![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
waarom koop je niet gewoon een PC, denk ik dan 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
quote: moet jij geen huiswerk maken heos?? ![]() |
|
Koop een pc.(punt) Ik ben terug na maanden weggeweest eigenlijk een maand ![]() ![]() |
|
hallo ![]() enneh koop dan maar een pc idd, kheb vanmiddag ff achyter de pc van ares gezete en dat heeft me wel overtuigd ![]() Je moeder. ![]() |
|
DOOD aan PS2!! ![]() ![]() |
|
quote: STERF!! ![]() Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
quote: Wordt ik doodgeschoten omdat ik voor mijn mening uitkom? Deja vu.... ![]() ![]() |
|
quote: DOOD AAN PS2 ![]() Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
hoera voor de atari 2600 ![]() ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Wanneer trouwen we nou? ![]() ![]() ![]() |
|
ps2 is geinig todat je dvd speler het niet meer doet en hij traag gaat opstarten en zo dus heb ik me ook maar een speletjes kubus bij gekocht ![]() ![]() ![]() |
|
Nog geen last gehad met mijn PS2. Hmmm de derde komt er ook al weer aan trouwens. Maar daar begin ik maar niet aan. ![]() ![]() |
|
door dit soort consoles ben ik juist in '95 aan de peecee geraakt. echtnie dak zo'n ding nou nog zou kopen! ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Toen ik een playstation had gekocht en die daarna een dag later al kapot was, en toen een nieuwe playstation kreeg die gek genoeg soms ineens opnieuw startte heb ik iets tegen playstations. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Ik denk zelf ook dat het vrij zinloos is om een PS2 te kopen als je ook al een PC hebt met die specificaties (of beter). Ik denk dat ik maar een Gamecube binnenkort ga kopen, dat ding is alleen bedoeld voor spellen, die je ook nog is gezellig met vrienden ed kan spelen onder het genot van een pilsje. Het apparaatje is nog compact en goedkoop ook. Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! ![]() |
|
quote: Koop niet: -Star wars - rogue squadron 2: rogue leader [enorme boutgame, het is alleen eyecandy maar verder null diepgang]. -Xtreme G3 [heb je binnen 7/8 uur uitgespeeld]. ![]() |
|
quote: Koop wel -Smash Bros Melee... onder welke omstandigheid dan ook ![]() ![]() Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
Geef mij maar mijn oude vertrouwde MSX2 [ook van Sony btw ![]() ![]() |
|
quote: rouge squadron II is zwaar brilliant probeer jij maar eens alles op frikking goud te halen ![]() ben je laaaaannnngggg mee bezig en natuurlijk krijg je er dan de advance tie fighter van darth vader der bij ![]() ![]() |
|
quote: Jah, en je krijgt: -Naboo fighter -Boba fett's ship -Een art gallery -Een making off ![]() ![]() |
|
quote: Ey man, je heb gelijk, die regeert echt! en de Nintendo 8-Bit heb ik sinds kort ook weer....... aaaah wat lekker die simpele muziekjes altijd! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik moet toegeven dat ik blij ben met mijn MSX2. Playstation... sja, het lijkt me wel tof om een console te hebben, maar die spellen zijn mij dus echt veeeeeeeelste duur he. ![]() ![]() |
|
quote: nou ja, precies, die prijs van die spellen. die consoles worden steeds goedkoper, maar die spellen. daarom op pc overgegaan. maarre, geen reclame, maar ps2 spellen zijn wel te vinden op het net ![]() edoch, af en toe komt de supernintendo uit de kast als we wat willen spelen op een zaterdagavond ofzo met vrienden onder het genot van bier enzo. donkey kong country roeleert nl. ook! Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Star Fox is trouwens ook geweldig.. en Super Mario World!! en natuurlijk MegaMan series enzo 11.45: restate my assumptions ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |