IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Paganfest 2012 Vorige pagina
Brent_
Usericon van Brent_
Posted 02-04-2012 22:40 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Was in Patronaat geweest.

Sólstafir was goed maar kort. Hadden gelukkig wel goed geluid dus wel staan genieten!
Heidevolk was het kutste wat ik dit jaar heb gezien en dat gaat denk ik niet veranderen.
Van Negura Bunget snap ik niet dat iemand ooit een goed woord kan spreken over hun live performances. Goede band op cd hoor maar jezus wat is dat iedere keer een afgang als ik die live zie. Alles aan die band is vals, keyboards clashen als een idioot met de gitaren, bar slechte zang en ook die "authentieke instrumenten" zoals die digeridoo en panfluit klinken zo vals als de neten. Rukband!
Primordial maakte ondanks mijn matige stemming weer een hoop goed. Heerlijke show!
Voor het zingen de kerk uit dus Eluveitie maar geskipt. Vond twee kutbands op een avond wel genoeg

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-04-2012 23:02 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2012 22:40 schreef Brent_ het volgende:

Van Negura Bunget snap ik niet dat iemand ooit een goed woord kan spreken over hun live performances. Goede band op cd hoor maar jezus wat is dat iedere keer een afgang als ik die live zie. Alles aan die band is vals, keyboards clashen als een idioot met de gitaren, bar slechte zang en ook die "authentieke instrumenten" zoals die digeridoo en panfluit klinken zo vals als de neten. Rukband!

:|

Draag je wellicht geen oordoppen? Geluid was voor mij top, goede performance en goede integratie van 'niet-metal' instrumenten (veel bands doen dit halfslachtig of toveren ze uit een doosje). Ik kwam het meest voor Primordial, maar hun geluid was dit maal erg zwak; de zanger is een goede frontman, maar voor de rest wat het beetje slappe hap. Ik heb ze in ieder geval betere shows zien spelen. Negura Bunget was een leuke verrassing daarentegen.

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 03-04-2012 1:33 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Draag zeker wel oordoppen! Geluid bij Primordial was idd niet super maar op een gegeven moment een goede plek midden vooraan gevonden waar het degelijk klonk. Jammer dat de zang zo hard stond, hadden trouwens meer bands last van. Show van Primordial in 013 vorig jaar was wel veel beter maar heb er alsnog van genoten!

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com