|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind dit gaaf. Voor de mensen die dit ook gaaf vinden, nog verdere soortgelijke aanraders? |
|
Sowieso vette band. Als je dit goed trekt sowieso ff Rise and Fall checken! Voor de rest moet je iPim en Benknuckles vragen |
|
Laatste paar dagen flink verslingerd aan die plaat. Ook vette echt een vette liveband, lekker zuur sfeertje. |
|
Vette plaat idd, de ep is ook zeker de moeite. Vorig jaar keer of 5 gezien, altijd wel cool live. Wellicht kan je wat met Hessian. |
|
Hessian trek ik niet zo heul goed. 'T mag wel wat lomper . |
|
Deathwish +1. quote: En dat dus. En daarna keihard aan de Nails. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: En dan alles kapot gvd |
|
quote: Sowieso, die hadden dit jaar toch ook een plaatje uit? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Zo is dat! Nails moet mij nog steeds een raam terugbetalen. Was dubbel glas, maar heb de plaat twee keer gedraaid. Wil die band overigens eens live zien. Wanneer komen die naar België? quote: Yup, een erg harde split met Skin Like Iron. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Trap Them trouwens ook ff een sowiesootje geven! |
|
quote: Die band rockt te veel. Te weinig duister, maar is wel zeker relevant. Masakari, iemand? [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 06-02-2012 23:21] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nails komt pas volgend jaar waarschijnlijk, hadden eigenlijk gepland om in oktober weer de plas over te steken maar dan is de nieuwe plaat nog niet af. Teringharde band. Gelukkig al in Hasselt moeten aanschouwen en Black Breath hadden naar eigen zeggen geen zin meer om daarna het podium te betreden. Zegt genoeg lijkt mij. Knakenhard! Ook vet in dit straatje: Hierophant en Full of Hell. |
|
Deze meneren verdienen wat mij betreft ook een vermelding. |
|
quote: Overduidelijk idd! |
|
Cursed zijn de vaders van dit alles. Contrary to popular belief, II is hun beste plaat. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vandaag ontdekt, man wat is dit lekker zeg! |
|
quote: Deed mij erg denken aan I Hate Sally Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Teaser van de nieuwe plaat, siked! |
|
Die 3 seconden daadwerkelijke muziek is meer dan genoeg om me goed enthousiast te maken. |
|
Staat hier al de hele dag op repeat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
Ja, een nieuw nummer van Oathbreaker! |
|
Zooo, die hakt er weer heerlijk in. |
|
Uitstekend!!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |