IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Diabolic Volgende pagina
Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 13-05-2002 20:29 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

Wat vinden jullie van deze band??
Ikzelf heb Subterraneal Magnitude en Vengeance Ascending.
Subterraneal schopt vet kont, maar Vengeance Ascending vond ik toch wat minder, minder gevarieerd. Voor degenen die ook Supreme Evil in hun bezit hebben: Is ie 't aanschaffen waard??

Drink met matuh............., nooit alleen.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-05-2002 20:43 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Supreme Evil vind ik qua sound zelfs BETER klinken dan de laatste 2.
En indien mogelijk moet je zeker de MCD "City of the Dead" aanschaffen
(Ik moet 'm nog zien te vinden nl.)

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 13-05-2002 21:24 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2002 20:43 schreef MBMarduk het volgende:
Supreme Evil vind ik qua sound zelfs BETER klinken dan de laatste 2.
En indien mogelijk moet je zeker de MCD "City of the Dead" aanschaffen
(Ik moet 'm nog zien te vinden nl.)

Kvind DIABOLICAL beter

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-05-2002 23:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 mei 2002 21:24 schreef Lord Belial het volgende:
Kvind DIABOLICAL beter

Da's totaal anders; die zitten veel meer richting de Gothenborg sound.

Ook niet verkeerd trouwens...

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 13-05-2002 23:47 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

DiabolicAL <==> Diabolic
Big difference!
Diabolic crack nuts!
Diabolical are crack-nuts. (ik vind er niks aan maar anderen vinden hen wel rulen...)

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 13-05-2002 23:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 mei 2002 23:47 schreef MBMarduk het volgende:
DiabolicAL <==> Diabolic
Big difference!
Diabolic crack nuts!
Diabolical are crack-nuts. (ik vind er niks aan maar anderen vinden hen wel rulen...)

En Diabolical masquerade?
En Diabolus Rising?
En Diabolical summonings?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 13-05-2002 23:52 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Die andere 3 (had ik al gelezen in een andere post) ken ik niet.
Maar die waren toch ook niet ter sprake

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 13-05-2002 23:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 mei 2002 23:52 schreef MBMarduk het volgende:
Die andere 3 (had ik al gelezen in een andere post) ken ik niet.
Maar die waren toch ook niet ter sprake

Ik wou eigenlijk weten of je nog 3 andere varianten wist op 'crack nuts'.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 13-05-2002 23:56 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

AhA!! Kwartje bleef ergens steken

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 11-08-2002 12:49 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

GVD ik heb een hele zooi nummers op allerlei samples, maar nooit echt de moeite genomen om er naar te luisteren... maar jeuzes wat een muzikanten!! Echt een van de betere death metal bands....

Gaan maar eens snel de 3 albums aanschaffen!!

Ik, Wil Schuurman

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-08-2002 13:13 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik moet zeggen, ik vind er geen fukk aan. ik heb Vengeance Ascending gekocht op de CDbeurs in Utrecht, dat is echt den miskoop van mijn leven geweest (tot nu toe )

Iedereen is helemaal lyrisch over deze gasten, en er word gezegd dat ze een "gevaar" voor Morbid Angel en Nile en de andere grotere Death Metal bands. blergh, ik vind het echt trois keer niks.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 11-08-2002 13:17 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Aerodis; als je die cd kwijt wil.... dan moet je even bij mij aanbellen ik wil 'em namelijk wel van je... als je hem zo kut vind

Ik, Wil Schuurman

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-08-2002 13:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Wow! Claimen een threat voor Nile te zijn? Dat moet gecheckt worden.
Is een bepaalde FTP er bekend mee?

Psychoblast
Thrash is back
Usericon van Psychoblast
Posted 11-08-2002 13:21 by Psychoblast Wijzig reactieProfiel van PsychoblastQuote dit bericht

Ik vind Diabolic zeker zeer geweldig, helaas heb ik alleen 'Subteraneal magnitude'.

Thus spoke the night spirit....

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-08-2002 13:25 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2002 13:18 schreef Slechtheid het volgende:
Wow! Claimen een threat voor Nile te zijn? Dat moet gecheckt worden.
Is een bepaalde FTP er bekend mee?

zij claimen dat niet, en het lijkt in de verste verte niet op Nile óf Morbid Angel. Maar in de Mindview schreven ze dat

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-08-2002 13:27 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2002 13:13 schreef aerodis het volgende:
Iedereen is helemaal lyrisch over deze gasten, en er word gezegd dat ze een "gevaar" voor Morbid Angel en Nile en de andere grotere Death Metal bands. blergh, ik vind het echt trois keer niks.

De Mindview is niet iedereen.
Naja, dan hoef ik ze ook niet te checken.

Twone
Usericon van Twone
Posted 11-08-2002 18:16 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

idd een goede groep, ik heb Subterraneal Magnitude(promo) en Vengeance Ascending. kvind Vengeance iets beter dan Sub..er zitten enkele moooie solos tussen. en Aantar Coates, drummer, wat is die snel met dubbele bass zeg jammer genoeg issie niet altijd even strak...

btw Diabolic komt naar Hof Ter Lo in Novermebr dacht ik

[Dit bericht is gewijzigd door Twone op 11-08-2002 18:16]

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 14-08-2003 2:07 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ik zit hier Vengeance Ascending te luisteren.

Dikke heersch zeg!
De kwaliteit zuigt big time maar toch pakt het me wel.

Die bass drums...

Ook nog even vaker luisteren.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 14-08-2003 2:29 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2002 13:25 schreef aerodis het volgende:
zij claimen dat niet, en het lijkt in de verste verte niet op Nile óf Morbid Angel. Maar in de Mindview schreven ze dat

No way! Nile zit vol met weirdo walk-like-an-evil-egyptian samples en Morbid Angel heeft geen snelheid meer.
Diabolic is gewoon razendsnelle DEATH fukkin' METAL zonder poespas.
Meer in de richting van Krisiun dus.

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 16-08-2003 21:35 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2003 2:29 schreef MBMarduk het volgende:
No way! Nile zit vol met weirdo walk-like-an-evil-egyptian samples en Morbid Angel heeft geen snelheid meer.
Diabolic is gewoon razendsnelle DEATH fukkin' METAL zonder poespas.
Meer in de richting van Krisiun dus.

Hell yeah!
Razendsnel is het zeker en dan die gunts, lekker kortaf. Hoewel het qua diepte niet van verder komt dan z'n slokdarm maar toch past 't wel weer bij de muziek.
En inderdaad 'zonder poespas', gewoon gaan met die spreekwoordelijke banaan! Heerlijk.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 17-08-2003 20:40 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Vette band. Volg ze al vanaf het begin. Wie ze nog niet kent mist in mijn ogen/oren iets.
Voor degenen die het wel kent:

Infinity Through Purification >> Nieuwe album is klaar en wacht op de release datum.

www.diabolicblastmasters.com

Buried_Alive
Posted 17-09-2003 22:57 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

There is an extreme force emerging from the Tampa area that is prepared to annihilate anything that crosses its path. This volatile quartet is known as DIABOLIC, and after developing a rabid underground following, the group have returned with a revamped line-up and are out for blood. The new line-up hit the famed Sonic Ranch Studios in July with acclaimed producer Neil Kernon (Cannibal Corpse, Nevermore, Testament) behind them. These sessions produced the group’s most pummeling offering. Their new effort, Infinity Through Purification, is a blistering eight-track offering that pushes the musical boundaries beyond what was previously thought humanly possible. Through an array of hyperblast beats, scorching dual guitar leads, destructive harmonies and commanding guttural vocals, the mighty DIABOLIC easily prove they are one of the most extreme American death metal bands around today. The group’s dynamic new album is set for an October 21st release.

Nieuw nummer van de cd: http://www.centurymedia.com/foryou/gv/diabolic-FromTheAstralPlaneEntwinedWithInfinity-InfinityThroughPurification.mp3

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-09-2003 23:09 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Zo!!! Dat nummer klinkt errug lekker!

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Buried_Alive
Posted 17-09-2003 23:11 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Helemaal niks mis mee. Al hoewel ik de strot van Paul Ouelette wel mis, maar dat maakt de muziek meer dan goed.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-09-2003 0:46 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Fucking heerschband!
Vooral het nummer "All Evils Inside" (die sooolooooo's! ) op Vengeance Ascending en het openingsnummer (ben titel ff kwijt) van Subterraneal Magnitude.

Supreme Evil mag er trouwens ook weeze.

Kan niet wachten op de nieuwe plaat!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 18-09-2003 12:05 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

WAs diabolic niet uit elkaar ofzo??

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com