|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: VERTEL DAN WAT HET WAS. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
dierenontleding..? neuh, vind het prima, kan toch niet alles virtueel doen. ofja, beter gewoon die kikkers pakken. |
|
quote: Precies..... zolang er maar niet speciaal dieren voor gedood worden, doen we bij mensen toch ook niet!!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
nouja met muizen en ratten zijn ze een stuk minder voorzichtig daarin... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat zal ik vast dit jaar op school veel gaan doen Het is de lichtinval ;') |
|
wat doe je voor opleiding dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ga dit jaar met nieuwe opleiding beginnen, Laboratorium Techniek: Life science Moet dus eerst weefsels onderzoeken op ziektes enzo en als ik in jaar 2 zit dan ga ik de richting Life science op en hoop ik forensisch onderzoeker te worden Het is de lichtinval ;') |
|
quote:En dan durf je een kots-smiley bij je post daarvoor te zetten? Lijkt me toch dat uit de naam van de opleiding overduidelijk blijkt wat de bedoeling is! Sterker nog, ontledingen lijken me een cruciaal deel van de opleiding, wat zoek je daar als je er van moet kotsen dan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ah de CSI kant op maar volgens mij krijg je niet veel ontleed practica hoor, voor biologie heb ik alleen maar een haai, een worm en een sprinkhaan moeten ontleden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nou het idee om in varkens enzo te snijden is wel ranzig.. Visjes en kikkers enzo geen probleem maar grotere beestjes.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Dan hoop ik dara toch wel een klein beetje op haha Het is de lichtinval ;') |
|
quote: jij gaat dus niet de secties verrichten ik denk dat dat best wel meevalt als je er eenmaal aan begint, toen ik aan de haai begon dacht ik ook dat het erg veel zou voorstellen maar dat valt reuze mee. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: nu nog niet nee maar dat zal vas wel aan de orde komen.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: sorry mijn reden was dat ik het niet ok vind als dieren worden doodgemaakt voor andere redenen dan het overleven voor de jager zelf, dus voor eten, voor bont (voor mensen die het ECHT nodig hebben Inuits enzo) en niet omdat iemand nieuwsgierig was naar wat er in een kikker gebeurd ofzo, want die beesten kreeg je levend op tafel, met een glazen pot en een watje die je in choloform mocht duwen,... om vervolgens het beestje te laten inslapen en daarna uit elkaar te snijden.... Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool... |
|
Ook nog iemand die weleens in mensen moet snijden? Volgend studiejaar moet ik een aantal keer de hersenen van een mens gaan bestuderen. Dat lijkt me wel een aparte ervaring! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Stoer. Vroeger wel paardeogen ontleed. Mja, interessant. Een maat van me jatte ze btw mee en stopte die stiekum in broodtrommels van brugsmurfjes. |
|
hahahah, jammer genoeg heb ik dit nooit mogen doen, kwam niet verder dan fruitvliegjes kruisen... en daarna high door de school lopen... Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Nja, ik zei dus wel degelijk dat ik de lijn extreem ver doortrok. Maar het hele lessenpakket wordt ook helemaal niet aangeboden. Het is ja of neen. Is het neen, principieel en moraal best maar gradueel gezien: sorry, je bent gebuisd. Zelfde met dieren, eerlijk en al dan niet spijtig genoeg. Kan men niet aandoen. Indien deel van het lessenrooster, doen, anders blijven zitten. En om heel eerlijk te zijn, voor een dood konijn of een dode kikker zou ondergetekende lekker overgaan. |
|
kunnen ze geen mensen uit de gevangenis gebruiken ik vind dieren ontleding iets voor debielen terwijl er genoeg mensen zijn die je kan snijden |
|
zo dan kom je tenminste wat te weten over hoe andere dieren in elkaar zitten... of wil je een gerechtshof voor dieren oprichten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat een stoer topic! ghehe Goh ja... nou mosselen was ik zowiezo niet echt van plan om te gaan eten maar sinds ik ze ooit heb moeten ontleden met biologie wil ik ze al helemaaaaal niet meer hebben! En dat varkenshard was ook wel erg interessant moet ik zeggen... Goh wat is dat leuk als je allemaal kakkers in je klas hebt zeg! Die konden er niet zo goed tegen... En ik maar lekker sniej'n Was zelfs nog een meisje flauw gevallen toen |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |