|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
__________ Zijn der hier ook mensen die deze band luisteren? iig een aanrader ! __________ http://www.angelfire.com/ct3/krohm/main.html Mp3 http://search.mp3.com/bin/search?query=krohm [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 03-10-2002 20:28] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Plaatjes vanaf Angelfire werken niet Heos. |
|
wel Krohm dat het plaatje het niet doet.. Suck my piss |
|
Hmmm... Ga ik ook even checken! quote: Hmm, heb je mn lijst al bekeken |
|
Nee compleet vergeten *kijkt even* maar ik zie er geen Krohm op staan (ga gelijk ff verder kijken hoor) |
|
quote: Nee, sorry... Het was ook niet zo van: 'zoek je Krohm? Kijk effe in mijn lijst', maar zomaar van: kijk effe |
|
Ik luister nu krohm - Veneres Call.mp3, doet wat aan Shining denken vind ik, erg rustig en wat gladder dan ik het had verwacht... Is dit nummer representatief? |
|
ik dacht dat er een nieuwe cd van hun uitkwam deze tijd... maar merk nog niks? weet iemand meer? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Deze komt dacht ik deze maand nog uit via Selbstmord. Ik heb trouwens voor de liefhebber nog de 10" in de aanbieding. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: crown of the ancients? ... heb'k al I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
NIET RECHT, MAAR KROHM!!!!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ah, er is al een draad over deze heerschende band. Krohm vind ik absoluut een van de betere BM-bands van het ogenblik. De depressieve en grimmige sfeer errond is gewoon topklasse. Selbstmord Services is wat mij betreft stilletjesaan een label aan het worden waarvan ik alles blind kan kopen. "I find your lack of faith disturbing." |
|
alweer black metal. krijgen jullie daar nou nooit eens genoeg van ? |
|
quote: Check zijn aantal post!! ban hem!! (1488 ) |
|
quote:en ik heb een tijd gedacht dat je zo into BM was door je nickname Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ROFL http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
iemand al de nieuwe cd geluisterd? Hij is te downloaden op soulseek "a world through dead eyes" ben benieuwd I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
check, nu bezig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Selbstmord stopt ermee, dus zal nog wel tijdje duren vooraleer die Krohm uit is. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
jah voordat ie te koop is zal idd nog wel ff duren, dit heeft anders ook lang geduurd I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Die mini is een klein meesterwerk. Lekkere ouderwetse black metal zoals die begin jaren 90 werden gemaakt ja. |
|
quote: Zeker een sfeerrijke band. Kluister nu A world through dead eyes. USBM en zeker niet slecht, wel een tikkeltje depri en melancholisch. |
|
'tikkeltje depri' vind ik wat te zacht uitgedrukt, zeg maar gewoon 'deprimerend' , a world through dead eyes is een meesterplaat met veel gevoel en pikzwart maar vooral deprimerend aanrader is het zeker, al past het niet echt bij deze zomer maanden. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
nouja deprimerend vind ik beetje overdreven, in mijn ogen is het ook een tikkeltje. Maar het heerscht wel! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |