|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe clip van Oathbreaker! |
|
Te gek! Heel jammer dat ik er vrijdag niet bij ben op Rock Herk, maar voor december in de Effenaar nu al effe mijn kaartje gescoord. Dit album gaat denk ik zeker niet tegenvallen! |
|
Nieuw nummer klinkt heel cool. |
|
Het nieuwe album van Oathbreaker staat op Spotify! |
|
Wat een gaaf drumgeluid! |
|
Nieuwe heeft me nog niet zo gepakt. Het is wel echt weer heel gaaf, maar zo verslavend als de eerste nog niet. Kan nog komen natuurlijk. |
|
Ik vind hem beter. Ook het geluid. Amai! |
|
Ik voel hem nog niet echt. Maelstrom had meer agressie en springerige melodie in mijn perceptie. Mij bekruipt het gevoel bij deze plaat een beetje dat het geluid van Deafheaven een beetje geïncorporeerd wordt. Dat bevalt me wat minder. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Klinkt toch wel een stukje gemener dan Deafheaven hoor... |
|
quote: ''een beetje geincorporeerd'' Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Eros|Anteros laat echt een groeiproces horen van de band. De black metal-invloeden zijn iets meer op de voorgrond gekomen maar er staan nog een aantal hardcoreknallers op. De langere nummers genieten mijn voorkeur. Vooral de vocalen van Caro zijn er behoorlijk op vooruit gegaan. Ik ben ook blij dat ze iets meer cleane vocalen is gaan gebruiken, die zijn namelijk erg mooi. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 31-07-2013 21:58] |
|
|
|
Het is een goede plaat hoor, maar het is weinig orgineel toch? Moderne Deathwish-Converge-riffs galore. Zeker niet slecht, maar waarom iedereen ermee wegloopt is mij onduidelijk. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
Interview met Ivo & Lennert: http://addergebroed.wordpress.com/2013/08/29/oathbreaker-een-oneindige-cyclus-van-kalmte-en-chaos/ |
|
Wij mogen een nieuw metalfestival openen in oktober, waar oathbreaker ook staat geprogrammeerd! Ben zeer benieuwd om deze eens live aan het werk te zien! Rocktoberfest, indoor metal rock festival at JC Moevement in Lier, Belgium with a first edition taking place on Saturday 26 October 2013. On the bill, we have Belgian and Dutch acts such as In-Quest, Bodyfarm, Crawlspace, Oathbreaker, Grown Below and MY NAME IS GOD www.mynameisgod.be (voor wie interesse heeft ;-) grz B |
|
De nieuwe plaat is vandaag bekend gemaakt: Releasedatum: 30 september Tracklist: 01. 10:56 02. Second Son of R. 03. Being Able to Feel Nothing 04. Stay Here / Accroche-Moi 05. Needles in Your Skin 06. Immortals 07. I’m Sorry, This Is 08. Where I Live 09. Where I Leave 10. Begeerte Needles in Your Skin is al te beluisteren. |
|
Veruit het beste nummer dat ik tot nu toe van hen gehoord heb Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: +1! Maakt me bijzonder benieuwd naar het nieuwe album. |
|
Heel gaaf nummertje ja. De cleane vocals aan het begin doen me veel aan die van Joyless denken. Benieuwd naar de CD. |
|
Ik denk vooral aan Julie Christmas. |
|
mix tussen Julie Christmas en Deafheaven Horns up! |
|
Misschien nog eens een kans geven dan. Paar jaar geleden een paar keer live gezien en vond er (toen) niet bijster veel bijzonder aan. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Onlangs ontdekt, vette band! Ik ga ze alvast zien in de Gentse Vooruit op 6 november... |
|
|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |