|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Extra nederlandse show : http://www.zwaremetalen.com/nieuws/1654.html |
|
quote: jaaaaaaaah joepie joepie |
|
quote: dude man, kijk eens naar die reactie eronder |
|
quote:Was ook meer voor de andere mensen .. (ja die zijn er ..) |
|
Hmm, toch maar geen LoA-nieuw topic openen dan, deze is net algemeen genoeg GE-NI-A-LE band, nou ja, in ieder geval erg leuk. Vooral Ugly kan ik erg waarden met z'n rare grunge-pop-core muziek en wazig stemgeluid. Geniale Simple Minds cover ook. Keith heeft echt een coole manier van zingen, erg beladen, maar niet overdreven. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
had ze vandaag weer in mijn discman, river runs red trouwens. geweldige band |
|
Heb ze 3x gezien 2x op lowlands waarvan 1x unplugged (met keith natuurlijk) en 1x in bolwerk sneek.... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
met wie zou je ze anders gezien moeten hebben Met die gast van Ugly kid joe is het nooit wat geworden. |
|
ben weer eens "Ugly" aan het draaien, zeldzaam emotionele rock no text supplied |
|
quote:Haha, gisteren in d'n Ekstoas nog "Don't you" gehoord I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hm. Niet mijn soort muziek. Maar op Graspop stonden ze live wel als een huis. Niets op aan te merken. |
|
Mateloos populair in Pieterburen... http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
ze zitten nu iig gebeiteld bij epic |
|
Mwoach, 1 floppend album en ze worden zo weer op straat gekickt. |
|
tss... nieuwe album gaat kei gaaf worden! |
|
Eerst horen, dan geloven. Latere LoA albums zogen |
|
quote: Hmmm, heb ze al eens in Tivoli gezien. Toen vond ik LOA trouwens nog erg gaaf. Ik kan het nu niet meer zo waarderen, hoewel ik het op zich wel leuk vond op Dynamo dit jaar. Meer uit nostalgisch opzicht. Het optreden zelf vond ik niet zo overtuigend. Ugly vond ik destijds al niet zo goed, op een paar nummers na. Ik heb geen LOA cd's meer, geruild tegen andere cd's, RRR tegen Tresholds van Nocturnus. Vind ik nog steeds een goede deal. Type O Negative, hetzelfde verhaal, hoewel ik vorig jaar die eerste toch maar weer nieuw heb gekocht ! |
|
*hmmm* Life Of Agony *hmmm* Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: niets aan toe te voegen |
|
Hallo Ik ben al een tijd op zoek naar de gitaartabs (bladmuziek) van het nummer 'Drowning' van Life of Agony. Wie heeft dit of weet op welke site ik dit kan vinden? Help! we willen dit nummer graag met de band spelen. Rogier Mail naar: kop_dicht@hotmail.com |
|
LoA heerscht . Nu ze met de originele line-up weer bij mekaar zijn moet het volgende album wel goed komen . Ik ken niet wachten tot hij uit komt. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Het nieuwe album gaat 'Broken Valley' heten en zal in mei uitkomen! |
|
je mag de camera wel wat verder van het hoesje vandaan houden hoor! |
|
en doe er een fatsoenlijk hoesje om |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |