|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie gaan er allemaal? -XnegativeX -XpositiveX -Trotz -The Coming Curse |
|
Neen, ik ben al naar Nile dan Daarbij is het ook nog eens veel te ver weg. Veel plezier voor wie wel gaan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik ga ook naar nile ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Ik ben ook van de partij bij In Flames "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
iemand kaartje kopen?! of nog beter.. Ruilen voor kaartje van Nile |
|
Mensen doe me een lol. Dit is geen Nile topic. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
dude.. ik mot verdomme van dat kut kaartje af! |
|
ik ben er en ik zou met een groep gaan, maar die groep wil ineens niet meer. |
|
Maar jij komt wel? Zou leuk zijn. Kan je zelf zien of ik een lelijke eikel ben I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik kom wel. ben benieuwd |
|
beterrr... |
|
Wie gaan er allemaal? -XnegativeX -XpositiveX -Trotz -The Coming Curse -Nibiru -Ghoulliette -B6R6A6M |
|
door wie ging ik nu geknuffeld worden??? |
|
Wie gaan er allemaal? -XnegativeX -XpositiveX -Trotz -The Coming Curse -Nibiru -Ghoulliette -B6R6A6M -Wishmaster |
|
quote: Pardon? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
iemand zou me gaan knuffelen, maar ik weet bij god niet meer door wie. en ik kan wel een knuffel gebruiken |
|
Hmmm, vaag. Dat heb ik niet gezegd voor zover ik weet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ikkuh ben er ook deze keer Would you choose supremacy if it led to isolation? Could you handle the solitude? Would you still prefer the throne? |
|
quote: en wie ben jij? |
|
laat maar. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 06-10-2002 18:20] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: zien we vast over het hoofd de 11e, behalve als we naar benenden kijken, om te zien wie in g**snaam onze enkels loopt te berijden [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 06-10-2002 18:21] |
|
Dus als je je afvraagt waarom je ineens een natte broekspijp hebt... I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: uhmm.... |
|
quote: Door mij natuurlijk, ik ben je grootste fan. |
|
quote: jaaaaaaaaaaah!!!!! gaan wij vrijdag even lekker knuffelen!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |