IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : ZM Jaarlijst 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 07-01-2012 19:30 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

1 Vallenfyre - A fragile king
2 40 Watt Sun - The inside room
3 Disma - Towards the megalith
4 Necrovorous - Funeral for the sane
5 Primordial - Redemption at the puritans hand
6 Absu - Abzu
7 Ulcerate - The destroyers of all
8 Nader Sadek - In the flesh
9 Grog - Scooping the cranial insides
10 Wolves in the throne room - Celestial lineage
11 Benighted - Asylum cave
12 Craft - Void
13 Autopsy - Macabre eternal
14 Exhumed - All guts, no glory
15 Woods of desolation - Torn beyond reason
16 Sonne Adam - Transformation
17 Taake - Noregst vaapen
18 Origin - Entity
19 Demonical - Death infernal
20 Obscura - Omnivium


Never have so many sacrificed so much for so few


cvv
Usericon van cvv
Posted 07-01-2012 20:59 by cvv Wijzig reactieProfiel van cvvQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2011 19:08 schreef NecRobert het volgende:
Welke plaat wordt de opvolger van Behemoth - Demigod (2004), Opeth - Ghost Reveries (2005), Satyricon - Now, Diabolical (2006), Primordial - To the Nameless Dead (2007), Enslaved - Vertebrae (2008), Sólstafir - Köld (2009) en Enslaved - Axioma Ethica Odini (2010) als Zware Metalen plaat van het jaar? Kortom, het is weer lijstjestijd!

Ook al bestaat er al een Top (tip) 10 2011 topic, roep ik iedereen op om in dit topic (nogmaals) zijn/haar definitieve album jaarlijst 2011 te plaatsen. Deze lijstjes ga ik vervolgens samenvoegen, zodat ik namens ZM er een top 50 van ga maken die vervolgens op de frontpage zal verschijnen (zie bijvoorbeeld
2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005 en 2004).

De usual opmerkingen vooraf:

- Graag niet teveel slowchatten tussen de lijstjes door, zodat ik een beetje overzicht kan houden;
- Het album moet in 2011 uitgekomen zijn;
- Uiteraard is het maar toegestaan om één lijst te plaatsen. Dit zal nauwkeurig in de gaten worden gehouden;
- Ivm vorige punt: je moet geregistreerd zijn bij ZM vóór vandaag 10-12-2011. Dit om dubbele registraties via andere IP adressen tegen te gaan.
- Graag je lijst uiterlijk zaterdag 7 januari 2012 plaatsen!!! De uitslag zal daarna spoedig op de FP geplaatst worden;
- Graag volledige titels;
- MAXIMAAL EEN TOP 20 IS TOEGESTAAN! MINIMAAL 10. Lijstjes korter dan 10 worden geschrapt;
- Geen re-releases, geen boxsets, geen DVD's, geen verzamelaars, geen live-albums en geen mini's/singles/demo's. Hier doen we bij echte twijfelgevallen natuurlijk niet moeilijk.
- Mocht je je in dit topic geplaatste lijst willen wijzigen, quote dan aub je lijst en plaats je nieuwe lijst als reactie op je eigen quote.. Dit zodat ik niet steeds hoef terug te zoeken. Mailen mag natuurlijk ook. Zie profiel.

Succes en bedankt voor de moeite alvast en voor het in acht nemen van bovenstaande punten!
Uiteraard hoop ik weer op zoveel mogelijk reacties voor een zo nauwkeurig mogelijk overzicht van onze (goeie) smaak hier op ZM!

Hier alvast het goede (en enorm voorlopige, zelfs de no.1 staat niet vast...) voorbeeld van ondergetekende:

1 Leprous - Bilateral
2 Deafheaven - Roads to Judah
3 Vallenfyre - A Fragile King
4 Primordial - Redemption at the Puritan's Hand
5 Benighted - Asylum Cave
6 Helheim - Heidindomr ok Motgangr
7 The Atlas Moth - An Ache for the Distance
8 Virus - The Agent that Shapes the Desert
9 3 - The Ghost You Gave to Me
10 Maybeshewill - I Was Here for a Moment, Then I Was Gone
11 Ulcerate - The Destroyers of All
12 Origin - Entity
13 Blood Ceremony - Living with the Ancients
14 Execration - Odes of the Occult
15 Textures - Dualism
16 Kampfar - Mare
17 Obscura - Omnivium
18 Solstafir - Svartir Sandar
19 Craft - Void
20 Nader Sadek - In the Flesh


cvv
Usericon van cvv
Posted 07-01-2012 21:01 by cvv Wijzig reactieProfiel van cvvQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2011 19:08 schreef NecRobert het volgende:
Welke plaat wordt de opvolger van Behemoth - Demigod (2004), Opeth - Ghost Reveries (2005), Satyricon - Now, Diabolical (2006), Primordial - To the Nameless Dead (2007), Enslaved - Vertebrae (2008), Sólstafir - Köld (2009) en Enslaved - Axioma Ethica Odini (2010) als Zware Metalen plaat van het jaar? Kortom, het is weer lijstjestijd!

Ook al bestaat er al een Top (tip) 10 2011 topic, roep ik iedereen op om in dit topic (nogmaals) zijn/haar definitieve album jaarlijst 2011 te plaatsen. Deze lijstjes ga ik vervolgens samenvoegen, zodat ik namens ZM er een top 50 van ga maken die vervolgens op de frontpage zal verschijnen (zie bijvoorbeeld
2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005 en 2004).

De usual opmerkingen vooraf:

- Graag niet teveel slowchatten tussen de lijstjes door, zodat ik een beetje overzicht kan houden;
- Het album moet in 2011 uitgekomen zijn;
- Uiteraard is het maar toegestaan om één lijst te plaatsen. Dit zal nauwkeurig in de gaten worden gehouden;
- Ivm vorige punt: je moet geregistreerd zijn bij ZM vóór vandaag 10-12-2011. Dit om dubbele registraties via andere IP adressen tegen te gaan.
- Graag je lijst uiterlijk zaterdag 7 januari 2012 plaatsen!!! De uitslag zal daarna spoedig op de FP geplaatst worden;
- Graag volledige titels;
- MAXIMAAL EEN TOP 20 IS TOEGESTAAN! MINIMAAL 10. Lijstjes korter dan 10 worden geschrapt;
- Geen re-releases, geen boxsets, geen DVD's, geen verzamelaars, geen live-albums en geen mini's/singles/demo's. Hier doen we bij echte twijfelgevallen natuurlijk niet moeilijk.
- Mocht je je in dit topic geplaatste lijst willen wijzigen, quote dan aub je lijst en plaats je nieuwe lijst als reactie op je eigen quote.. Dit zodat ik niet steeds hoef terug te zoeken. Mailen mag natuurlijk ook. Zie profiel.

Succes en bedankt voor de moeite alvast en voor het in acht nemen van bovenstaande punten!
Uiteraard hoop ik weer op zoveel mogelijk reacties voor een zo nauwkeurig mogelijk overzicht van onze (goeie) smaak hier op ZM!

Hier alvast het goede (en enorm voorlopige, zelfs de no.1 staat niet vast...) voorbeeld van ondergetekende:

1 Leprous - Bilateral
2 Deafheaven - Roads to Judah
3 Vallenfyre - A Fragile King
4 Primordial - Redemption at the Puritan's Hand
5 Benighted - Asylum Cave
6 Helheim - Heidindomr ok Motgangr
7 The Atlas Moth - An Ache for the Distance
8 Virus - The Agent that Shapes the Desert
9 3 - The Ghost You Gave to Me
10 Maybeshewill - I Was Here for a Moment, Then I Was Gone
11 Ulcerate - The Destroyers of All
12 Origin - Entity
13 Blood Ceremony - Living with the Ancients
14 Execration - Odes of the Occult
15 Textures - Dualism
16 Kampfar - Mare
17 Obscura - Omnivium
18 Solstafir - Svartir Sandar
19 Craft - Void
20 Nader Sadek - In the Flesh


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2012 21:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

euhm... probleem?


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-01-2012 21:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik vind het lullig om elk jaar hetzelfde te moeten zeggen maar jullie hebben het weer allemaal fout.

Het correcte antwoord op de vraag wat de beste platen van 2011 zijn luidt:

01. 40 Watt Sun - The Inside Room
02. Primordial - Redemption At The Puritan's Hand
03. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller
04. Angizia - Kokon (Ein Schaurig-Schönes Schachtelstück)
05. Kirlian Camera - Nightglory
06. Earth - Angels Of Darkness, Demons Of Light I
07. Paradise Oskar - Sunday Songs
08. Gorki - Research & Development
09. While Heaven Wept - Fear Of Infinity
10. Sonne Adam - Transformation
11. Heretoir - Heretoir
12. Kroda - Schwarzpfad
13. The Waterboys - An Appointment With Mr Yeats
14. SubRosa - No Help For The Mighty One
15. dEUS - Keep You Close
16. Anaal Nathrakh - Passion
17. Deafheaven - Roads To Judah
18. Fumes Of Decay - Devouring The Excavated
19. Samael - Lux Mundi
20. Lifelover - Sjukdom

Verrassing Van Het Jaar:
40 Watt Sun, zelden zo weggeblazen door iets wat totaal onbekend voor me was.

Tegenvaller Van Het Jaar:
Kampfar - Mare

Beste Concerten:

Open Air: At The Gates @ Party.San
Indoor: Primordial @ Doornroosje



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


REIN IN BLOOD
Brewer. Patriot. Boston Lager
Usericon van REIN IN BLOOD
Posted 07-01-2012 22:15 by REIN IN BLOOD (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van REIN IN BLOODQuote dit bericht

01. Primordial - Redemption At The Puritan's Hand
02. Taake - Noregs Vaapen
03. Fen - Epoch
04. Ulcerate - The Destroyers of All
05. Mastodon - The Hunter
06. Revocation - Chaos of Forms
07. Burzum - Fallen
08. Wolves in the throne Room - Celestial Lineage
09. Opeth - Heritage
10. SepticFlesh - The Great Mass
11. Heretoir - Heretoir
12. Falkenbach- Tiurida
13. Shining - VII : Född Förlorare
14. Textures - Dualism
15. Anaal Nathrakh - Passion


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2012 22:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


cvv
Usericon van cvv
Posted 07-01-2012 22:20 by cvv Wijzig reactieProfiel van cvvQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2011 19:08 schreef NecRobert het volgende:
Welke plaat wordt de opvolger van Behemoth - Demigod (2004), Opeth - Ghost Reveries (2005), Satyricon - Now, Diabolical (2006), Primordial - To the Nameless Dead (2007), Enslaved - Vertebrae (2008), Sólstafir - Köld (2009) en Enslaved - Axioma Ethica Odini (2010) als Zware Metalen plaat van het jaar? Kortom, het is weer lijstjestijd!

Ook al bestaat er al een Top (tip) 10 2011 topic, roep ik iedereen op om in dit topic (nogmaals) zijn/haar definitieve album jaarlijst 2011 te plaatsen. Deze lijstjes ga ik vervolgens samenvoegen, zodat ik namens ZM er een top 50 van ga maken die vervolgens op de frontpage zal verschijnen (zie bijvoorbeeld
2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005 en 2004).

De usual opmerkingen vooraf:

- Graag niet teveel slowchatten tussen de lijstjes door, zodat ik een beetje overzicht kan houden;
- Het album moet in 2011 uitgekomen zijn;
- Uiteraard is het maar toegestaan om één lijst te plaatsen. Dit zal nauwkeurig in de gaten worden gehouden;
- Ivm vorige punt: je moet geregistreerd zijn bij ZM vóór vandaag 10-12-2011. Dit om dubbele registraties via andere IP adressen tegen te gaan.
- Graag je lijst uiterlijk zaterdag 7 januari 2012 plaatsen!!! De uitslag zal daarna spoedig op de FP geplaatst worden;
- Graag volledige titels;
- MAXIMAAL EEN TOP 20 IS TOEGESTAAN! MINIMAAL 10. Lijstjes korter dan 10 worden geschrapt;
- Geen re-releases, geen boxsets, geen DVD's, geen verzamelaars, geen live-albums en geen mini's/singles/demo's. Hier doen we bij echte twijfelgevallen natuurlijk niet moeilijk.
- Mocht je je in dit topic geplaatste lijst willen wijzigen, quote dan aub je lijst en plaats je nieuwe lijst als reactie op je eigen quote.. Dit zodat ik niet steeds hoef terug te zoeken. Mailen mag natuurlijk ook. Zie profiel.

Succes en bedankt voor de moeite alvast en voor het in acht nemen van bovenstaande punten!
Uiteraard hoop ik weer op zoveel mogelijk reacties voor een zo nauwkeurig mogelijk overzicht van onze (goeie) smaak hier op ZM!

Hier alvast het goede (en enorm voorlopige, zelfs de no.1 staat niet vast...) voorbeeld van ondergetekende:

1 Leprous - Bilateral
2 Deafheaven - Roads to Judah
3 Vallenfyre - A Fragile King
4 Primordial - Redemption at the Puritan's Hand
5 Benighted - Asylum Cave
6 Helheim - Heidindomr ok Motgangr
7 The Atlas Moth - An Ache for the Distance
8 Virus - The Agent that Shapes the Desert
9 3 - The Ghost You Gave to Me
10 Maybeshewill - I Was Here for a Moment, Then I Was Gone
11 Ulcerate - The Destroyers of All
12 Origin - Entity
13 Blood Ceremony - Living with the Ancients
14 Execration - Odes of the Occult
15 Textures - Dualism
16 Kampfar - Mare
17 Obscura - Omnivium
18 Solstafir - Svartir Sandar
19 Craft - Void
20 Nader Sadek - In the Flesh


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2012 22:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

cvv, gewoon op klikken en dan invullen -


signature


cvv
Usericon van cvv
Posted 07-01-2012 22:23 by cvv Wijzig reactieProfiel van cvvQuote dit bericht

Hierbij mijn 10 beste albums van 2011
1 Riverside - Memories in my Head
2 Opeth - Heritage
3 Tides from Nebula – Earthshine
4 Long Distance Calling- Long Distance Calling
5 Junius - Report from the threshold of Dead
6 Before the Dawn – deathstar rising
7 Insomnium - One for Sorrow
8 Maybeshewill – I was here for a moment, then I was gone
9 Wolverine - Communication lost
10 Russian Circle - Empros
Redelijk wat Postrock, waar helaas iets te weinig aandacht aan besteed wordt.
quote:
Op 10 december 2011 19:08 schreef NecRobert het volgende:
Welke plaat wordt de opvolger van Behemoth - Demigod (2004), Opeth - Ghost Reveries (2005), Satyricon - Now, Diabolical (2006), Primordial - To the Nameless Dead (2007), Enslaved - Vertebrae (2008), Sólstafir - Köld (2009) en Enslaved - Axioma Ethica Odini (2010) als Zware Metalen plaat van het jaar? Kortom, het is weer lijstjestijd!

Ook al bestaat er al een Top (tip) 10 2011 topic, roep ik iedereen op om in dit topic (nogmaals) zijn/haar definitieve album jaarlijst 2011 te plaatsen. Deze lijstjes ga ik vervolgens samenvoegen, zodat ik namens ZM er een top 50 van ga maken die vervolgens op de frontpage zal verschijnen (zie bijvoorbeeld
2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005 en 2004).

De usual opmerkingen vooraf:

- Graag niet teveel slowchatten tussen de lijstjes door, zodat ik een beetje overzicht kan houden;
- Het album moet in 2011 uitgekomen zijn;
- Uiteraard is het maar toegestaan om één lijst te plaatsen. Dit zal nauwkeurig in de gaten worden gehouden;
- Ivm vorige punt: je moet geregistreerd zijn bij ZM vóór vandaag 10-12-2011. Dit om dubbele registraties via andere IP adressen tegen te gaan.
- Graag je lijst uiterlijk zaterdag 7 januari 2012 plaatsen!!! De uitslag zal daarna spoedig op de FP geplaatst worden;
- Graag volledige titels;
- MAXIMAAL EEN TOP 20 IS TOEGESTAAN! MINIMAAL 10. Lijstjes korter dan 10 worden geschrapt;
- Geen re-releases, geen boxsets, geen DVD's, geen verzamelaars, geen live-albums en geen mini's/singles/demo's. Hier doen we bij echte twijfelgevallen natuurlijk niet moeilijk.
- Mocht je je in dit topic geplaatste lijst willen wijzigen, quote dan aub je lijst en plaats je nieuwe lijst als reactie op je eigen quote.. Dit zodat ik niet steeds hoef terug te zoeken. Mailen mag natuurlijk ook. Zie profiel.

Succes en bedankt voor de moeite alvast en voor het in acht nemen van bovenstaande punten!
Uiteraard hoop ik weer op zoveel mogelijk reacties voor een zo nauwkeurig mogelijk overzicht van onze (goeie) smaak hier op ZM!

Hier alvast het goede (en enorm voorlopige, zelfs de no.1 staat niet vast...) voorbeeld van ondergetekende:

1 Leprous - Bilateral
2 Deafheaven - Roads to Judah
3 Vallenfyre - A Fragile King
4 Primordial - Redemption at the Puritan's Hand
5 Benighted - Asylum Cave
6 Helheim - Heidindomr ok Motgangr
7 The Atlas Moth - An Ache for the Distance
8 Virus - The Agent that Shapes the Desert
9 3 - The Ghost You Gave to Me
10 Maybeshewill - I Was Here for a Moment, Then I Was Gone
11 Ulcerate - The Destroyers of All
12 Origin - Entity
13 Blood Ceremony - Living with the Ancients
14 Execration - Odes of the Occult
15 Textures - Dualism
16 Kampfar - Mare
17 Obscura - Omnivium
18 Solstafir - Svartir Sandar
19 Craft - Void
20 Nader Sadek - In the Flesh


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2012 22:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ook goed

WELL DONE


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2012 22:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

cvv, deze lijst telt niet mee, geen EP's, die Riverside is een EP. dus heb je er maar 9 en je moet er minstens 10 hebben

komaan, een andere erbij, je kunt het!

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-01-2012 22:25]


signature


DriverXL
Usericon van DriverXL
Posted 07-01-2012 23:59 by DriverXL Wijzig reactieProfiel van DriverXLQuote dit berichthttp://www.myspace.com/bertwin1970

1. Deven Townsend Project - Deconstruction
2. leprous - Bilateral
3. Fair to Midland - Arrows and Anchors
4. Opeth - Heritage
5. Krux - III-He who sleeps amongst te Stars
6. Tesseract - One
7. Vallenfyre - A Fragile King
8. Die Apokalyptischen Reiter - Moral uns Wahnsinn
9. Unexpect - Fables of Sleepless Empire
10. Revocation - Chaos of Forms


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-01-2012 1:44 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Nou, wie is de winnaar? :p


Zenial


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-01-2012 2:00 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 1:44 schreef Zenial het volgende:
Nou, wie is de winnaar? :p


Ik ben heel erg benieuwd, want er is niet echt een ekte ekte topfavoriet van iedereen. Heb Benighted erg vaak tegen zien komen in veel lijstjes, dus ik denk dat die de top 10 wel zal halen.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-01-2012 2:28 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 2:00 schreef iPim het volgende:
Benighted


Nooit van gehoord.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-01-2012 2:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 2:28 schreef Onweerwolf het volgende:
Nooit van gehoord.


Ja maar jij luistert naar Spinvis dus dat maakt niet uit.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-01-2012 2:30 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 2:29 schreef iPim het volgende:
Ja maar jij luistert naar Spinvis dus dat maakt niet uit.


Die mag je uitleggen knullemans.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-01-2012 2:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 januari 2012 2:28 schreef Onweerwolf het volgende:
Nooit van gehoord.


Kennismaking:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1330165?hl=benighted

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-01-2012 2:38]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-01-2012 10:01 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 2:00 schreef iPim het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd, want er is niet echt een ekte ekte topfavoriet van iedereen. Heb Benighted erg vaak tegen zien komen in veel lijstjes, dus ik denk dat die de top 10 wel zal halen.
Winnaar heeft anders wel 222 punten meer dan de nr 2


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-01-2012 11:16 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

*spannendddd*


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 08-01-2012 11:31 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Primordial zuigt negerlullen!!!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-01-2012 12:51 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Even mijn lijstje opgezocht voor die opmerking he?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-01-2012 13:06 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 2:30 schreef Onweerwolf het volgende:
Die mag je uitleggen knullemans.


dat je waarschijnlijk onder de spreekwoordelijk rots hebt gelegen


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-01-2012 13:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 08-01-2012 13:16]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen