|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: so?? zoals ik zei in de desbetreffende quote.. Suck my piss |
|
tja ik heb me toen rotgelachen tijdens die koeienharten opensnijen omdat er 2 ruzie kregen en met stukjes koeienhart gingen gooien, maar echt nodig vondt ik het niet (getekend plaatje is duidelijker als zoon klomp vlees) My madness, my sadness |
|
dieren ontleden??, geen problemen mee zoals je ziet wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Heb ik gedaan! |
|
leuke foto |
|
zal eens kijken of ik foto's van mijn skeletten kan vinden..... Suck my piss |
|
Ontiegelijk loos, tenzij je er een vervolgstudie in wilt doen. Waarom zou iemand die, zeg, de administratieve kant op gaat een koe (bij wijze van spreken) moeten ontleden? |
|
Nou ja, je gaat naar school, daar leer je allemaal dingen waar je later niks mee zult doen (behalve dan breed ontwikkeld zijn -- of niet). En als je biologie hebt gekozen, dan leer je hoe een beest in elkaar zit. Als je wiskunde kiest, leer je partiëel integreren -- wat heb je daaraan, als je later de thuiszorg ingaat? Same case. |
|
Hmm ja, maar waarom leren ze je dan niet gewoon bierkunde of zo op school. Daar heb je later misschien net zo veel/weinig aan. |
|
quote: Precies omdat het in realiteit minder duidelijk is! Iemand die (natuur-)wetenschappen verder gaat studeren, moet leren observeren: als je denkt dat alles er zo uit ziet als op de prentjes, was je beter klein boeboeleke gebleven . Als je nooit hebt geleerd hoe te observeren en waar je moet op letten, zal je nooit iets kunnen herkennen. Maar dat kan inderdaad ook met eens beest voor een hele klas, als iedereen maar kan volgen. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: Ik vind het onzin om voor een les een dier te moeten ontleden. Zeker als het dier voor die reden dood moest worden gemaakt. Als er nou een dood dier wordt gevonden, vind ik het een ander verhaal... Maar ja, dat gaat dan vast niet snel genoeg (ik bedoel: er liggen niet -tig dooie ratten/muizen voorhanden die aan een natuurlijke dood zijn overleden.) If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Partieel integreren krijg je niet op de middelbare school . Maar ja een beetje algemene ontwikkeling is wel handig ja. |
|
van de leraar afkijken of uit een boek lezen, leer je dus niks auto rijden o.i.d. leer je toch ook niet door te kijken hoe je instructeur het doet of door "hoe rijd ik auto?" te lezen?? en het is helemaal bekrompen om te gaan zeggen dat je het niet erg vindt dat er dieren voor consumptie gedood worden voor jouw stukje vlees, en dan problemen gaan lopen maken voor die paar kikkers of muizen [Dit bericht is gewijzigd door Meshuggah op 04-10-2002 15:17] met0l! |
|
quote: Jamee!! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
op universiteiten kun je gewoon weigeren om dierproeven doen. zijn allemaal computerprogramma's voor. theoretisch gezien mogen ze je niet dwingen echte dieren te ontleden (is sinds een jaar of 2 een wet voor geloof ik) |
|
Niemand kan je in principe dwingen iets te doen. Soms kunnen daar consequenties aan vast zitten. Maar met 'gewetensbezwaren' kom je overal onderuit. |
|
Kijk, iedereen moet het zelf maar weten. Maar wat een heibel om een fucking kikker, als ze nou zeehondjes open snijden op school. BLASTBEATS FOREVER |
|
Kijk kikkers zijn er zat, maar gewoon het onnodige eraan Wat is het nut om kikkers te ontleden? Ik zie daar echt geen zinnig nut in .. |
|
Ik had al zo'n vermoeden dat deze vraag eraan ging komen. Kijk, de interesse moet toch ergens gewekt worden. Je bent een kikker aan het opensnijden en je bedenkt je dat je dit interessant vindt. Dan is toch de interesse gewekt om dierenarts of chirurg of weet ik wat te worden. Of althans er voor te gaan leren. [Dit bericht is gewijzigd door EvilPietje op 04-10-2002 17:15] BLASTBEATS FOREVER |
|
Doe het dan in kakkerlakken, dat is tenminste echt ongedierte |
|
quote:lijkt me lastig opensnijden en nog moeilijer te ontleden. word zo'n gepriegel Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Lijkt me wel komisch eigenlijk .. *SPLETSCH* |
|
quote:rollen al die vieze eitjes over de grond.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hahahaha alle leerlingennkotsend over de vloer mwuahaha, stukken beter als die saaie kikkers ! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |