|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: je avatar komt weer naar nl in maart.... |
|
19, 20, 21..en de 19de staan ze in Arnhem..die andere twee zijn mij niet duidelijk. Dit alles natuurlijk o.v.b. |
|
Hopelijk nu ook eens noordelijk, weet je ook zo welke bands ze meenemen? |
|
2, maar welke?...nnb |
|
Ik zal eens informeren op crowbar board |
|
quote: Ben benieuwd Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Arnheim de beste! |
|
Life Of Agony... volgens mij heb ik daar wel eens van gehoord. Is dat niet die homoband vol met transsexuelen? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: hey! wanneer ga je dan eens verhuizen....? |
|
woonde tot drie jaar terug in Arnheim En nijmeguh is ook best leuk hoor |
|
Kan iemand mij vertellen wanneer en waar ze nu in Nederland spelen? Liefst ook nog of er een voorprogramma is... Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Erg leuk dat Life Of Agony weer bij elkaar is. Hun eerste concert in Nederland nadat ze weer bij elkaar waren in 013 heb ik geweldig gevonden. Maar op Dynamo vorig jaar ging ik te enthousiast kijken en de nieuwe nummers die ze speelden bevielen me absoluut niet. Ik kan toch echt alleen het oude werk waarderen. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hey, hing jij niet rond bij Mortal Form?? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
in de zin van? Bij een concert? vast wel als je dat bedoelt, heb ze al regelmatig gezien. |
|
Ik kwam er pas achter da een leraar vroeger ook skater was en we vroege wa hij een rlxe band vond en da was life of agony maar voor de rest ken k de band niej was t voor soort muziek? Bonecollector |
|
smartlap |
|
binnenkort in a'dam zag ik. |
|
Life of agony 31 mei a.s. in paradiso A'dam, kaartjes iets van 24 eurie, en ze komen ook naar Wâldrock. Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold. |
|
heeft iemand de nieuwe cd al zijn geheel gehoord? De bespreking in de Aardschok was vrij negatief en het nummer dat als clip beschikbaar is vind ik zelf erg matig. Ik heb daarom een redelijk somber beeld van deze reunie. |
|
quote: heb je de verhalen van de afgelopen concerten soms gemist? Anyways, er worden op dit moment vel kaartjes aangeboden voor weinig (15 euro). Ik kan zelf ook niet en heb mijn kaartje ook over, alwel een koop optie, maar dat weet ik morgenmiddag pas zeker. Dus mochten er nog mensen zijn die graag een kaartje willen voor minder dan moet je hier zijn. |
|
quote: ja, en ik weet dus niet hoe dit in relatie staat tot de nieuwe cd want de band kan live super spelen, het is geen garantie voor de kwaliteit van de nieuwe nummers toch? (voor de goede orde, ik ben groot liefhebber van de eerste drie cd's) |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
ik ben er ook over te spreken. swingt als 1 gek |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |