|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Primordial, Solstafir en Negura Bunget, prima line-up. |
|
Special guest nr2 is Korpiklaani Toch nog een Finse band in de line up! |
|
Nou, gelukkig maar |
|
quote: Ugh, moet dat nou |
|
Ja idd, had van mij ook niet gehoeven. |
|
Ze komen met nieuwe plaat. Ben totaal niet benieuwd... |
|
Die gasten komen elk halfjaar met een nieuwe plaat |
|
Nou. Gok maar, welke drank is het dit keer? |
|
Jij wel, nieuwe jonge bezoekers niet. Heb je meer tijd voor =) |
|
Bullshit... die bands staan de laatste 3 of 4 jaar werkelijk waar weer iedere keer op deze festivals... |
|
Bier kan ook tijdens goede bands. |
|
Bier kan altijd |
|
Je wéét gewoon dat de lineup elk jaar cliché is dus ben maar blij dat er tenminste bands als Sólstafir, Negura Bunget etc |
|
28 maart ook in Patronaat, ik denk dat ik daar wel present ben. |
|
Korpiklaani word niet vermeld op de 013-site, maar Alestorm zal wel spelen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 01-02-2012 21:41] |
|
Alestorm is zo'n band waarvan ik altijd baal als ze komen, maar als ik er eenmaal ben ik genoeg bier heb gezopen om toch mee te feesten. |
|
Boeiend... Korpiklaani of Alestorm... beide even kut! |
|
Kaartje is binnen voor 013 |
|
Korpiklaani komt dus niet (gelukkig ) Running order (van de paganfest website). Ben ik de enige die dit totaal NIET logisch vind? Maar kaartje is iig binnen en ik heb er zin in! ´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec) |
|
En die van het Patronaat natuurlijk ook ff. ´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec) |
|
quote: Voor Rock The Nation/Paganfest is het best wel een logische set up. Special Guests staan meestal 1 of 2 bands voor de headliner(s) en daarvoor staan de wat onbekendere bandjes. Eluveitie is inmiddels zo'n beetje de huisband van Rock The Nation dus dat die headlinen is ook niet echt een verrassing.. |
|
Is de verassing/ het vreemd eniet vooral dat Solstafir opent? Verder overigens allemaal boutbands, m.u.v. Primordial. Ja hoor... |
|
Eluveitie is toch ook best geinig? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Valt wel mee toch, Solstafir is voor zover ik weet nieuw in dit hele concept hier bij Rock The Nation, en is toch meer de 'underground' band in deze line up. Heidevolk draait al wat tours mee, en die worden daarbinnen ook steeds groter, dus zou raar zijn om die te laten openen. Negura Bunget weet ik eigenlijk niet of die al eerder hebben meegetourd, volgens mij niet? [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 07-03-2012 11:00] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |