|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Suuri Shamaani |
|
quote: heet dat project zo? heb je een link? Oud Vuil. |
|
|
|
hehheh, ik bedoelde eigenlijk een off. homepage. en had geen zin om te zoeken. Oud Vuil. |
|
Heb zondag The Oath of Black Blood aangeschaft en die heerst behoorlijk. Tof stemmetje heeft die zanger! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik vind drawing down the moon persoonlijk veel beter dan the oath of black blood! Maar de beste beherit nummer blijft Beast of Damnation van de pic 7'inch uit 1991!! (iets betere geluid namelijk...) |
|
quote: Gelukkig heeft Beherit nooit onder de geluidskwalitiet te lijden gehad Dit slaat nergens op. |
|
Als je er aan kan komen moeje een keer Black Crucifixion "The fallen one of flames" aanschaffen. Heb Holocausto ook aan meegewerkt. Hij is op dit moment alleen uitgebracht op mlp en die is moeilijk te vinden, maar over een tijdje brengen we ook de cd versie uit. Jammer dat zowel Black Crucifixion als Beherit al jaren niet meer bestaan... |
|
Black Crucifixion |
|
quote: Black crucifixion! Heersch! Heb de mlp naar lang zoeken eens weten te krijgen |
|
Ja, we hadden 'm in 1999 uitgebracht, hadden er beter 5000 dan 500 kunnen uitbrengen geloof ik. Zo is ie wel leuker natuurlijk... Cd versie komt met extra foto's en aangepaste layout, dus das ook wel weer leuk. Maar zoals alles gaat dat nog wel ff duren... |
|
O, en Suuri Shamaani was ook alleen maar een projectje van een paar jaar geleden. Die gast draait alweer een paar jaren house als DJ in clubs tegenwoordig. |
|
quote: jajoh??? het kan verkeren. Oud Vuil. |
|
haha, dat kaje wel zeggen. Dacht eigenlijk dat dat algemeen bekend was, het is geloof ik al zo sinds 1996 [Dit bericht is gewijzigd door soulseller op 09-06-2003 23:58] |
|
Op zich vind ik de latere werk van beherit ook niet al te slecht. Ik heb alleen de nummers die op de complete workzzz staan dan. Even kijken of ik de nieuwere ga kopen... |
|
quote: Nu speel je met vuur!!!! |
|
Haha... Felle band, lekker chaotisch! Ik heb hier ergens nog een live tape liggen van een concert ergens in '91. |
|
Ik heb alleen complete worxxx. Al de nr's vind ik hardstikke goed, zelfs die cyber muziek (die wat duisterder klinkt dan de gemiddelde blackmetal band van vandaag). En nog iets wat super koel van beherit is, is dat het niet verveeld (nou mij dan niet). |
|
Ik vind het echt mega kelder geproduceerde herrie.. |
|
ja, het is idd geweldig! Oud Vuil. |
|
wim, probeer cryptic winds(zie mijn topic) ook eens. Zitten flink wat beherit invloeden in. |
|
zal eens loeren. Oud Vuil. |
|
Dit is den duisterste band die ik ken! die sound.. brr, te goed. Tevens vindt ik beherit samen met King diamond een van de beste bands in mijn collectie |
|
Wat een jammere vergelijking om nu King Diamond met deze talentloze bagger te vergelijken. Ik vind een rsuty knife sound wel prettig om aan te horen maar dit is gewoon te brak en er zit weinig creatiefs in. En sfeer? Darkthrone, Mayhem, Immortal, Graveland, Hate Forest en zelfs Mordaehoth hebben sfeer...maar dit? NP: Beherit - Messe Des Morts KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |