IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Peter R. de Vries Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-10-2011 22:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Wat hij doet vind ik bij de weg ook niet echt spectaculair. Ik weet niet wat er stoer aan is om een labiel rijkeluiszoontje met een psychopatische stoornis erin te luizen met een andere lapzwans en dat met een verborgen camera te filmen. Of om ruzie te zoeken met een camera erbij en zo kijkcijfers te genereren. Vind het nogal lafjes eigenlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-10-2011 0:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Hij zit dan ook niet voor niks bij SBS6.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 31-10-2011 8:03 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 30 oktober 2011 22:41 schreef bastianus het volgende:
Wat hij doet vind ik bij de weg ook niet echt spectaculair. Ik weet niet wat er stoer aan is om een labiel rijkeluiszoontje met een psychopatische stoornis erin te luizen met een andere lapzwans en dat met een verborgen camera te filmen. Of om ruzie te zoeken met een camera erbij en zo kijkcijfers te genereren. Vind het nogal lafjes eigenlijk.


Los van hoe hij het aanpakt en dat 'ie er een mooi zakcentje mee verdient lost hij wél zaken op, juist doordat hij zich er als een irritante pitbull in vastbijt. Als dat urenlange mediageilheid oplevert op een zender die ik uit kan zetten vind ik dat persoonlijk niet zo'n probleem.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-10-2011 8:14 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hear hear.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-10-2011 8:35 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2011 22:41 schreef bastianus het volgende:
Wat hij doet vind ik bij de weg ook niet echt spectaculair. Ik weet niet wat er stoer aan is om een labiel rijkeluiszoontje met een psychopatische stoornis erin te luizen met een andere lapzwans en dat met een verborgen camera te filmen. Of om ruzie te zoeken met een camera erbij en zo kijkcijfers te genereren. Vind het nogal lafjes eigenlijk.


Nu meet je toch een beetje met twee maten Bastianus. Je houdt zelf van lekker trollen, maar Peter mag dat niet doen?



... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-10-2011 10:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2011 8:35 schreef faalhaas het volgende:
Nu meet je toch een beetje met twee maten Bastianus. Je houdt zelf van lekker trollen, maar Peter mag dat niet doen?


Tuurlijk wel. Waar zeg ik dat zoiets niet mag dan? Ik vind het alleen geen kunst.
Wat het bij Peter irritant maakt, is dat hij als een Alberto Stegeman makkelijke riooljournalistiek bedrijft, maar in interviews doet alsof hij helemaal geweldig is. Ik ben ook een opruier, maar weet dat van mezelf en doe me ook niet beter voor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-10-2011 10:53 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2011 10:32 schreef bastianus het volgende:
Tuurlijk wel. Waar zeg ik dat zoiets niet mag dan? Ik vind het alleen geen kunst.
Wat het bij Peter irritant maakt, is dat hij als een Alberto Stegeman makkelijke riooljournalistiek bedrijft, maar in interviews doet alsof hij helemaal geweldig is. Ik ben ook een opruier, maar weet dat van mezelf en doe me ook niet beter voor.


Hij komt in interviews af en toe wat te pedant over ja. Maar je doet hem toch te kort door hem af te schilderen als zijnde slechts een riooljournalist. Sommige uitzendingen gaan wel die kant op. Maar hij heeft aan de andere kant bijv. wel die twee van Putten vrij gekregen. Of die ontsnapte Heineken ontvoerder Frans Meijer weer achter slot en grendel gekregen.


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-10-2011 10:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2011 10:53 schreef faalhaas het volgende:
Hij komt in interviews af en toe wat te pedant over ja. Maar je doet hem toch te kort door hem af te schilderen als zijnde slechts een riooljournalist. Sommige uitzendingen gaan wel die kant op. Maar hij heeft aan de andere kant bijv. wel die twee van Putten vrij gekregen. Of die ontsnapte Heineken ontvoerder Frans Meijer weer achter slot en grendel gekregen.
Nu je het zegt. Die Puttense moordzaak heeft hij inderdaad goed aangepakt. Maar de makkelijke manier waarop hij met dat van der Slootgebeuren aan de gang is geweest heeft de positievere kijk die ik op hem had gekregen door het Puttenverhaal onmiddellijk teniet gedaan. Zelden zag ik goedkopere, gemakkelijkere en naardere op de persoon gerichte tv.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 31-10-2011 11:23 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 31 oktober 2011 10:58 schreef bastianus het volgende:
Maar de makkelijke manier waarop hij met dat van der Slootgebeuren aan de gang is geweest heeft de positievere kijk die ik op hem had gekregen door het Puttenverhaal onmiddellijk teniet gedaan. Zelden zag ik goedkopere, gemakkelijkere en naardere op de persoon gerichte tv.


Hoe denk je dat hij andere zaken oppakt? 'tuurlijk, Van der Sloot was inderdaad heel makkelijk voor de kijkcijfers, en daar moet hij het óók van hebben. De Vries is nu eenmaal (tevens) programmamaker, waarbij het heel klinisch om de kijkcijfers gaat. Maar ook daarin heeft hij bepaalde resultaten geboekt, en nogmaals, als hij op die (soms inderdaad zeer irritante) wijze zaken weet op te lossen heeft hij mijn zegen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-10-2011 11:30 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2011 10:58 schreef bastianus het volgende:
Nu je het zegt. Die Puttense moordzaak heeft hij inderdaad goed aangepakt. Maar de makkelijke manier waarop hij met dat van der Slootgebeuren aan de gang is geweest heeft de positievere kijk die ik op hem had gekregen door het Puttenverhaal onmiddellijk teniet gedaan. Zelden zag ik goedkopere, gemakkelijkere en naardere op de persoon gerichte tv.


Valt me altijd op hoe iedereen zit af te geven op die Joran van der Sloot aflevering. Maar die avond zaten wel 7 miljoen Nederlanders met een bak chips op schoot te genieten van zijn ontmaskering. De Arubaanse justitie heropende de zaak door deze aflevering, maar besloot Joran niet meteen voor het gerecht te brengen. En toen was Peter ineens een vuile hond...

Als ze er wat meer vaart achter hadden gezet had het echt wel tot een veroordeling kunnen komen en dan was Peter weer een grote held geweest. Zo simpel is het en das best wel hypocriet eigenlijk.


... hoe de hazen lopen ...


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 31-10-2011 11:41 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 31 oktober 2011 11:30 schreef faalhaas het volgende:
Valt me altijd op hoe iedereen zit af te geven op die Joran van der Sloot aflevering. Maar die avond zaten wel 7 miljoen Nederlanders met een bak chips op schoot te genieten van zijn ontmaskering. De Arubaanse justitie heropende de zaak door deze aflevering, maar besloot Joran niet meteen voor het gerecht te brengen. En toen was Peter ineens een vuile hond...

Als ze er wat meer vaart achter hadden gezet had het echt wel tot een veroordeling kunnen komen en dan was Peter weer een grote held geweest. Zo simpel is het en das best wel hypocriet eigenlijk.


+1

Zoals ik eerder al zei vind ik hem als persoon een arrogante eikel, maar wat hij met zijn werk en programma's laat zien en bereikt vind ik erg goed. Zoals hij gister weer die wapenhandelaar ontmaskerd, met een voormalig crimineel als informant, vind ik gewoonweg briljant.

Ik heb ook met bier en chips voor de tv gezeten bij de Joran v/d Sloot afleveringen, ik vond het behoorlijk vermakelijk


5 Euro's? Op je muil!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-10-2011 11:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2011 11:30 schreef faalhaas het volgende:
Valt me altijd op hoe iedereen zit af te geven op die Joran van der Sloot aflevering. Maar die avond zaten wel 7 miljoen Nederlanders met een bak chips op schoot te genieten van zijn ontmaskering. De Arubaanse justitie heropende de zaak door deze aflevering, maar besloot Joran niet meteen voor het gerecht te brengen. En toen was Peter ineens een vuile hond...


Dat was mijn punt niet. Ik had meer moeite met het erin luizen van een labiel iemand op een makkelijke manier. M.i. was de zaak helemaal niet gebaat bij een grote mediajacht en al die toestanden er omheen, wat meer op een smear campaign leek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 31-10-2011 11:55 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Tja het was wel makkelijk inderdaad, het werd een heksenjacht. Peter R. de Vries heeft er zelfs een Emmy voor gehad


5 Euro's? Op je muil!!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-10-2011 12:04 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2011 11:47 schreef bastianus het volgende:
Dat was mijn punt niet. Ik had meer moeite met het erin luizen van een labiel iemand op een makkelijke manier. M.i. was de zaak helemaal niet gebaat bij een grote mediajacht en al die toestanden er omheen, wat meer op een smear campaign leek.


Joran zocht ook steeds zelf de pers weer op hè, laten we dat niet vergeten. Zat in vele talkshows en schreef zelfs een boek over de hele zaak.

Wat betreft Peters werkwijze, hij kan zijn werk op deze manier alleen doen met behulp van zijn programma, en dat levert wel eens televisie op die op het randje zit. Ik zie het als een noodzakelijk (maar meestal ook erg vermakelijk) kwaad.

Nog even ter vergelijking: de Puttense moordzaak heeft hij iets van 30 afleveringen aan gewijd, Joran slechts 3 volgens mij..


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-10-2011 12:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2011 12:04 schreef faalhaas het volgende:
Joran zocht ook steeds zelf de pers weer op hè, laten we dat niet vergeten. Zat in vele talkshows en schreef zelfs een boek over de hele zaak.
Ja precies. Die jongen had gewoon tegen zichzelf beschermd moeten worden. Maar als rijkeluiszoontje kwam hij waarschijnlijk steeds met net iets meer dingen weg. Ik snap dat zoiets frustratie bij 'de gewone man' oproept, en dat men het prachtig vindt als zo iemand aan de publieke schandpaal wordt genageld. Wat dat betreft is het net ZM. Maar een oplossing is het niet, sterker nog, ik denk dat die Joran het allemaal prachtig vindt en vond.
Wat ik vervelend vind is dat een labiel iemand, want dat is Joran i.m.o., publiekelijk aangepakt wordt, terwijl het eigenlijk iemand is die professionele hulp nodig heeft. Op de één of andere manier heeft hij die toch kunnen ontlopen. Dat is door een fout in ons systeem denk ik. Massaal lijkt men het dan prachtig te vinden als diegene alsnog aangepakt wordt, maar volgens mij is niemand daarbij gebaat.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-10-2011 12:36 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ik denk dat we het eigenlijk wel eens zijn

Hij heeft psychopathische trekjes en had tegen zichzelf beschermd moeten worden. Misschien sprak hij daarom ook zo tot de verbeelding, iedereen wist dat het een kwestie van tijd was tot hij ergens tegen de lamp zou lopen. Ik weet ook zeker dat een groot aantal mensen het daarom stiekem best jammer vindt dat hij nu vastzit. Hij kan immers niet meer publiekelijk aan de schandpaal genageld worden.

quote:
Op 31 oktober 2011 12:24 schreef bastianus het volgende:
Wat dat betreft is het net ZM.


Hoe bedoel je dat precies?


... hoe de hazen lopen ...


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 31-10-2011 12:39 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 31 oktober 2011 12:36 schreef faalhaas het volgende:
Ik denk dat we het eigenlijk wel eens zijn

Hij heeft psychopathische trekjes en had tegen zichzelf beschermd moeten worden. Misschien sprak hij daarom ook zo tot de verbeelding, iedereen wist dat het een kwestie van tijd was tot hij ergens tegen de lamp zou lopen. Ik weet ook zeker dat een groot aantal mensen het daarom stiekem best jammer vindt dat hij nu vastzit. Hij kan immers niet meer publiekelijk aan de schandpaal genageld worden.



Hoe bedoel je dat precies?


Joran moet gewoon hier in een TBS kliniek gedropt worden om hem vervolgens nooit meer los te laten. Zo kan Peter R. de Vries eindelijk gerust zijn en verder gaan met belangrijkere zaken op te lossen



5 Euro's? Op je muil!!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-10-2011 12:48 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2011 12:39 schreef Sgeiterdt het volgende:
Joran moet gewoon hier in een TBS kliniek gedropt worden om hem vervolgens nooit meer los te laten. Zo kan Peter R. de Vries eindelijk gerust zijn en verder gaan met belangrijkere zaken op te lossen




Nee joh lekker laten wegrotten daar in Peru


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-10-2011 13:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2011 12:36 schreef faalhaas het volgende:
Hoe bedoel je dat precies?
Dat ze hier ook een schandpaal hebben, waar iedereen precies kan lezen welk jongetje of meisje van de klas er nu weer stout is geweest.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-10-2011 13:12 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Bovendien is het bijna een soort geuzentitel als je in de 'schandpaal' staat, zo krijg ik het idee.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 31-10-2011 13:42 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 31 oktober 2011 11:30 schreef faalhaas het volgende:
Valt me altijd op hoe iedereen zit af te geven op die Joran van der Sloot aflevering. Maar die avond zaten wel 7 miljoen Nederlanders met een bak chips op schoot te genieten van zijn ontmaskering. De Arubaanse justitie heropende de zaak door deze aflevering, maar besloot Joran niet meteen voor het gerecht te brengen. En toen was Peter ineens een vuile hond...

Als ze er wat meer vaart achter hadden gezet had het echt wel tot een veroordeling kunnen komen en dan was Peter weer een grote held geweest. Zo simpel is het en das best wel hypocriet eigenlijk.


Dit. Spot on.

quote:
Op 31 oktober 2011 11:47 schreef bastianus het volgende:
Dat was mijn punt niet. Ik had meer moeite met het erin luizen van een labiel iemand op een makkelijke manier. M.i. was de zaak helemaal niet gebaat bij een grote mediajacht en al die toestanden er omheen, wat meer op een smear campaign leek.


Waarom zou je het op een moeilijke manier doen dan? Het gaat toch om het resultaat? Hij had inderdaad zelf de media al opgezocht en daarnaast heeft 'ie het ook over zichzelf afgeroepen om op enigerlei welke manier gepakt te worden. Als je om de dag met een andere 'verklaring' komt nodigt dat naar mijn mening uit tot wat jij inluizen noemt.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2011 14:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2011 18:30 schreef Onweerwolf het volgende:
Walgelijke vent.


+1


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-10-2011 14:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2011 13:42 schreef Ralph het volgende:
Waarom zou je het op een moeilijke manier doen dan? Het gaat toch om het resultaat? Hij had inderdaad zelf de media al opgezocht en daarnaast heeft 'ie het ook over zichzelf afgeroepen om op enigerlei welke manier gepakt te worden. Als je om de dag met een andere 'verklaring' komt nodigt dat naar mijn mening uit tot wat jij inluizen noemt.
Ik denk echt dat die Joran een slachtoffer is van zijn eigen 'psychopatie', pathologische leugenachtigheid of wat dan ook. In elk geval heeft hij de good wies knap kapot. Hij lijkt me dan ook meer gebaat bij een professionele aanpak dan bij een smear campaign.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 31-10-2011 15:04 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 31 oktober 2011 14:49 schreef bastianus het volgende:
Ik denk echt dat die Joran een slachtoffer is van zijn eigen 'psychopatie', pathologische leugenachtigheid of wat dan ook. In elk geval heeft hij de good wies knap kapot. Hij lijkt me dan ook meer gebaat bij een professionele aanpak dan bij een smear campaign.


Natuurlijk is hij daar slachtoffer van. Jammer dat hij niet de enige is...


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-10-2011 15:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2011 15:04 schreef Ralph het volgende:
Natuurlijk is hij daar slachtoffer van. Jammer dat hij niet de enige is...
Goede opmerking. Maar vergelding is niet vaak een oplossing. Bovendien zijn de zaken van hem ook nog niet bewezen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen