|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Knekelhuisdisco presents: 17th of February @ Winston Kingdom - Amsterdam. Deafheaven from San Francisco, USA, will be headlining this night. The band caused quite a stir in the international blogosphere with their absolutely intense album Roads to Judah (Deathwish Inc.) and will end up in a lot of year-end lists. Think: fiercely heavy, yet intensely gorgeous mixing elements from black metal, shoegaze and postrock played with hardcore punk fury. Imagine My Bloody Valentine and Explosions In The Sky members deciding to make an album after listening to Darkthrone’s Transilvanian Hunger. It ended up 22nd at Pitchfork’s best-of metal list of 2011 and mentioned: “if they toured with Liturgy, web boards would implode”. See for yourself. Hierophant from Italy accompanies Deafheaven on this tour. Their sound is black, slow, ferocious doomy crustpunk and they will crush your skull. Local anti-heroes Fire Walk With Us will definitely start the evening with a bang. Come early, the party starts at 19:30 hours. €10,- entrance (you can order tickets online at: http://www.winston.nl/club/party-booking ) Facebook: http://www.facebook.com/events/261638260559062/ Deafheaven:http://deafheavens.bandcamp.com Hierophant: http://www.facebook.com/HIEROPHANTKVLT Fire Walk With Us: http://firewalkwithus.bandcamp.com/ |
|
Vet! Wel jammer, Massacre speelt dan in de Dynamo. Zijn er nog andere data in NL? |
|
Goede flyer. :') You have time. You are doing fine. |
|
Oh hier ga ik wel ff kijken denk ik! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: + manmanman |
|
:') Deafheaven: Dat is toch enorme Hot Topic- / hipster- / shoegaze-achtige meuk? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Vette plaat hoor, die Roads To Judah. Gig klinkt wel interessant, maarre, de Winston, ergens in mijn achterhoofd komt de naam "Rouwend In De Mist" bij me op. Die draait daar toch niet aan de knoppen he?! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Enorm Sesamstraat, zo'n term als Knekelhuis Disco. Je ziet Graaf Tel en zijn vrouw gewoon voor je. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Eerlijk is eerlijk, ik heb het geen goede kans gegeven. Anderhalve track van die plaat beluisterd, vervolgens maar geconcludeerd dat het niet het soort black metal is waar ik graag naar luister. Dat Krallice-WitTR-Liturgy-hoekje is niet echt aan mij besteed. :/ En wat RIDM betreft.. geen idee, zou best kunnen. Hoe is het inmiddels met Misty Mourning? :') Eén keer in de Winston geweest voor een concertje (White Hills + Pontiak), mankeerde overigens niks mee. Prima avondje! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Ik ken geen van de 3 bands, maar als er obscure en illustere bandjes hier in de buurt spelen ga ik graag kijken. De Winston is niet bepaald het podium voor zulke bands, maar bij gebrek aan beter moet het maar haha. Ik heb Kip Winger eens in de Winston gezien, ken je nagaan wat voor tent het is! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Pre-sent als het goed is! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Waarom staat er een plaatje van Darkthrone op de flyer? |
|
quote: Dat is hipster Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Sonic Cathedrals Vol. XXVII Curated by DEAFHEAVEN TRACKLIST: panopticon – aptgangr darkthrone – skald av satans sol bosse-de-nage – untitled petrychor – dryad (i make my home) coldworld – dream of a dead sun walknut – motherland ostenvegr burzum – beholding the daughters of the firmament alcest – printemps emeraude hate forest – to those who came before us valfunde – ‘serenade’ de verlaine kylesa – between silence and sound dystopia – backstabber morbid angel – he who sleeps www.cvltnation.com/sonic-cathedrals-vol-xxviicurated-by-deafheaven/ |
|
Nou, aangezien Massacre niet doorgaat, toch maar effe kijken wat er hier mogelijk is. |
|
ik ga ze in Antwerpen zien in de Kavka Horns up! |
|
quote: Hoe is de kavka? Staan paar goeie shows daar waar ik graag heen zou gaan ,maar het is erg moeilijk bereikbaar. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Leuke zaal en meestal goed geluid. Met openbaar vervoer valt het nog wel mee om daar te geraken, maar met de wagen is het wel een hele opdracht (hoewel er vlak daarover wel een (dure) ondergrondse parking is) Horns up! |
|
aanwazig ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: De faalhaas komt naar Amsterdam, dat moet ik zien 5 Euro's? Op je muil!! |
|
wordt vast gezellig Sgeiterdt ... hoe de hazen lopen ... |
|
Deafheaven was machtig! Horns up! |
|
quote: Hoe was die zaal? Was ook samen met... La Dispute? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Gaaf, ik heb enorm zin in deze gig. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wou ze gister checken in Antwerpen maar door het weer afgehaakt. Misschien in Ieper of Amsterdam nog een poging wagen als ik dan kan. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |