|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: smijten met koeieogen en kippehartjes was altijd het hoogtepunt van de les hehehehe Je moeder. |
|
We hebben wel een keer een schapenhart ontleed, was wel geinig. HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
GODVERDOMME, elke keer als ik de Active Topics aan het browsen ben en m'n oog valt op deze topic lees ik "Dier-ontlastingen". |
|
quote: Da's mogelijk een hint dat je naar de wc moet . Wij hebben dit soort dingen trouwens bij biologie nooit mogen doen . |
|
Wij hadden kuikentjes: eerst allemaal in een frietpot (gevuld met ether, helaas) om ze te verdoven en dan maar beginnen snijden: "Meneer, U bent toch zeker dat de mijne dood is?", waarop ik z'n koppie er prompt moest afsnijden, was wel fun trouwens, beetje poppenkast. Maar kikkers? Neen, dat kan helemaal niet... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
wij moesten planten ontleden....ook mooi |
|
Dieren ontleden???? Dat is gewoon ultiem grind man! [Dit bericht is gewijzigd door elmar op 04-10-2002 23:55] |
|
quote: Uiteraard geef ik er de voorkeur aan om zielige exemplaren van de menselijke soort zoals jij publiekelijk heel langzaam dood te martelen, maar een beestje uit elkaar halen en het daarbij zo lang mogelijk te laten lijden vind ik natuurlijk ook bijzonder aangenaam. Jezus, wat ben jij een triest mannetje... |
|
als we geen dieren zouden ontleden zouden we ze ook niet kunnen "redden" bij ziektes ed. dierenartsen enzo dan he. bedoel om te weten hoe een hond werkt moet ie eerst uit elkaar geplukt worden. hebben ze met mensen ook gedaan, anders hadden we nu nog steeds niet geweten hoe een menselijk lichaam in elkaar stak |
|
Jaah, maar die mensen waren toen wel al gewoon doodgegaan ofzow... |
|
quote: ze ontleden toch ook geen levende dieren |
|
quote: Helemaal correct, al volstaat het vaak om dode dieren en mensen open te snijden. Bijkomend voordeel is dan ook dat je niet meteen helemaal onder het bloed zit als je per ongeluk een slagader raakt |
|
quote: Ik ben het wel met je eens, maar op school met z'n dertigen allemaal een vis ontleden lijkt mij niet echt nuttig en onnodig! Don't blush when I rip you open |
|
quote: ... let op... dat gebeurt wel hoor, allicht niet op school nee. Ze doen ik ieder geval wel proeven op levende dieren... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 05-10-2002 0:06] |
|
quote: Bij mij op school mocht dat niet eens, zelfs niet toen we het speciaal hadden aangevraagd als extra opdracht... |
|
wij moesten op de middelbare school zo'n hart onleden, een vis en koeiogen... er werd veel gesmeten en weinig ontleed (op de manier waarop het moest) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Bij mij op de middelbare school kwamen dat soort proeven regelmatig voor. Vis, kikker, koeieoog ontleden, schapenlongen opblazen etc. Ik heb dit dus altijd geweigerd. Don't blush when I rip you open |
|
quote: we hebben het niet over proeven doen, maar over ontleden. groot verschil aangezien proeven veelal voor commerciele doeleinden worden gedaan. en ontleden ook ik het voordeel van het beestje kan zijn (als je een diergeneeskunde opleiding doet bijvoorbeeld) |
|
quote: wij mochten 1 keer toekijken hoe de leraar een vis ontleedde, dat was alles |
|
Op dit moment wordt er nog ontzettend verdergeëxperimenteerd op dieren in universiteiten. Daar zou ik NOOIT aan willen meewerken. Hoe komt het dat er nog mensen zijn die dat zonder gewetensbezwaren wel kunnen?? labo-apen Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Achja, ze worden mishandeld voor menselijke geneugten. Hetzelfde als varkens fokken voor het vleesch. Kan er niet wakker van liggen. |
|
ik vind het gewoon niet kunnen, net zoals elke dierproef. |
|
Mijn broer & zus hebben op dezelfde school als ik nog koeieogen ontleed. Ik echter niet want dat is tegenwoordig verboden ivm ziekteverspreiding dacht ik. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ach... laten we dan nog maar wat mensen ontleden, daarvan zijn er ook zat op de wereld. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |