpen Hof Ter Loo 19th GERMANY Offenbach Capitol 21st GERMANY Dortmund Soundgarden 22nd GERMANY Hamburg Docks 23rd GERMANY Berlin Columbiahalle 24th GERMANY Leipzig Werk 2 25th AUSTRIA Wien Planet Music 27th GERMANY Köln Live Music Hall 28th GERMANY Stuttgart LKA Longhorn 30th GERMANY München Elserhalle 31st AUSTRIA Salzburg Rock House November 2003 DATE COUNTRY / TOWN LINE UP/Venue 1st SWITZERLAND Zürich Abart Music Club 3rd LUXEMBOURG Capitol 4th FRANCE Paris Elysée Montmartre 5th NETHERLANDS Tilburg Club 013 7th GREAT BRITAIN Manchester Manchester University 8th SCOTLAND Glasgow Garage 9th GREAT BRITAIN London Carling Astoria Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |