|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
saaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiii ik heb ze op x-mas gezien, en na 4 nummers had ik niet door dat ze al bij nummer 4 waren, ik dacht dat ze nog steeds met 1e nummer bezig warne, zo constant het zelfde liedje |
|
Vomitory was live op x-mass zeker gaaf, heb welke cd's heb je van hun? Hier liggen revelation naussea en redemption, die laatste is trouwens een stuk vetter! Trieste gast |
|
quote: jammer voor je Trieste gast |
|
Ik zag de topic titel en hoefde niet eens naar de user te kijken wan het moest wel Styhn zijn. Mja, nogmaals dan:VOMITORY fucking RULES!!! VOMIT-MOREY! 2 zondagen terug nog in de 013 gezien-->very very very neckpain inducing good! |
|
ik heb geen cd's van ze .. na dat concert wil ik niks van ze .. |
|
Vomitory speelt zeker lekkere death metal! Helaas lijken de nummers wel erg veel op elkaar, maar voor de rest Hakkuh |
|
OK, bij X-mass vond ik ze ook wat minder hoor Ik heb ze wel al 3x op minder dan 3 meter afstand meegemaakt van begin tot einde en inderdaad: op X-mass waren ze wat minder. |
|
quote: Kijk, dat vind ik nou juist NIET van ze! Ik heb de eerste 3 albums en als ze live maar 1 seconde van een track spelen weet ik het altijd precies te volgen...Your mileage may vary |
|
quote: hehe geen cd, maar ik heb allemaal zooi op mn computer staan 11.45: restate my assumptions |
|
quote: ?? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Obviously Ik vond de nummers i.i.g. (zeker live) erg op elkaar lijken.. Een keer dacht ik zelfs dat ze hetzelfde nummer 2x speelde die avond Maarja, that's me... Hakkuh |
|
quote: hij bedoelt waarschijnlijk dat jij gewoon heel veel topics ala 'wat vind men van...' opend.. Trieste gast |
|
quote: dat ligt dan denk ik aan jou, want ik kon het perfect volgen 11.45: restate my assumptions |
|
quote: owh 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Ik ook Trieste gast |
|
GOED! Heb ze helaas slechts deze week voor 't eerst gehoord (lang leve ZM forum!), dus de concerten in NL van ze een paar weken terug gemist. I have dreamt the dreams that will come true |
|
Supervette band. Op x-mass ook enorm heerschend. Jammer dat de laatste cd een beetje tegenvalt. De drie eerdere zijn wel beter. |
|
saaie kut band |
|
Vomitory is prima te volgen inderdaad. Iedereen gewoon 'Redemption' halen, en niet verder zeiken. |
|
Zo, geld binnen Dwaalie? |
|
Sáááái.... 2 X live gezien allebei oersaai Ik, Wil Schuurman |
|
vomitory is te gek. ik ken de allerlaatste helaas nog niet. |
|
quote: wist je dat vomitory voor elke nummer de zelfde riffjes en drumpartijen gebruiken? No meat is sweater |
|
quote:Die is een stuk minder, saaiere arrangementen, meer knip- en plakwerk, de ruigheid is er ook een beetje van af (al is-ie nog steeds best wel hard hoor, daar niet van). Gewoon op dezelfde toer verder, maar na 4 CD's is de lol er wel een beetje af, weet je wel? |
|
Vreemd genoeg kwamen de nieuwe nummer live echt suuuuper vet over! Echt ouderwets beukwerk en het sloeg in als een bom. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |