|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanavond ff gecheckt. Intens. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Vooral die laatste minuut. Pfoeh. |
|
Dit wordt echt een belachelijk goede plaat, dat kan bijna niet anders meer. |
|
Gisteren kaartje gefixt voor de releaseshow in Gent. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ga ik binnenkort ook maar eens doen. |
|
Dat vorige nummer was wel tegenvallende femalefrontedspul, maar misschien dat het beter is in de context van het hele album. Eens luisteren nu: https://noisey.vice.com/en_us/article/premiere-oathbreakers-game-changing-new-album-rheia-will-rip-your-heart-out |
|
quote: in Gent op 6 nov? |
|
Die cleane vocalen doen me heel erg aan Joyless denken. I like! Benieuwd naar hun show op Incubate in december. |
|
vrijdag de lp in de bus! |
|
Waarom staat er een punt in de topictitel? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Viel mij ook al op. Licht storend inderdaad. ...niets is wat het lijkt... |
|
Is eigenlijk ook geen metal. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Intense show gisteren, echt wel wereldklasse! Na het optreden ineens alledrie hun albums op vinyl gescoord bij Caro zelf... |
|
Was erg vet inderdaad! |
|
Show was zeer sterk inderdaad. Nadien Rheia gescoord op vinyl en laten signeren door Caro. Zeer bescheiden en vriendelijk vrouwtje! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
De zangeres zat vroeger in No Recess, toch? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Jep. En de gitarist in Liar. En de nieuwe drummer in Rise and Fall. Etc. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Oh, sterline-up dan. Alleen jammer dat Oathbreaker zelf me niet overtuigt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dat kan. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Klopt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: quote: Maar even cross-linken om aan te geven wat voor een ongelovelijk stelletje jankers jij en je holmaat zijn. quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/300972/4 En geheel op OWW stijl: Ga dood. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 08-11-2016 17:04] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Als ik nog metal zou luisteren (nu even te druk om mijn kop voor), zou ik dit errug goed vinden. Gave shizzle When your people matter, menstrual health matters |
|
Gisteren is er een documentaire online gezet over het maken van Rheia. |
|
Nu luister ik al zo lang naar metal dat ik vrijwel niets hard meer vind. Behalve Oathbreaker. De tandjes.. Het pakt me bij mijn strot. Live ook super intens. Dit is metal! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |